Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #1 Skrevet 5. november 2002 Jeg har fått så innmari mye kviser at det er skrekk og gru i huset. Er det veldig vanlig å få så mange kviser. Jeg har hatt maks en kvise en gang i blant, men nå er dem over alt..........
Gjest Zalomine Skrevet 5. november 2002 #2 Skrevet 5. november 2002 Det er sånne ting som hender.... *nynne* Nei, jeg vet ikke hva som er normalt, jeg er som kjent ikke gravid, eller prøver, jeg bare blander meg inn i alle trådene på dette forumet. Så vidt jeg vet så sier man at "det aller, aller meste er "normalt" når man er gravid...." Det er jo masse hormoner rundt omkring. (hormoner gir alltid oss andre kviser rundt pms og mensen, så hvorfor skulle de ikke gi deg kviser nå? Om det er de samme hormonene er kanskje en annen sak?) Hormoner gjør mye rart med kroppen uansett, kviser er sikkert helt normalt......
tvillingmamma´n Skrevet 5. november 2002 #3 Skrevet 5. november 2002 Tror nok det er hormonene som spiller deg et lite puss ja. Snakk med legen din om dette hvis det plager deg masse. Kanskje han/hun kan hjelpe deg. Men tror nok det går over av seg selv etter en liten stund.
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #4 Skrevet 5. november 2002 ja det er sikkert hormoner dette ja... jeg slet med kviser i de 3 første mnd. av mitt svangerskap, og etter det ble huden kjempefin! Har aldri følt meg så vakker som nå, ikke noe fet hud, og ikke noe mensenhumør..deilig.
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #5 Skrevet 5. november 2002 jepp jepp det er nok de hormonene...hadde samme problemet selv de tre første månedene av svangerskapet. Var full i kviser i ansiktet og på ryggen. Det hele gikk over etter ca. tre måneder, men det har begynt igjen litt nå på slutten ( har termin 18 november), men det er ikke på langt nær så gale som i begynnelsen. Spurte legen min etter kremer som kunne hjelpe meg, men han ville ikke gi meg noe pga av at jeg var gravid. Det jeg kan anbefale er en krem som heter AcniX..den er veldig god og selges i helsekost o.l. lykke til videre!!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #6 Skrevet 5. november 2002 Har du mye kviser i begynnelsen av svangerskapet - da får du ei jente.... Sier iallfall overtroen i Østerrike! lykke til
Ann Forup Skrevet 5. november 2002 #7 Skrevet 5. november 2002 ja ja det med overtro kan vi bare lægge på hylde med en gang :D jeg ved jeg har en lille gutt i min mave og jeg var overfaldet af kviser på ryggen i nogle måneder men nu er de heldigvis ved at gå væk og det er hormon forandringer som gør at de kommer... men heldigvis så forsvinder de igen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå