AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Del Skrevet 20. september 2023 Ser etter mikrobølgeovn til en grei pris, som er stor nok til at jeg kan bruke middagstallerken i den, men samtidig ikke for stor siden jeg ikke har så mye plass på kjøkkenet. Trenger ikke noe fancy greier, bare den fungerer og jeg har plass til vanlig middagstallerken i. Noen som har anbefalinger? Anonymkode: bc041...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Del Skrevet 20. september 2023 Har hatt en Kenwood (billig) siden 2014- funker som ei kule:) ligner veldig på denne https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/komfyr-stekeovn/mikrobolgeovn/kenwood-mikrobolgeovn-k20mss21e/317917?gclid=CjwKCAjwsKqoBhBPEiwALrrqiPvdRApyo1CW9V2TCjfynUuBIIR5sbqLbrcoB6mJw8oNS-VtAXTi8BoCuqIQAvD_BwE Anonymkode: 3c6ee...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har hatt en Kenwood (billig) siden 2014- funker som ei kule:) ligner veldig på denne https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/komfyr-stekeovn/mikrobolgeovn/kenwood-mikrobolgeovn-k20mss21e/317917?gclid=CjwKCAjwsKqoBhBPEiwALrrqiPvdRApyo1CW9V2TCjfynUuBIIR5sbqLbrcoB6mJw8oNS-VtAXTi8BoCuqIQAvD_BwE Anonymkode: 3c6ee...0de Den så jo veldig grei ut. Det er samme størrelse som den du har altså? Så 20 L og 25,5 cm dreieplate er greit? Anonymkode: bc041...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Del Skrevet 20. september 2023 Jepp og det er jo bare å måle cm. på de tallerkene du vil ha plass til😄 Anonymkode: 3c6ee...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå