AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 Jeg har faktisk ikke tall på hvor ofte det har skjedd meg. Jeg kommer i kontakt med en søt jente som er rundt 20 mens jeg er ti år eldre. Siden jeg føler det blir skjevt maktforhold lar jeg være å prøve meg, men så finner jeg senere ut at hun holder på eller har blitt såret av eldre menn enn meg igjen fordi jeg ikke bare dreit i alder og startet å date henne. Så går jeg i månedsvis og hater meg selv som ikke prøvde meg, henne fordi hun valgte en enda eldre mann og mannen det gjaldt. Så skjer det samme igjen og igjen. Bør jeg bare prøve meg? Anonymkode: 1c959...9c9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har faktisk ikke tall på hvor ofte det har skjedd meg. Jeg kommer i kontakt med en søt jente som er rundt 20 mens jeg er ti år eldre. Siden jeg føler det blir skjevt maktforhold lar jeg være å prøve meg, men så finner jeg senere ut at hun holder på eller har blitt såret av eldre menn enn meg igjen fordi jeg ikke bare dreit i alder og startet å date henne. Så går jeg i månedsvis og hater meg selv som ikke prøvde meg, henne fordi hun valgte en enda eldre mann og mannen det gjaldt. Så skjer det samme igjen og igjen. Bør jeg bare prøve meg? Anonymkode: 1c959...9c9 Har du ikke sjangs på noen på din egen alder da? Anonymkode: 5c4e6...290 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du ikke sjangs på noen på din egen alder da? Anonymkode: 5c4e6...290 Jo, men alle jeg møter på egen alder som jeg liker har kjæreste Anonymkode: 1c959...9c9
Fremmed fugl Skrevet 21. september 2023 #4 Skrevet 21. september 2023 Spennende. Hvor finner du disse jentene som alle sammen er omtrent 20 år, og som roter seg bort i menn over 30 som alltid sårer dem? Har selv jenter i den alderen og dette fremstår som noen meget uvanlige jenter som du finner. Annonserer du etter dem, eller er det en spesiell arbeidsplass eller sosialt miljø? 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #5 Skrevet 21. september 2023 Så lenge begge parter er voksne så spiller det INGEN rolle. Anonymkode: 948df...157 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #6 Skrevet 21. september 2023 Men da forstår du vel at dette er jenter med issues? Anonymkode: 78ee1...865 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå