Gå til innhold

Hvorfor sender menn snap når de har vist tydelig at de ikke er interessert i noen samtale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dvs det var en ung mann som ville prate og så prata vi litt så fadet det litt ut for jeg sa jo klart i fra om at jeg ikke så etter bare noe lettvindt sex, men ville bruke tid på å bli kjent med folk. Dermed ble det rimelig stille. 

Nå kom det snap, med såkalt så populære "kveldsvibber" der du ser tottelottan og tv skjermen.. 

Så hva er poenget med det?

Når de uansett ikke er interessert i å føre en samtale. Jeg prøve og spørre om det var Tom Cruise på Tv. Da den ligna på han. Men kom bare svar Hæ?... 

Anonymkode: 3793d...0f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, sånt gidder ikke jeg svare på. De får klare å formulere noen ord hvis de vil ha svar.. jeg chatta nylig med en som ligner, han fikk jeg heller aldri igang en samtale med, med hver dag fikk jeg bildesnap av lageret han jobbet på.. fullstendig uinteressante og helt like bilder hver dag, uten noe tekst😆

Anonymkode: 7276d...f6e

• Nyttig 1
Skrevet

Sånne er bare å legge bort 👍

Anonymkode: c1ede...dac

Skrevet

Har opplevd det samme med mange menn. De sender tilfeldige bildesnaps egentlig av ingenting. Av et kontor, at de legger seg, er på trening. Hvis jeg kommenterer noe, får jeg ikke svar. Det er så ufattelig kjedelig og jeg nekter å gjøre det samme tilbake.

Anonymkode: 2054a...7a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Har opplevd det samme med mange menn. De sender tilfeldige bildesnaps egentlig av ingenting. Av et kontor, at de legger seg, er på trening. Hvis jeg kommenterer noe, får jeg ikke svar. Det er så ufattelig kjedelig og jeg nekter å gjøre det samme tilbake.

Anonymkode: 2054a...7a7

ja jeg bare forstår ikke hvorfor? hva slags tanker de har i hodet når de sender sånt? Kunne aldri ha falt meg inn til en mann ihvertfall. Og ja jeg sender aldri noe bilder tilbake i så fall bare tulle bilder med stygge filter eller noe sånt. 

Skrevet

Enda verre på en måte det jeg fikk på sms: 🥰🤗😘. Ja, bare 3 emojies. 3 uker etter at vi har sluttet å sende meldinger. Han fadet meg ut 🙈. Skjønner ikke helt hva han vil. Mann i 40-åra som jeg var på 2 dater med, jeg tok initiativ til date nr. 3 og da svarte han at han kunne ikke, var opptatt. Etter dette sender han sms og spør om jeg kan sende bilder av meg. Det fikk han ikke.. Så da hørte jeg ikke mer før disse 3 emojiene. Hva er det med enkelte menn? 🙈 Han gadd ikke å møte meg mer, men vil ha bilder og sender meg 3 emojies etter 3 uker uten kontakt 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 6598b...f23

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enda verre på en måte det jeg fikk på sms: 🥰🤗😘. Ja, bare 3 emojies. 3 uker etter at vi har sluttet å sende meldinger. Han fadet meg ut 🙈. Skjønner ikke helt hva han vil. Mann i 40-åra som jeg var på 2 dater med, jeg tok initiativ til date nr. 3 og da svarte han at han kunne ikke, var opptatt. Etter dette sender han sms og spør om jeg kan sende bilder av meg. Det fikk han ikke.. Så da hørte jeg ikke mer før disse 3 emojiene. Hva er det med enkelte menn? 🙈 Han gadd ikke å møte meg mer, men vil ha bilder og sender meg 3 emojies etter 3 uker uten kontakt 🤦🏼‍♀️

Enkelt og greit det er de jeg også vil beskrive som menn som ikke er helt i vater. Noe må de jo slite med når de holder på sånn. Det er bare spill tror jeg. Mind games.. få litt oppmerksomhet eller noe sånt. 

• Nyttig 1
Skrevet

Sannsynligvis er dette snaps som sendes ut til mange. Litt sånn, jeg tenker egentlig ikke på deg men her er jeg... omtrent som en facebook-oppdatering for 10 år siden.

• Liker 1
Skrevet
Numii skrev (44 minutter siden):

Sannsynligvis er dette snaps som sendes ut til mange. Litt sånn, jeg tenker egentlig ikke på deg men her er jeg... omtrent som en facebook-oppdatering for 10 år siden.

da burde de vel brukt snap chat story? Hater forøvrig story greia på snapchat. Er så lei av ..hvis en trykker på en så må en se igjennom alt det folk legger ut som er totalt uinteressant for min del og veldig upersonlig.  ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

da burde de vel brukt snap chat story? Hater forøvrig story greia på snapchat. Er så lei av ..hvis en trykker på en så må en se igjennom alt det folk legger ut som er totalt uinteressant for min del og veldig upersonlig.  ts

Folk bruker det nok litt ulikt. Jeg kan fint sende en snap til mange, men ikke legge ut på story. Noe går på f.eks type humor, noe er til venninnegjengen og andre ting ønsker jeg ikke å dele med bl.a kollegaer. Da blir ikke alt nødvendigvis personlig som en sms hadde blitt, men mer som et situasjonsbilde.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som "fellessnap" noe man sender til svært mange på lista. Ikke for nødvendigvis å starte en samtale, men for å bare si "Hey" liksom

Anonymkode: a18f9...b27

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor sender menn snap når de har vist tydelig at de ikke er interessert i noen samtale?

Jeg gjør ikke det, og jeg er mann. 🤷‍♂️

Anonymkode: cb4fe...589

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg gjør ikke det, og jeg er mann. 🤷‍♂️

Du ber ikke om bilder på sms når du ikke er interessert i dama heller? 🙈 Og sender ikke: 🥰🤗😘 på sms når du ikke vil møte ei dame? Håper jeg.. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ber ikke om bilder på sms når du ikke er interessert i dama heller? 🙈 Og sender ikke: 🥰🤗😘 på sms når du ikke vil møte ei dame? Håper jeg.. 

Og hvorfor skulle jeg gjøre det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og hvorfor skulle jeg gjøre det?

Har opplevd dette selv av en mann og synes det er veldig sært 🤷🏼‍♀️

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Har opplevd dette selv av en mann og synes det er veldig sært 🤷🏼‍♀️

Ja vel. Jeg har også opplevd vanvittig mye sært med andre og fremmede mennesker i løpet av livet mitt. 🤷‍♂️

Skrevet

Kjenner jeg er glad jeg sletta Snap for et par år sia 

Anonymkode: 0e9da...17f

Skrevet

Sletter alle på Tinder som sier "har du Snap". Da er de a) dumme som brød, b) ikke skriveføre eller c) sexfiksert og kommer til å mase om bilder eller sende snurrebassen sin 24/7. Det er verdens teiteste og mest intetsigende app. Får ingenting ut av den - minus. 

Anonymkode: 87659...485

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...