Gå til innhold

Usikker i starten av tilfeldige forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel en stund, og lagde meg en Tinder-profil fordi jeg har lyst til å finne meg en sexpartner uten forpliktelser. Fikk masse likes og interesse, og har bilder og litt beskrivelse av meg selv. Jeg har hatt interessante samtaler med et par som er ute etter det samme, og som vil møte meg, men så er det så uvant for meg at jeg mister all selvtillit. Jeg er redd de ikke skal synes jeg er tiltrekkende når vi møtes, at de blir skuffet. Selv om vi har snakket ganske mye og jeg merker at det er en kjemi der, og de liker meg jo tydeligvis.

Det har sikkert å gjøre med at jeg tidligere kun har hatt sex med menn jeg har vært i forhold med og som jeg kjenner. Hvordan kan jeg komme over denne angsten for å bli avvist? 

Anonymkode: 45e7c...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal ekstremt mye til for at ei dame blir avvist for casual sex, FF/FWB-forhold. Hvor gammel er du? Hva er grunnen til at du søker dette istedet for en kjæreste? 

Anonymkode: 82d9d...135

Skrevet

Du må nok bare komme deg på hesten og lære av erfaringen. 

Skrevet
Fjellmannover190 skrev (5 timer siden):

Du må nok bare komme deg på hesten og lære av erfaringen. 

Er vel antagelig det som skal til, ja. Kaste seg ut i det :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det skal ekstremt mye til for at ei dame blir avvist for casual sex, FF/FWB-forhold. Hvor gammel er du? Hva er grunnen til at du søker dette istedet for en kjæreste? 

Anonymkode: 82d9d...135

Hva er det som skal til da? Er 45 og vet jo at jeg ikke ser avskrekkende ut. Har vært i et laaangt fast forhold som jeg ikke hadde det bra i, så jeg ønsker jeg ikke kjæreste nå som jeg har det veldig fint som singel. Savner bare sex og kos og intimitet  :)

ts

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det som skal til da? Er 45 og vet jo at jeg ikke ser avskrekkende ut. Har vært i et laaangt fast forhold som jeg ikke hadde det bra i, så jeg ønsker jeg ikke kjæreste nå som jeg har det veldig fint som singel. Savner bare sex og kos og intimitet  :)

ts

Er litt i samme båt, kommer fra et lang forhold som forsvant, og er fornøyd som singel. Jeg søker et langvarig forhold, men har veldig god tid og opplyser om det. Det er rart å søke etter noen og gå på dates, men føler også spenning  og synes det er litt gøy når jeg kastet meg på hesten igjen.  Sex får du vel av en ons, men intimitet og kos er vel litt forbi det. 
Tenker på om du skal få det du søker, så søker du på mange måter en kjæreste, men ikke en partner du skal dele alt med. 

Mann på samme alder

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan kan jeg komme over denne angsten for å bli avvist? 

Man må rett og slett oppleve det et par ganger for å finne ut at det ikke er så farlig, og samtidig huske at det går begge veier og at hverken du eller han du treffer har garantier for at dere begge føler en kjemi og tiltrekning. 

Anonymkode: ab503...76a

Skrevet

Hvis de har sett bilde av deg så er det vel ikke noe problem, jeg har aldri blitt avvist når de først har kommet for å møte meg ihvertfall 🙈

Anonymkode: 27aed...362

Skrevet

Sannsynligheten for at en dame blir avvist for sex er vel tilnærma 0 😄

Anonymkode: 7a478...cd5

Skrevet

Du må bare tenke at det ikke er noen krise om de ikke liker deg! Dessuten er det ikke HAN som skal like deg. Det er DU som skal like han😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...