AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 Jeg har sett litt på YouTube, Instagram og Pinterest i det siste for å finne litt inspirasjon til hvordan jeg kan kle meg / finne min stil. En ting som slår meg er at yttertøy ofte betegnes som en layer og en måte å endre et antrekk på. Se dette kjedelige antrekket med hvit t-skjorte. Hvis du tar på denne jakken ser det så mye bedre ut! Men hvis temperaturen tillater t-skjorte, så tar jeg ikke på jakke. Og jeg bruker jo aldri jakke inne (med mindre man kan bruke f.eks. en blazer, men det er også temperaturavhengig). Og med en såkalt capsule wardrobe er en del av poenget å endre antrekket ved å bruke andre jakker, vesker og smykker. Men jeg går jo ikke med jakke og veske inne. Sorry, jeg har ingen spørsmål. Måtte bare lufte litt frustrasjon. 😅 Anonymkode: 9274b...af1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 Er det varmt bruker man jo ikke lag med plagg. Men jeg kan bruke to t-skjorter samtidig, kortermede eller langermede eller en av hver, og det er akkurat for varmt for en genser eller lett jakke, men akkurat for kaldt for én t-skjorte. Anonymkode: 76cab...aed
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 layer = lag capsule = kapsel wardrobe = garderobe Anonymkode: 26323...ee7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): layer = lag capsule = kapsel wardrobe = garderobe Anonymkode: 26323...ee7 Takk! Nå skjønner jeg alt! 🤓 Anonymkode: 9274b...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå