Gå til innhold

Astmamedisin til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn med mild astma får store adferdsendringer av flutide og aerobec, blir rastløs og aggressiv, sover dårlig og blir en helt annen person. Har nå fått resept på montelukast, gruer meg litt til å prøve da jeg ser mye av de samme bivirkningene går igjen i dette. Har noen erfaring med montelukast eller andre astmamedisiner til barn?

Anonymkode: 77ff4...d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårt barn får dårlig humør av å ga astma… medisinen hjelper 😊

Anonymkode: eb02b...1cf

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Barn med mild astma får store adferdsendringer av flutide og aerobec, blir rastløs og aggressiv, sover dårlig og blir en helt annen person. Har nå fått resept på montelukast, gruer meg litt til å prøve da jeg ser mye av de samme bivirkningene går igjen i dette. Har noen erfaring med montelukast eller andre astmamedisiner til barn?

Anonymkode: 77ff4...d3b

Har ekstremt dårlige erfaringer med montelukast. Nattskrekk der han bare skrek og så "rett gjennom oss". Også redselsanfall på dagtid, der ped leder i bhg beskrev det som at han kom inn i et nytt rom fullstendig mistet begrep om hvor han var og bare skrek. Ble borte over natta ved opphør av montelukast. Står på Flutide og det har vi ikke hatt noen bivirkninger av. Trapper nå ned og det ser ikke ut til at humøret påvirkes av det den ene eller andre veien. 

Anonymkode: d4d45...8e0

Skrevet

Både jeg og min sønn (da 6 år) har brukt montelukast. Ingen av oss har fått noen bivirkning. Men dessverre heller ikke så stor virkning av preparatet. 

Anonymkode: 83030...ad3

Skrevet

Ingen bivirkninger av m her, men heller ingen virkning. Best virkning av Atrovent og Seretide. 

Anonymkode: fca75...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...