AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Del Skrevet 20. september 2023 Har sett denne i butikken. Har aldri smakt. Har lest noen steder før, at folk liker den, men muligens det er ennå mer voksne folk enn meg og som fikk denne i barndommen? Jeg er 50 år og har aldri smakt den. Jeg har hytte og tenker det er greit å ha litt basis hermetikk og tørrvarer. Har strøm og kjøkken med de fleste fasiliteter der også liten fryser i kjøleskapet, men stort sett er den fyllt med brød/rundstykker og pizza. Tips og erfaringer? Noen som kjenner til den? Hvordan er den i seg selv på smak og evt hvordan pimper dere den opp? Er også interessert i forslag til annen hermetikk som kan stå på hytta og fungere som basis, eller i seg selv, om jeg har med meg noe varer hjemmefra, men ikke nok til å lage skikkelig middag fra bunnen av. Jeg har prøvd ut kjøttboller på boks (og har brukt de til innslag til suppe, spagetti eller nudler etter skitur). Helt greit. Har også prøvd Sodd på boks gjerne med ekstra gulrot og pølser, om jeg har. Greit nok. Anonymkode: 09856...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Del Skrevet 20. september 2023 Har ikke smakt den selv, men pappa spiser den ofte når han er på hytta. Jeg syns lys lapskaus på boks er veldig god 😊 Anonymkode: cb0dd...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå