Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som kjøper klær på Ebay? Har det stemt overens med auksjonsteksten, eller har du fått noe helt annet enn det du trodde? Altså f.eks. endt opp med noe som helt tydelig var brukt selv om det sto nytt i auksjonsteksten osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jeg kjenner bestiller fra Ebay og som regel stemmer det overens med det hun kjøpte. En gang skulle hun kjøpe fem bukser som var pent brukt, men hun endte opp med fire bukser med store huller..

Skrevet

Altfor skummelt til at jeg prøver meg på dette.

Skrevet

Nesten alt tøyet til datteren min er kjøpt på ebay. De få gangene (to-tre kanskje?) det som kom ikke svarte til forventningene, har jeg klagd, og fått pengene igjen.

Skrevet

Har kjøpt klær og vesker på eBay og vært fornøyd.

Kjøpte en tingeling t-skjorte. Den var pen og ren!

Skrevet

Jeg har også kjøpt klær på Ebay, og aldri blitt lurt. Sjekk karakterene til selgeren først, hvis de er bra (bør være minst 99% positiv feedback, sjekk også hvorfor selgeren evt har fått negativ feedback.).

Skrevet

Jeg har kjøpt veldig mye klær på ebay og andre ting og, jeg har vært utrolig fornøyd. Jeg kjøper nye klær med merkelapper, og da har det alltid vært nye klær med merkelapper på og.

Skrevet

Har alltid vært fornøyd. Kjøpt masse jeans og et par jakker og topper.

Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer med eBay. Har kjøpt endel barneklær, nye med merkelapper. Alt svarte til forventningene mine. Passer på at selger har gode karakterer, gjerne sånn 98-99%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...