AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 Jeg var i en livskrise som gjorde det vanskelig for meg å motta innspill og bearbeiding fra psykologen. Jeg var veldig triggbar den tiden og det var umulig å komme nær mine traumer for å få til behandling. Jeg var ikke mentalt klar for det. Det var mye kaos. Men jeg var trygg på psykologen og jeg likte kjemien. Men siden psykologen ikke kom noe videre med meg pga mitt aktiveringsnivå og trigggbarhet, måtte han avslutte behandling mot min vilje. Han var bestemt på det. Men jeg har fått mer stabilitet i livet mitt nå og er klar for å slippe psykologen til og begynne behandling. Jeg ønsker at psykologen vil gi meg en sjanse til å få behandlingen hos hen. Fortelle at ting er på plass og at det er annerledes nå og jeg er klar for å motta behandling. Er det forsent å be om en sjanse til og fortelle at ting er mer stabilt nå? Jeg tror ikke jeg får en sjanse til fordi det står i henvisningen at jeg trenger hjelp, men hen kom ikke inn på meg og at det ikke var forsvarlig å forsette behandling. hvis hen gir en sjanse til, kan hen frykte å få dårlig rykte på seg ved å gi meg en sjanse til også risikere at hen ikke kommer inn på meg igjen. Jeg tror ikke hen er tøff nokk til å ta den sjansen. men jeg ønsker så mye å få behandling av denne psykologen, jeg bruker grådig lang tid å bli trygg på nye. Er det ingen sjans tror dere å be om å få en sjanse til? Blir kanskje feil i henvisningen å skrive at hen ga en sjanse til …. Jeg vet ikke om det er mulig å finne en ny psykolog som har kjemi, er ikke det egentlig sjeldent å finne? Anonymkode: a7083...11b 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): jeg bruker grådig lang tid å bli trygg på nye. Anonymkode: a7083...11b Hva er grådig lang tid i dette tilfellet? 2-3 konsultasjoner? Anonymkode: 5a40b...f6c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): hvis hen gir en sjanse til, kan hen frykte å få dårlig rykte på seg ved å gi meg en sjanse til også risikere at hen ikke kommer inn på meg igjen. Jeg tror ikke hen er tøff nokk til å ta den sjansen. Jeg tror du legger litt mye i dette på psykologens vegne. Anonymkode: dabd2...bf3 8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Skrevet 20. september 2023 Vi alle kan gjette ja og svaret fra vedkommende blir nei, eller motsatt. Dvs, eneste måten du finner det ut på er å spørre psykologen selv. Anonymkode: bae27...9f1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #5 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er grådig lang tid i dette tilfellet? 2-3 konsultasjoner? Anonymkode: 5a40b...f6c 1 år Anonymkode: a7083...11b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #7 Skrevet 20. september 2023 Hvor mange tråder skal du opprette, TS? Her om dagen skrev du om at denne psykologen hadde ødelagt for deg, på grunn av det som stod i henvsiningen. Så sendte du melding til samme psykolog privat. Nå vil du tilbake til denne psykologen? Anonymkode: 4db6f...4ae 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #8 Skrevet 20. september 2023 Om du er på en annen plass i livet og klar for å motta behandling, kan det jo hende at vedkommende tenker at hn kan hjelpe deg nå. Anonymkode: 06518...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå