Lillesøster Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=15594*16206 Jeg vasket et slikt teppe i vaskemaskinen og hele gikk i stykker. Ikke finner jeg noen vaskeanvisning. Noen som kan fortelle meg om det er meningen at et slikt teppe skal tåle vask?
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Dette står jo på nettsiden du refererte til: vedlikeholdsråd: Profesjonell rens (vann) Regner med at du dermed ikke kan vaske det i vanlig vaskemaskin men må levere det inn på renseri.
Gjest Embla s Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Må bare si at det teppet er kjempefint, Lillesøster! Holdt på å kjøpe meg det Teppet er jo håndtuft, og på vedlikeholdsråd står det: vedlikeholdsråd: Profesjonell rens (vann)
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Hva koster det å rense et teppe?? Noen som vet?
Lillesøster Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2006 Takk for svar. Typisk meg, finner ikke slike detatjer og er helt ubrukelig når det gjelder slike ting. Okai, da må jeg på ikea og kjøpe meg en nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå