AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 😵 Dette er så forvirrende... Fant det ut nå, da jeg skulle velge grasrotmottaker på Norsk Tipping. Hvem burde jeg i så fall støtte? Anonymkode: 1fed7...793
Bålkaffe Skrevet 20. september 2023 #2 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 😵 Dette er så forvirrende... Fant det ut nå, da jeg skulle velge grasrotmottaker på Norsk Tipping. Hvem burde jeg i så fall støtte? Anonymkode: 1fed7...793 Her er ihvertfall linken til Dyrebeskyttelsen Bergen Hordaland https://dbbh.no/ Hvem av dem de er, aner jeg ikke, men du kunne visst sende sms for å ordne grasrotandelsstøtte.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Skrevet 20. september 2023 En som holder til på Tertnes, Åsane. Den andre i sentrum. Ble vist to ulike grunnet uenighet i styret engang i gml dager.. Begge hjelper katter Anonymkode: a4d1c...6a8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Skrevet 20. september 2023 Aner ikke, jeg har FOD - foreningen for omplassering av dyr som min grasrotmottaker da jeg synes de fremstår mer seriøse. Virker som dyrebeskyttelsen utelukkende hjelper katter, i hvertfall i min by. Anonymkode: 68136...5b7 1
C-girl Skrevet 22. september 2023 #5 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 16.56): En som holder til på Tertnes, Åsane. Den andre i sentrum. Ble vist to ulike grunnet uenighet i styret engang i gml dager.. Begge hjelper katter Anonymkode: a4d1c...6a8 Den på Tertnes er DBBH, den andre er dyrebeskyttelsen Bergen og holder til i Jekteviken
Elle Melle Skrevet 22. september 2023 #6 Skrevet 22. september 2023 (endret) De på Tertnes har mange katter de sier SKAL være innekatter, de er ofte fre kattekolonier el.l og har levd slitsomme liv. Andre organisasjoner, f.eks Kattens vern, er i MOT å omplassere katter som innekatter. Så ulike organisasjoner kan ha ulike grunnsyn og holdninger. De er nok også av og til uenige i hvordan pengene skal disponeres og hvordan prioriteringene skal være. Uansett hvem du velger vil det gå til en god sak, det er et bunnløst behov over alt. Endret 22. september 2023 av Elle Melle
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #7 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 16.48): 😵 Dette er så forvirrende... Fant det ut nå, da jeg skulle velge grasrotmottaker på Norsk Tipping. Hvem burde jeg i så fall støtte? Anonymkode: 1fed7...793 Askøy Dyrefristed! Anonymkode: fe25d...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå