AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 Her var det 1 tilfelle med skabb i 9 åringens avdeling. Og jeg er helt ærlig nervøs og små irritert og stresser meg over tanken om vi er uheldige og kan ha blitt smittet, (håper ikke!) men føler jeg på en måte venter på å få det.. barnet har ikke noe symptomer enda.. da det tar opp til 3-6 uker å få sier dem😖 nå er det akk 2 uker siden det var et barn som hadde skabb. Og har klødd meg mye i øyene disse dagene at fått eksem lignendes under øyene. Vell for hendene mine har jeg ingen utslett enda men får sånn bitte litt kløe om dagen, ikke voldsom får litt små kløinger av tanken. Tror er mer når jeg minnes på det at jeg små klør litt. Men litt små flassete på noen fingre bare litt. Hvordan begynte det på dere? Fikk dere tidlig symptomber liggendes her? Hva gjør legen ? Tester dem eller får man bare en krem? Skal til legen i morgen. Og vil ikke bruke nix krem vos det ikke kan vøre tilfelle da det er svindyrt! Anonymkode: 279f3...5de
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Skrevet 20. september 2023 Jeg har hatt det, fikk små blemmer inni hendene. Og det klør helt sinnsykt, man klør seg til blods. Skabb kommer ikke på ansiktet/hodet så øye kløe har nok ikke noe med det å gjøre. Anonymkode: 39bf8...080 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Skrevet 20. september 2023 Det begynner ikke i øynene eller ansikt. På meg klødde det helt sykt mellom låt, bak knær, under armer. Fikk lite utslett. Men litt i hendene. Forferdelige greier det der.. Anonymkode: 156f2...0b7 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Skrevet 20. september 2023 3-6 uker? Jeg ble smittet og fikk det etter noen dager. Det klør på kroppen, og behandlingen er en krem du smører på gikk fort over Anonymkode: bc56a...391
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #5 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 3-6 uker? Jeg ble smittet og fikk det etter noen dager. Det klør på kroppen, og behandlingen er en krem du smører på gikk fort over Anonymkode: bc56a...391 Gikk det fort over? Jeg har inntrykk av at det er vanskelig å bli kvitt. Dyrt, mange behandlinger, vasking, tilbakefall… Anonymkode: 25d7b...aee
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #6 Skrevet 21. september 2023 Du er nok ikke smittet. Bruk pengene dine på hjelp ifm smittehysteri og terapi. Anonymkode: 09fdd...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå