Gå til innhold

Hender det at dere tar dere en liten sjokoladebit midt i uka?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 17.27):

Eller lever folk generelt sett strengt med tanke på sukker og godteri? Hvis jeg tar meg en stripe melkesjokolade på en tirsdagskveld til debatten, f.eks, får jeg dårlig samvittighet etterpå, nesten så det ikke var verdt det. Hvordan er det for dere?

Anonymkode: 6d6c9...0e2

Jeg kan absolutt spise sjokolade midt i uken. Avogtil kjøper jeg og sønnen kokosboller til dessert. Men ikke hver uke.

Jeg har aldri dårlig samvittighet om jeg gjør det, koser meg med det.

Anonymkode: 79129...823

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke glad i sjokolade eller annet søtt så om jeg skulle få lyst på sjokolade så tar jeg akuratt når jeg vil.

Anonymkode: 45209...9b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hakker opp en rad mørk sjokolade og har det i hytteost. Det er ikke i helgen. Dårlig samvittighet? Nei.

Anonymkode: 9ab70...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så fint med å være voksen, er at man kan spise sjokolade akkurat når man vil. 

Anonymkode: 930fd...bf0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned i vekt siste året. Ca 15 kilo ned. Jeg har alltid en godisskål på bordet. Jeg ønsker ikke å kritisere andre, kan bare fortelle om min erfaring. Jeg får krevings. Må ha sjokolade eller noe salt. Da spiser jeg 2 sjokoladebiter og en liten skål cheesedoddels. Må ha godteriskålen på bordet. Bare for å ha et fritt valg. Jeg greier å begrense meg når det er snakk om godteri. 
Men mat, da spiser jeg alt. Ok, små posjoner, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men mest i ukedagene når det skjer er det fordi jeg har lavt blodsukker og må få opp blodsukker fort. Har diabetes 2. Spiser stort sett da en remse av en melkesjokolade feks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser sjokolade hver dag. Er normalvektig (BMI 21) og trener, drikker ikke alkohol. 

Anonymkode: 87610...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...