Gå til innhold

Mann på 48 år, briller og 197 høy. Faller alle damene som fluer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei nei. Jeg mener at ALLE vil ha ham. Jeg mener ikke at at det er noe «feil» over hodet. Han er den deiligste mannen jeg har sett i Norge og fin personlighet også. Jeg er bare nysgjerrig på om han får 1000 likes om dagen, og det gjør han garantert. Forstår godt jeg ikke hadde sjans 🙈

Anonymkode: 5b879...dc6

ALLE damer vil ikke ha ham. Det blir bare for dumt å tro.

Anonymkode: f80f8...afc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han her kan velge seg dame på øverste hylle, kan få kjæreste på 3 timer om han vil ❤️.

Hvordan vet du det? Det er jo mulig du ble såpass betatt og merket en ekstremt tiltrekning. Med mindre du ikke stolker han er det ikke så sikkert at han bare kan velge og vrake, og får seg kjæreste på typ 3 timer. 

Anonymkode: fe720...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han særdeles pen/kjekk og rik/god inntekt? Om ikke, så ryker alle damer i 20-årene av og en del i tidlig 30-årene. Han har nok sjanse på en del damer i alderen 37-52, men det kommer jo an på hva han ser etter også. Vil han ha barn? Der filtreres det ut - både den ene og den andre vei. Det er kanskje lettere for han enn gjennomsnittsmannen å få seg dame, men det er nok enda lettere for deg å få deg type

Anonymkode: 92190...b4b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🥸

Anonymkode: 43fc4...28b

👀...💦😍 

Anonymkode: 83911...8d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

👀...💦😍 

Anonymkode: 83911...8d0

Er det deg som er han? 😍 Er du på Tinder fortsatt og har du kjæreste? Du trener og har sunt kosthold og lever nesten sukkerfritt? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skalla, briller og 197, eller krøller, ørneblikk og 177. Samme for meg (er 180 og en kraftdame før noen lurer på hvorfor jeg ikke går enda lenger ned), det viktigste er jo det du beskriver om en lun og hyggelig kar som er interessert i mye. 

Anonymkode: 8536d...57d

Kraftdame = veldig sterk dame...?

Anonymkode: 3c52a...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn drar masse damer, andre ikke. En ting som også er helt sikkert er at det som er kjekk for deg ikke må bety kjekk for andre. De som venninnene mine syns er digge skjønner jeg ikke tiltrekningen mot og de som jeg syns er pene menn syns ikke venninnene mine at er kjekke. Har man følelser for noen oppfatter man de også 30-60% kjekkere enn de er.

Ikke frekt ment men du holdt på med han i fjor og ikke nå lenger så kanskje på tide å glemme han? 

Anonymkode: aabe7...240

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen menn drar masse damer, andre ikke. En ting som også er helt sikkert er at det som er kjekk for deg ikke må bety kjekk for andre. De som venninnene mine syns er digge skjønner jeg ikke tiltrekningen mot og de som jeg syns er pene menn syns ikke venninnene mine at er kjekke. Har man følelser for noen oppfatter man de også 30-60% kjekkere enn de er.

Ikke frekt ment men du holdt på med han i fjor og ikke nå lenger så kanskje på tide å glemme han? 

Anonymkode: aabe7...240

Sant dette med tiltrekning og at det er forskjellig. Eehh, ja. Jeg bør absolutt glemme han nå 🤦🏼‍♀️🤭 På tide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 23.54):

Men samtidig kan han få seg et forhold på sånn 2 dager (hvis han gidder) 😀

Ikke "hvis han gidder", heller hvis han ikke bryr seg om å finne ei dame han virkelig matcher med og vil få det godt sammen med. Menn ønsker også gode forhold, og de fleste menn i slutten av 40 årene har lært at man bør være litt kritisk til hvem man faktisk går inn i et forhold med. Man møter sjeldent den beste matchen etter 2 dager. Han har en fordel i at mange damer er interessert, det betyr ikke nødvendigvis at det er så mye lettere å finne den rette matchen. Men det betyr dessverre at han kan ligge rundt så mye han vil mens han leter, hvis han er av den typen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den alderen kommer han nok bare til å gå på date, gang etter gang etter gang… han finner nok ikke roen, da han søker etter noen bedre, evig singel tror jeg. 

Anonymkode: e51b5...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten alt, mangler noen få cm i høyde. Dessverre har jeg i tillegg mye i bredden, så er ikke populær nei😆😂

Anonymkode: 2d2d0...4bf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...