AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 Men plutselig opplevd å møtt kjærligheten? Anonymkode: dc436...035
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 Det er det maaange som har. Kjenner flere som helt hadde gitt opp troen på kjærligheten, som har levd i årevis uten, og så plutselig har funnet den store kjærligheten. Jeg tror det handler om å være åpen og nysgjerrig. Se deg rundt, utforsk nye bekjentskaper. For tenk så trist om den store kjærligheten bare går forbi, uten at du oppdager den... Anonymkode: 21675...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Skrevet 23. september 2023 Jeg har vært gift i 25 år, og drømmer fortatt om den store kjærligheten. 😂 Livet er dessverre ikke som Hollywood. Anonymkode: 5b2f1...f1d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har vært gift i 25 år, og drømmer fortatt om den store kjærligheten. 😂 Livet er dessverre ikke som Hollywood. Anonymkode: 5b2f1...f1d Hvorfor er du gift da? Jeg tenker på et gjensidig forhold, der begge har følelser og ønsker å være sammen. Anonymkode: dc436...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå