AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 Kan gamle følelser man har hatt i en situasjon fryse seg fast? Sånn at man lever etter de selv om man ikke burde gjort det? Vet ikke om det var forståelig. Anonymkode: 5d9f2...b2a
Havspeil Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 Ja,det kan de. Et eksempel er " kroppsminne" . Hvor vi fysisk/psykisk opplever lignende opplevelser som trigger oss. Men utifra ordlyden gjelder dette en person du føler deg hekta til ? År i etterkant ? 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 Havspeil skrev (2 timer siden): Ja,det kan de. Et eksempel er " kroppsminne" . Hvor vi fysisk/psykisk opplever lignende opplevelser som trigger oss. Men utifra ordlyden gjelder dette en person du føler deg hekta til ? År i etterkant ? Nei, det gjør det ikke. Det gjelder at følelser jeg forbinder med et forhold nå, er følelser jeg opplevde i mitt første forhold. Så er det som jeg alltid trur det kommer til å være sånn. Gjelder ikke personen, men følelser som kom i situasjonen da. Anonymkode: 5d9f2...b2a
Havspeil Skrevet 21. september 2023 #5 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, det gjør det ikke. Det gjelder at følelser jeg forbinder med et forhold nå, er følelser jeg opplevde i mitt første forhold. Så er det som jeg alltid trur det kommer til å være sånn. Gjelder ikke personen, men følelser som kom i situasjonen da. Anonymkode: 5d9f2...b2a Skjønner. Hva slags situasjon ?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #6 Skrevet 21. september 2023 Ja, de kan det. Anonymkode: 126df...013
Gjest Elooon Skrevet 21. september 2023 #7 Skrevet 21. september 2023 Jepp. Ikke uvanlig i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #8 Skrevet 21. september 2023 Havspeil skrev (3 timer siden): Skjønner. Hva slags situasjon ? At forholdet var veldig godt, men at det ikke kunne vare av grunner jeg ikke vil gå inn på her. Det var mye sorg og glede om hverandre. Og en vanvittig følelse av håpløshet. Den har hengt igjen på en måte. Kjærlighet føles håpløst og skummelt for meg. Akkurat som jeg ikke forstår at det kan være godt, selv om jeg logisk forstår det. Som de vanskelige følelsene sitter fast enda. ts Anonymkode: 5d9f2...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå