Gå til innhold

Utbrent - hvor dårlig kan man bli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort: jeg har slitt i mange år med psyken. Nå er jeg så sliten av å kjempe mot meg selv at alt er vanskelig til det nivå at jeg knapt kan klokka. Jeg må ta alt i ekstremt slow motion - evner faktisk ikke å gjøre noe raskt. Henger ikke med, vet ikke hvilken dag/måned det er. Må gjøre en og en ting ellers blir det bare rot, jeg mister ting, kløner og gjør feil. Kjenner knapt igjen meg selv.

Ble sykemeldt og legen sa vi måtte ta dette før jeg knakk helt.

Men altså… den eksekutive evnen min er allerede på minus. Hvor dårlig kan man bli?

Anonymkode: ca731...ee9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare la det være som det er. Sørg for å spise og drikke. Klarer du det er du flink. Jeg har vært utbrent i 7 månder, men har blitt mye bedre.

I dag smalt det og jeg har ligger i sengen i hele dag og slitt med å få i meg mat. Jeg utsatte meg for noe stress som ikke jeg var klar for, og da får jeg smell igjen. Da straffer kroppen min meg med å bli sengeliggende.

Alt handler om å lytte til kroppen og behov den trenger. Det blir bedre med tiden, men kan ta flere år å bli helt bra igjen.

Bare til å akseptere og gjøre det beste ut av det :)

Anonymkode: 6e050...66c

• 3 uker senere...
Skrevet

Man kan bli så på felgen at det dukker opp bilder av en selv som avslutter ting. 

Selv som tidligere ressursperson. 

Jeg er lei meg selv og mine år i mørket. Etter 5 år er nå en gnist tent igjen. 

Nødvendige broer brent ❤💪 og aldri på akkord med meg selv igjen ! 

Fokus nå blir fysisk helse. Det psykiske gir meg GO . 

Anonymkode: f1cc0...c73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...