Gå til innhold

Såret og lei meg og ikke sover i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære dere der ute .. trenger sårt noen synspunkter her. Jeg er nyforlovet og skal gifte meg med en jeg elsker av hele mitt hjerte. Vi er i 40 årene. En min kjære har hatt et kort forhold til før meg gratulerte oss noe merkelig. Jeg gravde litt i det og fikk til slutt se noen meldinger på min kjære sin telefon mellom han og henne. Der sendte hun kopi av masse historier og bilder av henne på sosiale medier hvor han har kommentert med flamme emojier, hjerter, hakeslipp osv og i tillegg skrevet «steike sexy» og sånne ting. Dette har skjedd ETTER at vi ble sammen. Hun kommenterte at hun håpte han var ærlig med meg og at hun ikke hadde likt at hennes mann holdt på slik. Så også at han hadde skrevet at hun var vakker og at han så etter henne når han kjørte forbi arbeidsplassen hennes. Det ble et oppgjør som sagt .. han sier han beklager, at han ikke mente noe mer bak kommentarene sine, at han elsker meg og at han skjønner han har dritet seg ut. Han lover også at han aldri skal gjøre det igjen. Nå har han sletter og blokkert henne fra sosiale medier. Hva tenker dere om dette? Skal jeg gi mannen jeg elsker en sjanse? Jeg har sovet 2 timer i natt og gråt meg i søvn. Eneste jeg ser for meg er alle puppe og trutmunn bildene hennes og hans kommentarer. Jeg er bunnløs fortvilet og skuffet. Gråt meg i søvn. En uke etter at han fridde… blir veldig glad for alle synspunkter, også menn sine. 

Anonymkode: 81bb8...7f6

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde revurdert å gifte meg..

En mann i 40-årene som holder på sånn? Tror du han plutselig slutter med det som gift?

Rødt flagg

Anonymkode: 0408f...b24

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet

Beklager, men dette hadde jeg på ingen måte kunne akseptert. Det hadde blitt brudd fra min side, jeg fortjener bedre.

Anonymkode: 1f1bb...90d

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Oi, det der er ikke greit... Spesielt ikke når det er en eks.

Kan som singel hilse og si at det ikke er uvanlig, da. Ikke at det er noe trøst kanskje men. Jeg har ofte fått meldinger jeg synes er langt over streken i forhold til at han har partner. Noen tror jeg bare er "harmløs" flørting, andre vet jeg at jeg kunne fått til sengs med et knips. Når det kommer til ekser, tror jeg ofte det er en viss nostalgi i det. 

Jeg vet ikke om din forlovede prøvde seg på ordentlig eller bare ville ha litt spenning og flørt i hverdagen, kanskje litt bekreftelse selv. Men man kan ikke holde på sånn når man er i et forhold, det er adferd man må slutte med. 

Jeg synes også det er litt graverende at dette skjer når dere er i en nyforelsket-fase hvor man har nok flørt og spenning hjemme. Hva da når dere går gjennom noe mer trått.

Anonymkode: fd437...16c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Dette har skjedd ETTER at vi ble sammen.

Farvel, hadde jeg sagt. 

Aldri i livet om jeg gidder å gifte meg med en voksen fyr som ikke klarer å holde seg innafor rammene i et forhold. 

Anonymkode: d8748...8d3

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Har det skjedd nylig, eller er det lenge siden han gjorde det? Pågikk det lenge? 

Dersom det har skjedd helt opp til nylig, hadde jeg ansett meg som singel. Om hans siste kommentar etc er flere år siden, da tenker jeg det stiller seg annerledes. 

Anonymkode: cca53...ea8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har det skjedd nylig, eller er det lenge siden han gjorde det? Pågikk det lenge? 

Dersom det har skjedd helt opp til nylig, hadde jeg ansett meg som singel. Om hans siste kommentar etc er flere år siden, da tenker jeg det stiller seg annerledes. 

Anonymkode: cca53...ea8

Meldinger om at hun var vakker og at han så etter henne ved jobben hennes skjedde i sommer. Juni. Hun som tok første kontakt da. Men alle flamme og sexy emojier/kommentarer på bildene har vært inntil nylig 😔

• Hjerte 2
Skrevet

Han hadde åpenbart tatt denne eksen over deg når som helst hvis han hadde hatt muligheten, det skjønner du vel?

Nei, en sånn gjøk hadde ikke jeg villet ha.

Anonymkode: 152e4...9fe

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er nesten verre at han "ikke mente noe med det". Altså at det ikke var noe han en gang tenkte over det underveis men syntes det var innafor å flørte heftig med eksen sin bak ryggen på nydama hele tida i nytt forhold, og tom forlove seg uten å dele dette. For meg hadde jeg tenkt at det ble for dumt og ikke ektemann-materiale. Han vil ha i pose og sekk. 

• Liker 1
Skrevet

Eksen hans bryr seg mer om deg og forholdet enn forloveden din gjør. Tenk litt på det. 

Anonymkode: 4b313...756

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Om dere skal komme gjennom dette, må det snakkes mer om. Dette er et tillitsbrudd og et parforholdstraume, som du åpenbart ikke bare kan legge bak deg uten videre. Dere må jobbe sammen for å få dette såret til å gro. 
Så må jo du finne ut av om det er noe du kan komme over. Men du trenger ikke bestemme deg for noe med en gang. Vær ærlig med han om hvor mye han har såret deg og deres parforhold. Om han ønsker å redde det dere hadde, må han vise deg at han er villig til å jobbe for det og gi deg det du trenger for å komme deg videre. 
Helt utrolig trist at det i tillegg ødelegger denne tiden som nyforlovet. Men vær glad du fant ut av det nå, og ikke etter dere ble gift. Det er enklere å gå ut av det nå. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke gift deg med denne mannen. 
En voksen , nyforlovet og nyforelsket mann driver ikke på denne måten som mannen din gjør. 
Jeg er også litt skeptisk til desse som absolutt må fri tidlig i et forhold. 
De gir seg ikke tid til å bli skikkelig kjent og reflektere over hvordan forholdet fungerer.  
Mannen er en tosk som behandler deg på denne måten 

Anonymkode: 906ca...c94

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Meldinger om at hun var vakker og at han så etter henne ved jobben hennes skjedde i sommer. Juni. Hun som tok første kontakt da. Men alle flamme og sexy emojier/kommentarer på bildene har vært inntil nylig 😔

Æsj for en drittsekk. Håper ikke du gjør ditt livs tabbe og gifter deg med denne løken. Synes du skal vise guttungen denne tråden jeg. 

Anonymkode: 0da49...26f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eksen hans bryr seg mer om deg og forholdet enn forloveden din gjør. Tenk litt på det. 

Anonymkode: 4b313...756

Etter kommentaren hun har skrevet til han er jeg helt enig. Jeg ville satt bryllupet på vent til jeg ble mer kjent med han. At han har blokkert henne spiller mindre rolle. Det finnes mange andre muligheter for kontakt om han vil.
Trøsteklem ❤️ Føler med deg.

• Liker 4
Skrevet

Skulle tro han var 17. 

Men 40?😬

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette virker som en mann som ikke ønsker å være alene, og som ikke får tak i den damen han helst ønsker seg.  Du fortjener en som setter deg først. 

• Liker 5
Skrevet

Det kan godt hende at han bare ville ha litt gøy, men at han nå angrer fordi han elsker deg og oppriktig ikke vil miste deg.

Jeg hadde ikke klart å stole på det... Jeg hadde vært redd for at forholdet vårt ikke betyr så mye for han, siden han var villig til å ødelegge det om han ble oppdaget.

Jeg hadde også vært redd for at han fortsatte å være "utro", men at han nå skjulte det bedre. Jeg ønsker ikke et forhold der jeg føler jeg må "passe på" at han ikke er utro. Jeg vil ha en som ønsker å være trofast helt av seg selv.

Anonymkode: 0cbf2...8ad

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...