Gå til innhold

Hva skjer med høy midtskill på alle gutter mellom 13 og 25 år om dagen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahah, bare jeg som har lagt merke til dette? Mote ass *rister på hodet. De ser jo helt merkelige ut hele gjengen. 

Anonymkode: a771d...cd5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vel mest for et par år siden? Nå ser jeg mye mindre av det, ihvertfall her i Oslo. Enig i at det er ukledelig på de fleste.

Anonymkode: da3ee...52d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner i alle fall INGEN som har noe sånn...                    

Anonymkode: d14a4...d54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 8.37):

Hahah, bare jeg som har lagt merke til dette? Mote ass *rister på hodet. De ser jo helt merkelige ut hele gjengen. 

Det er 90 talls sveis det ☺️👍👍

Anonymkode: db7bb...0d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt merke til det. Men jeg er 42 år gammel og ser vel ikke så mye på unge gutter lenger!

Anonymkode: 45bab...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lurer på hva neste stil blir 😄

Anonymkode: 4b199...54e

Har hørt at det nå skal være tidlig 2000-talls stil. Bare vent litt til - snart har moten tatt igjen nåtiden!

Anonymkode: 8f0e4...a48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var skikkelig sexy da, og liker det godt fortsatt, selv om jeg er altfor gammel til å kikke på så unge menn. Men jeg liker litt lengde på håret på menn, altfor mange har for kort hår. Uten at jeg er så glad i langt hår. 

Har du midtskill og Adidas genser med en polo genser under er du omtrent så 90-talls du kan bli, og ut i fra ungdommen man ser nå for tiden er det antagelig topp mote. Hender det er som å se gamle klassebilder. Ser mye mer av 90-talls stilen på ungdom ute i Europa enn her hjemme, selv om den helt klart er godt synlig her hjemme også. Var i Paris i helgen, en hel del ungdom der er kledd nesten som fra en 90-talls skole årbok. Og mye vintage klær. Spesielt Adidas og Nike. Så blant annet to unge menn hvor en hadde Adidas genser over en hettegenser, joggebukser nedi to par Amerikasokker og basketsko, han andre med T-skjorte over genser, svære baggy jeans og basketsko. Dette var slik både brødrene mine og kjæresten min kledde seg den gang., hver dag. Noen må ha vist frem bilder av hvordan vi kledde oss… Som dagens ungdom av en eller annen grunn synes er kult. Så kneppebukser på ei til og med. Tidenes mest ubrukelige plagg… 

Anonymkode: 052b6...92f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare for meg Backstreet Boys synge “I want it thaaaaaat waaaay!” 😄

Anonymkode: e1465...00d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 11.06):

Midtskill? Det er en klassisk 90-tallsmote. Er du veldig ung?

harfrisyrer-menn-u5df82tdqmm9betvhlombq.jpg?auto=compress,format&w=1024

beckham-ht-ml-200304_hpMain_v12x5_16x9_992.jpg?w=384

Anonymkode: 4ccda...fdb

Det nederste her er vel sideskill? :klo:

Anonymkode: 617e4...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gutter som har det nå. Jeg synes ikke det var en fin sveis før og ikke nå. Men heldigvis så har vi ulik smak. 

Anonymkode: db245...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 9/21/2023 at 8:37 AM, AnonymBruker said:

Vil nå heller påstå at du er svært sent ute med å legge merke til det. 😅 Det har jo vært en trend i et par år nå, sammen med andre rare greier fra 90-tallet som ble trendy igjen (rumpeveske!?!). Nå har det begynt å dabbe av. 

Syns heller ikke det ser bra ut, men vi omfavnet det jo på 90-tallet så skjønner godt at ungdommen omfavner det nå. Jeg er mest spent på om hockeysveisen noen gang blir in igjen. 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (2 timer siden):

Vil nå heller påstå at du er svært sent ute med å legge merke til det. 😅 Det har jo vært en trend i et par år nå, sammen med andre rare greier fra 90-tallet som ble trendy igjen (rumpeveske!?!). Nå har det begynt å dabbe av. 

Syns heller ikke det ser bra ut, men vi omfavnet det jo på 90-tallet så skjønner godt at ungdommen omfavner det nå. Jeg er mest spent på om hockeysveisen noen gang blir in igjen. 🤭

Vi er kanskje litt treige her i stor-Oslo, vi bor ikke midt i gryta, mener jeg. Her har iallfall alle unge gutter midtskill nå. Spent på det neste ja.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (På 24.9.2023 den 7.47):

Runar Espejord prøvde seg jo på den.

Anonymkode: 188ad...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...