Gå til innhold

Vent litt, er "Dyrebeskyttelsen Bergen" og "Dyrebeskyttelsen Norge i Bergen" to forskjellige organisasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

😵 Dette er så forvirrende...

Fant det ut nå, da jeg skulle velge grasrotmottaker på Norsk Tipping. Hvem burde jeg i så fall støtte?

Anonymkode: 1fed7...793

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fant det ut nå, da jeg skulle velge grasrotmottaker på Norsk Tipping. Hvem burde jeg i så fall støtte?

Her er ihvertfall linken til Dyrebeskyttelsen Bergen Hordaland https://dbbh.no/

Hvem av dem de er, aner jeg ikke, men du kunne visst sende sms for å ordne grasrotandelsstøtte.

Skrevet

En som holder til på Tertnes, Åsane. 
Den andre i sentrum.

Ble vist to ulike grunnet uenighet i styret engang i gml dager..

Begge hjelper katter

Anonymkode: a4d1c...6a8

Skrevet

Aner ikke, jeg har FOD - foreningen for omplassering av dyr som min grasrotmottaker da jeg synes de fremstår mer seriøse. Virker som dyrebeskyttelsen utelukkende hjelper katter, i hvertfall i min by.

Anonymkode: 68136...5b7

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 16.56):

En som holder til på Tertnes, Åsane. 
Den andre i sentrum.

Ble vist to ulike grunnet uenighet i styret engang i gml dager..

Begge hjelper katter

Anonymkode: a4d1c...6a8

Den på Tertnes er DBBH, den andre er dyrebeskyttelsen Bergen og holder til i Jekteviken

Skrevet (endret)

De på Tertnes har mange katter de sier SKAL være innekatter, de er ofte fre kattekolonier el.l  og har levd slitsomme liv. Andre organisasjoner, f.eks Kattens vern, er i MOT å omplassere katter som innekatter. Så ulike organisasjoner kan ha ulike grunnsyn og holdninger. De er nok også av og til uenige i hvordan pengene skal disponeres og hvordan prioriteringene skal være.

Uansett hvem du velger vil det gå til en god sak, det er et bunnløst behov over alt.

Endret av Elle Melle
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 16.48):

Askøy Dyrefristed! 

Anonymkode: fe25d...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...