Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden var det en tulling som røyka på dassen på et fly jeg tok til Athen. Han prøvde først å spille dum men han stinka røyk så det var så tydelig det var han. Gresk politi ventet da vi landet. Men hvor mye tror dere han fikk i bot? Det var Norwegian dette. 

Tenk å være SÅ desp etter røyk at du ikke klarer å holde deg. Patetisk. Vi kunne jo potensielt måttet mellomlande pga det der. 

Anonymkode: decf1...88b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man skal være glad for at man bare får bot. I verste fall mellomlander flyet og kaster deg av, noe som selvsagt er helt fortjent. DET blir dyrt det.....

Anonymkode: 61329...9fc

Skrevet

Det koster mye. I tillegg blir du utestengt fra å fly med selskapet igjen.

Anonymkode: 2ff7f...ad2

• Liker 1
Skrevet

Tenk at det var helt vanlig å røyke på flyet før i tid.

:skya:

Anonymkode: 9b2f9...3ae

Skrevet

Jeg trodde det var så uaktuelt i 2023 at vi bare tok dem ut på rullebanen og henrettet dem ved landing. 

Anonymkode: b9659...9c9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 8.53):

Hvis vi tar denne artikkelen fra 2020 som ett eksempel, så sies det en heftig bot og opp mot 6 måneder i fengsel: https://greekcitytimes.com/2020/01/18/greek-man-arrested-for-smoking-in-toilet-during-flight-from-germany-to-greece/

Anonymkode: 168e5...9cb

Oi oi, rart at noen gidder ta sjansen 😮 Og det er så teit å først late som du ikke skjønner norsk eller engelsk, og deretter skylde på at du ikke så alle røyking forbudt-skiltene som han soppen på min flight. Det fins jo både røykeplaster og snus liksom, og flyturen var vel knapt 3 timer. Da er man nøden ass.

Og tenk så kjipt å kaste bort feriebudsjettet på bøter... 

Anonymkode: decf1...88b

Skrevet

Hva med vaping? Jeg møtte nylig et par som hadde reist mangfoldige timer med langdistansefly. De fortalte at det gikk helt greit for dem å vape på flyet... 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 3fceb...9bf

Skrevet

Dødsstraff forhåpentligvis 

• Liker 1
Skrevet

25,000 euro. Står det ofte på dodøra. 

Anonymkode: 04078...e03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...