AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 Jeg har gått på kobberspiral i nesten ett år nå og tok den ut for ca 1 mnd siden. Jeg er litt usikker på når jeg venter mens, da den er noe uregelmessig. Jeg tok en test i går ettermiddag med en utrolig svak strek under teststreken, kunne så vidt skimte noe. I dag tok jeg en på morningen og den var negativ, hvordan skal jeg tolke dette? Jeg har alle symptomer til å få menstruasjonen, men jeg har også nye symptomer som har dukket opp den siste tiden: økt trøtthet, oftere sulten og tipser oftere ( men ikke nødvendigvis mye). Murringen jeg kjenner på er som et belte over nedree del av magen og over korsryggen. Anonymkode: 2f2f1...ef8
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har gått på kobberspiral i nesten ett år nå og tok den ut for ca 1 mnd siden. Jeg er litt usikker på når jeg venter mens, da den er noe uregelmessig. Jeg tok en test i går ettermiddag med en utrolig svak strek under teststreken, kunne så vidt skimte noe. I dag tok jeg en på morningen og den var negativ, hvordan skal jeg tolke dette? Jeg har alle symptomer til å få menstruasjonen, men jeg har også nye symptomer som har dukket opp den siste tiden: økt trøtthet, oftere sulten og tipser oftere ( men ikke nødvendigvis mye). Murringen jeg kjenner på er som et belte over nedree del av magen og over korsryggen. Anonymkode: 2f2f1...ef8 Vent ei ukes tid og test igjen hvis du ikke får mensen. Jeg ble gravid på første eggløsning etter å ha tatt ut kobberspiral. Anonymkode: 33c20...9ae
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 Jeg ble også gravid første eggløsning etter å ha tatt ut kobberspiral. Graviditetssymptomer kan også ligne på mensensmerter. Prøv en ny test igjen i morgen😊 Anonymkode: 46341...94f
Sofakona Skrevet 21. september 2023 #4 Skrevet 21. september 2023 Om symptomene er pga graviditet vil du få positive test nå. Vil vel tro at hormoner kan være litt på ville veier etter tatt ut kobber spiral. Og det kommer jo an på om du har hat eggløsning
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #5 Skrevet 21. september 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Om symptomene er pga graviditet vil du få positive test nå. Vil vel tro at hormoner kan være litt på ville veier etter tatt ut kobber spiral. Og det kommer jo an på om du har hat eggløsning Kobberspiral innholder ikke og påvirker ikke hormonene på noe som helst måte. Kobberspiral virker ikke inn på kvinnens fruktbarhet, men på sædcellenes evne til å befrukte egget. Altså vil man ha normale hormoner, samt normal eggløsning og mens med kobberspiral. Anonymkode: 25670...aea 4
margarida92 Skrevet 22. september 2023 #6 Skrevet 22. september 2023 Ok. Tusen takk for tilbakemelding. Tenkte å ta en test I morgen da jeg må kjøpe den i dag. Myrringen i mage/korsrygg ble bare mer intens i går utover dagen, og var trøtt hele tiden. I tillegg føltes det som noe som bobler/romsterer i magen ( om dere skjønner)
margarida92 Skrevet 22. september 2023 #7 Skrevet 22. september 2023 Det viste seg at jeg er gravid med tvillinger. Veldig spennende
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #8 Skrevet 23. september 2023 margarida92 skrev (7 timer siden): Det viste seg at jeg er gravid med tvillinger. Veldig spennende Og det så du på en graviditetstest? 😂 eller har du vært på ultralyd? Anonymkode: 46341...94f 1
margarida92 Skrevet 23. september 2023 #9 Skrevet 23. september 2023 Jeg gikk til tidlig ultralyd, da en hjemmetest har hvert negativ før selv om jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå