Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Er det noen her som kjøper klær på Ebay? Har det stemt overens med auksjonsteksten, eller har du fått noe helt annet enn det du trodde? Altså f.eks. endt opp med noe som helt tydelig var brukt selv om det sto nytt i auksjonsteksten osv.
Gjest 1111 Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Ei jeg kjenner bestiller fra Ebay og som regel stemmer det overens med det hun kjøpte. En gang skulle hun kjøpe fem bukser som var pent brukt, men hun endte opp med fire bukser med store huller..
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Altfor skummelt til at jeg prøver meg på dette.
Gjest allium Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Nesten alt tøyet til datteren min er kjøpt på ebay. De få gangene (to-tre kanskje?) det som kom ikke svarte til forventningene, har jeg klagd, og fått pengene igjen.
lillesky Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Har kjøpt klær og vesker på eBay og vært fornøyd. Kjøpte en tingeling t-skjorte. Den var pen og ren!
Hilde Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har også kjøpt klær på Ebay, og aldri blitt lurt. Sjekk karakterene til selgeren først, hvis de er bra (bør være minst 99% positiv feedback, sjekk også hvorfor selgeren evt har fått negativ feedback.).
momo Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har kjøpt veldig mye klær på ebay og andre ting og, jeg har vært utrolig fornøyd. Jeg kjøper nye klær med merkelapper, og da har det alltid vært nye klær med merkelapper på og.
Bonnie Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Har alltid vært fornøyd. Kjøpt masse jeans og et par jakker og topper.
Lumiah Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har bare positive erfaringer med eBay. Har kjøpt endel barneklær, nye med merkelapper. Alt svarte til forventningene mine. Passer på at selger har gode karakterer, gjerne sånn 98-99%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå