Snublefot62 Skrevet 21. september 2023 #21 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kan f.eks være lurt og skru av stedtjenester i innstillinger da jeg tror det tar en del på batteriet. Det er bare hvis du ikke bruker kart osv.. Anonymkode: 9169e...034 Da er det greit å være obs på at man mister Hvor er/Find my og en del grunnleggende funksjoner på telefonen.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #22 Skrevet 22. september 2023 Snublefot62 skrev (11 timer siden): Da er det greit å være obs på at man mister Hvor er/Find my og en del grunnleggende funksjoner på telefonen. Ja, stemmer. Man mister find my, kart osv. Jeg har skrudd den helt av på min iphone 8 og lader annenhver dag. Merker ikke noe annet ref det. Anonymkode: 9169e...034
Gjest Peanut Skrevet 22. september 2023 #23 Skrevet 22. september 2023 (endret) Nei. Kommer til å gjøre det, men ikke helt ennå. Har 12. Spiller et spill på mobilen som sluker batteriet, men det er det eneste. Endret 22. september 2023 av Peanut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå