Gå til innhold

Dere som har prøvd trekant...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har prøvd trekant enten med partner eller med annet par,  hadde dere grender for hva som var okay? Såfall hva? Kondombruk, kyssing, fokus på ene eller lekte alle med alle? Noen som valgte å ikke fullføre?

Anonymkode: 8c9ff...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble tatt litt på sparket egentlig. Har hatt 2 trekanter. En med 2 kvinner for mange år siden i min ungdom. Typisk nach i studentkollektivet. Jeg og en kompis og dama mi og en venninne av henne. Venninna ville sove over og ble tilbudt plass sammen med meg og dama. Ingen baktanker egentlig men småbrisne og fulle av hormon utvikla det seg. Ingen lek mellom de 2 men jeg pulte begge 2 etter tur. Uten kondom. Tror ikke det var så mye kyssing, men husker ikke helt. 

Trekant nr 2 var for et par år siden. Jeg og en kompis sjekka opp ei på byen som tydelig var keen på å ha seg med 2 stykker. Vi dro hjem til ham og knulla henne etter tur. Jeg med kondom siden dette var en helt fremmed. Han ville ta henne uten og hun brydde seg ikke. Ingen lek mellom oss menn. 

Anonymkode: acef1...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket en del om det i forkant mtp forskjellige regler, grenser osv. men for oss endte det med grenser for å unngå sjalusi. Derfor ble vi til slutt enige om at skulle det gjennomføres ble det uten grenser. Funket fjell for oss 😊 Fullført alle gangene 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg (m) traff et yngre par jeg hadde prata med ei stund over nett. Var ikke så mange grenser bortsett fra kondombruk. Alle lekte med hverandre 

Anonymkode: e2738...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og dama prøvde det så ble vi enige om at hvis det skulle gjøres så skulle det være skikkelig kinky også. Ikke noe kosing eller noe sånt, så vi kjørte på med Cleveland dampveivals, må vel innrømme at det ikke var noe stas så vi har aldri gjort det igjen.

Anonymkode: 15b97...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flere ganger med par, og et par ganger med meg og 2 kvinner. Alltid en liten prat først om hva som er ok og ikke. Stort sett kondom, med unntak av par jeg har kjent over tid og vet er flinke med testing. Noen par har en regel om at det ikke skal kysses.  Noen ganger er det henne som skal få all oppmerksomhet fra mennene, andre ganger kan det råklines, og alle er "likeverdige" deltakere. Enkelte menn vil se på at kona knulles. Det varierer veldig, så en enighet på forhånd er viktig. Ellers kan det fort bli feil for én eller flere parter. Skulle det oppstå en situasjon som ikke er avklart på forhånd, spør man om det går greit før man går videre. 

For min del har dette foregått med voksne som er godt nok kjent med seg selv og sin seksualitet til å være trygge på hva de vil, aldri med en promille som er høyere enn at alle er fullt klar over hva de gjør, og ingen andre rusmidler involvert. Kun gode erfaringer, nettopp pga. enighet, samtykke og ingen/moderate mengder alkohol, men det kan nok fort gå galt for unge som sikkert lettere lar seg overtale på en fyllefest eller av en overkåt kjæreste. Vet ikke hvor gammel TS er, men det er nok lurt å bygge seg opp et erfaringsgrunnlag som er solid nok til at man vet man vil gjøre dette, ikke bare fantaserer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da jeg og dama prøvde det så ble vi enige om at hvis det skulle gjøres så skulle det være skikkelig kinky også. Ikke noe kosing eller noe sånt, så vi kjørte på med Cleveland dampveivals, må vel innrømme at det ikke var noe stas så vi har aldri gjort det igjen.

Hva er Cleveland dampveivals?

Anonymkode: e5402...b64

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janek skrev (5 timer siden):

Vi snakket en del om det i forkant mtp forskjellige regler, grenser osv. men for oss endte det med grenser for å unngå sjalusi. Derfor ble vi til slutt enige om at skulle det gjennomføres ble det uten grenser. Funket fjell for oss 😊 Fullført alle gangene 

Men hva gjør dere etter dere er ferdig med sex? Hva med den ekstra personen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hva gjør dere etter dere er ferdig med sex? Hva med den ekstra personen? 

Det er jo litt opp til situasjon. Ofte avslapping, en dusj og påkledning så er det jo evt at tredjeperson reiser. Har ikke sett på det som kleint 

Anonymkode: 0ed8b...ba5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere som har prøvd trekant enten med partner eller med annet par,  hadde dere grender for hva som var okay? Såfall hva? Kondombruk, kyssing, fokus på ene eller lekte alle med alle? Noen som valgte å ikke fullføre?

For min del er det uaktuelt såfremt jeg er i forhold. Men når jeg var singel hadde jeg trekant en gang, og da var det ingen kondomer. Kyssing på begge gutta, en var foran i munnen min og en bak i doggy. 

Anonymkode: f68bf...06a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort det i en parsituasjon, bare når alt har vært uforpliktende.

Ingen regler avtalt på forhånd.

Jeg møtte et par en gang hvor jeg omtrent måtte på jobbintervju først, det ble feil for meg. Selv om jeg skjønner at de er opptatt av å ha alt innenfor ordnede rammer så er det ikke sånn jeg funker at trekant er en stor greie man planlegger i evigheter.

Anonymkode: b3231...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva er Cleveland dampveivals?

Anonymkode: e5402...b64

En seksuell handling som går ut på å gjøre sitt fornødne på noens bryst, for deretter å sette seg i det og gni seg frem og tilbake som en dampveivals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde 4 kant med exen og et gift par. jeg og exen hadde ikke noen regler. men hun dama i paret ble drit sur når mannen kom av å ha sex med meg. det fikk han visst ikke lov til 😄

ellers så har jeg vært single når jeg har hatt 3 kant. så da har det bare vært frie tøyler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt i par og med par. Eneste regel som var vært, er bruk av kondom. Etterpå har vi det avslappet og godt sammen, typ, slappe av i sengen, spise noe frukt eller drikke vin. Ha det gøy. Til den av oss som er på besøk drar igjen. Er naturligvis ikke kleint i og med man har akkurat hatt deilig sex sammen. 

Anonymkode: 63883...c4b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 9.27):

Anonymkode: 

Det nærmeste jeg har vært trekant er når konen min nylig hadde med sin elsker hjem og de gjorde det på soffaen mens jeg satt ved siden av og så på TV. 

Må nok innerømme at det ble lite TV titting for min del da det tok av dem imellom. 😜

Når han dro fikk jeg slikke henne mens hun fikk meg til å komme med sine føtter. Det var en extremt sterk opplevelse som frister til gjentagelse. 

Vi lever i ett forhold der hun har sin seksuelle frihet så det var ikke noe nytt at hun hadde seg med en annen. Men at jeg fikk delta så nært var en ny og mindblowing experience! 🥰 

Det viktigste å tenke på i forhold til trekant er at alle 3 må være helt enig om hva det dreier seg om og hva det ikke dreier seg om.

Så det ikke blir sårede følelser både for 3 person eller som kan ødelegge forholdet mellom de 2 som er sammen før det skjer. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

En seksuell handling som går ut på å gjøre sitt fornødne på noens bryst, for deretter å sette seg i det og gni seg frem og tilbake som en dampveivals.

Fy faen🤮 Noen folk er sjuke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert 25 år siden (k45) med en kompis av kjæresten. De to hadde nok snakket om det på forhånd, jeg ble med mest for nysgjerrighetens skyld og for å tekkes kjæresten. Han drømte om å se meg med en annen, og det fikk han. Tror vi kysset, begge hadde sex med meg etter tur, ikke med hverandre, ingen kondom, og jeg fikk klamydia 😝 Det gjorde vel kjæresten min også hvis han ikke hadde det fra før (avstandsforhold).

Anonymkode: 11f6b...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sikkert 25 år siden (k45) med en kompis av kjæresten. De to hadde nok snakket om det på forhånd, jeg ble med mest for nysgjerrighetens skyld og for å tekkes kjæresten. Han drømte om å se meg med en annen, og det fikk han. Tror vi kysset, begge hadde sex med meg etter tur, ikke med hverandre, ingen kondom, og jeg fikk klamydia 😝 Det gjorde vel kjæresten min også hvis han ikke hadde det fra før (avstandsforhold).

Anonymkode: 11f6b...8cc

Digg opplevelse da😆

Anonymkode: 3e178...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...