AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Del Skrevet 20. september 2023 Jeg var på et par Tinder dates med denne kjekke mannen i fjor og klarte ikke å glemme han. Han trente mye, var skallet og hadde briller. Masse humor, lun personlighet og velfig snill og god, skikkelig kjærnekar som alle damer drømmer om. Hadde mange interesser også. Dessverre var ikke kjemien der for hans del, selv om jeg mer enn gjerne ville bli bedre kjent. Lurer på om Tinderen hans blir sprengt. Av alle menn på 40+ jeg har sett på Tinder er denne mannen den kjekkeste og den hotteste. Drar noen menn damer i det uendelige i slutten av 40-åra? For han her tror jeg kan velge og vrake langt ned i 20-åra hvis han vil. Anonymkode: 5b879...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Del Skrevet 20. september 2023 Er nok mange damer som tenker som deg. Mest sannsynlig har han mange damer å velge og vrake i. Du var nok bare en av mange flere. Et lite antall menn drar jo mest damer på tinder, og da han er trent og 197 høy, har han sikkert flust i matcher. Anonymkode: d44c7...17d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er nok mange damer som tenker som deg. Mest sannsynlig har han mange damer å velge og vrake i. Du var nok bare en av mange flere. Et lite antall menn drar jo mest damer på tinder, og da han er trent og 197 høy, har han sikkert flust i matcher. Anonymkode: d44c7...17d Å ja. Han er den kjekkeste mannen jeg har sett i Norge liksom. Oste seksualitet og maskulinitet og samtidig så nydelig personlighet da! Håper han slår seg til ro i et forhold . Anonymkode: 5b879...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Del Skrevet 20. september 2023 Slike menn har gjerne noe som skurrer. Han er gjerne ikke ute etter forhold egentlig. Bare sex. Anonymkode: 652f5...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #5 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Slike menn har gjerne noe som skurrer. Han er gjerne ikke ute etter forhold egentlig. Bare sex. Anonymkode: 652f5...e47 Men samtidig kan han få seg et forhold på sånn 2 dager (hvis han gidder) 😀. Anonymkode: 5b879...dc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #6 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg var på et par Tinder dates med denne kjekke mannen i fjor og klarte ikke å glemme han. Han trente mye, var skallet og hadde briller. Masse humor, lun personlighet og velfig snill og god, skikkelig kjærnekar som alle damer drømmer om. Hadde mange interesser også. Dessverre var ikke kjemien der for hans del, selv om jeg mer enn gjerne ville bli bedre kjent. Lurer på om Tinderen hans blir sprengt. Av alle menn på 40+ jeg har sett på Tinder er denne mannen den kjekkeste og den hotteste. Drar noen menn damer i det uendelige i slutten av 40-åra? For han her tror jeg kan velge og vrake langt ned i 20-åra hvis han vil. Anonymkode: 5b879...dc6 Absolutt ikke. En på nærmere 2 meter hadde vært helt uaktuell. Anonymkode: 68460...7e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #7 Del Skrevet 21. september 2023 Ja selvfølgelig har en slik mann evig tilgang på damer for både sex og forhold Anonymkode: 731ec...d18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #8 Del Skrevet 21. september 2023 Skalla, briller og 197, eller krøller, ørneblikk og 177. Samme for meg (er 180 og en kraftdame før noen lurer på hvorfor jeg ikke går enda lenger ned), det viktigste er jo det du beskriver om en lun og hyggelig kar som er interessert i mye. Anonymkode: 8536d...57d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #9 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja selvfølgelig har en slik mann evig tilgang på damer for både sex og forhold Anonymkode: 731ec...d18 Dette er jo gammelt nytt. Til og med som 60-åring faller damene som fluer 🤭. Men ja, han er den absolutt kjekkeste mannen jeg gar sett i Norge. Anonymkode: 5b879...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 21. september 2023 #10 Del Skrevet 21. september 2023 Enten er du en mann eller så er du forelsket uten å vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #11 Del Skrevet 21. september 2023 Refreng skrev (Akkurat nå): Enten er du en mann eller så er du forelsket uten å vite det Ikke forelsket, for har ikke hatt kontakt på sånn et år. Men han gjorde veldig inntrykk. Ikke ofte jeg har møtt en mann som både er superkjekk og har varm og lun personlighet samtidig.. ts Anonymkode: 5b879...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 21. september 2023 #12 Del Skrevet 21. september 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke forelsket, for har ikke hatt kontakt på sånn et år. Men han gjorde veldig inntrykk. Ikke ofte jeg har møtt en mann som både er superkjekk og har varm og lun personlighet samtidig.. ts Anonymkode: 5b879...dc6 Du er nok betatt. Noen mennesker utvikler følelser mer gradvis. Hadde du blitt bedre kjent med han er sjansen stor for at du hadde ønsket et forhold med vedkommende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #13 Del Skrevet 21. september 2023 Vet ikke helt jeg. Skallet? Det er jo mer attraktivt med hår vil jeg tro. Hår på menn er kanskje ikke så viktig, men det er jo ikke akkurat en turn-on å være skallet. Briller? Dårlig syn. Igjen, ikke nødvendigvis en turn-off. 197 høy er jo bra det, men litt i overkant og ikke nødvendigvis ekstremt sjeldent her i Norge. Anonymkode: d8c32...b61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #14 Del Skrevet 21. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette er jo gammelt nytt. Til og med som 60-åring faller damene som fluer 🤭. Men ja, han er den absolutt kjekkeste mannen jeg gar sett i Norge. Anonymkode: 5b879...dc6 Hvis du mener at kjekke menn i 40-årene på 197 (!) ikke får masse tilbud så står du jo fritt til å prøve deg da? Det kan du jo uansett gjøre. Men at briller og skallet etc. liksom skal gjøre at ingen andre synes han er kjekk er ønsketenkning. Alle går rundt og tror at den de synes er kjekk er det ingen andre som synes er kjekk, det er svært sjelden sånn. Og det er absolutt ikke sånn at skallet "og noen kg ekstra" feks trekker ned. Litt sånn som at den upopulære nerdejenta i amerikanske filmer har briller og hestehale, og er liksom ikke pen. Selv om alle synes hun er fin. Anonymkode: 731ec...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #15 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du mener at kjekke menn i 40-årene på 197 (!) ikke får masse tilbud så står du jo fritt til å prøve deg da? Det kan du jo uansett gjøre. Men at briller og skallet etc. liksom skal gjøre at ingen andre synes han er kjekk er ønsketenkning. Alle går rundt og tror at den de synes er kjekk er det ingen andre som synes er kjekk, det er svært sjelden sånn. Og det er absolutt ikke sånn at skallet "og noen kg ekstra" feks trekker ned. Litt sånn som at den upopulære nerdejenta i amerikanske filmer har briller og hestehale, og er liksom ikke pen. Selv om alle synes hun er fin. Anonymkode: 731ec...d18 Nei nei. Jeg mener at ALLE vil ha ham. Jeg mener ikke at at det er noe «feil» over hodet. Han er den deiligste mannen jeg har sett i Norge og fin personlighet også. Jeg er bare nysgjerrig på om han får 1000 likes om dagen, og det gjør han garantert. Forstår godt jeg ikke hadde sjans 🙈 Anonymkode: 5b879...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #16 Del Skrevet 21. september 2023 Han her kan velge seg dame på øverste hylle, kan få kjæreste på 3 timer om han vil ❤️. Anonymkode: 5b879...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #17 Del Skrevet 21. september 2023 Høres ut som det er TS selv som er denne skallede mannen på 197, og fisker etter komplimenter 😆 Men nei, jeg tror ikke TS har rett i at ALLE damer hadde falt for han. For meg tikker ikke beskrivelsen noen av boksene mine i hvert fall, og jeg hadde ikke vært interessert. Dessuten er alderen alt for høy for meg. Anonymkode: 18fad...193 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #18 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg var på et par Tinder dates med denne kjekke mannen i fjor og klarte ikke å glemme han. Han trente mye, var skallet og hadde briller. Masse humor, lun personlighet og velfig snill og god, skikkelig kjærnekar som alle damer drømmer om. Hadde mange interesser også. Dessverre var ikke kjemien der for hans del, selv om jeg mer enn gjerne ville bli bedre kjent. Lurer på om Tinderen hans blir sprengt. Av alle menn på 40+ jeg har sett på Tinder er denne mannen den kjekkeste og den hotteste. Drar noen menn damer i det uendelige i slutten av 40-åra? For han her tror jeg kan velge og vrake langt ned i 20-åra hvis han vil. Anonymkode: 5b879...dc6 Jeg liker best menn på maks 180 og helst hår på hodet. 170 er faktisk bedre enn 197, mulig det bare er meg. Ut fra din beskrivelse blir det for overfladisk for meg. Jeg trenger litt mer rundt dette med personlighet Anonymkode: bc393...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #19 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Høres ut som det er TS selv som er denne skallede mannen på 197, og fisker etter komplimenter 😆 Men nei, jeg tror ikke TS har rett i at ALLE damer hadde falt for han. For meg tikker ikke beskrivelsen noen av boksene mine i hvert fall, og jeg hadde ikke vært interessert. Dessuten er alderen alt for høy for meg. Anonymkode: 18fad...193 Jeg er ikke mann. Jeg bare syntes han gjorde inntrykk. Skjønner at folk har ulik smak, så mulig jeg dro den litt langt 🙈. Anonymkode: 5b879...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #20 Del Skrevet 21. september 2023 Liker best menn med litt hår på hodet og synes 48 er for gammelt. Ikke kjempefan av briller heller, men så lenge det ikke er Harry Potter-briller kan jeg leve med det. Men personligheten du beskriver likte jeg. Dessverre er personlighet litt vanskelig å se på bilder. Anonymkode: 03f5b...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå