AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 Har sett en utlysning som saksbehandler i et forsikringsselskap men det står ingenting om lønn. Er det noen som vet hva lønnen pleier å ligge på i den bransjen? Har prøvd å Google, men blir ikke helt klok på det. Jeg har en master innen en samfunnsvitenskapelig retning. Er det innafor å spørre om lønn før man eventuelt søker? Anonymkode: 1a974...f33
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Skrevet 20. september 2023 Det kan være alt fra 400k -600k. Tror ikke masteren din er relevant for jobben og blir nok ikke lagt vekt på. Hvis du har tidligere erfaring innen det så stiller du nok sterkere. Det stilles ofte ingen krav til utdannelse til sånne typer jobber, de er ofte provisjonsbasert så veldig vanskelig å svare. Tror nok ikke det er så veldig positivt å spørre om lønn før du har søkt. Da måtte du ringt uten å presentere deg og spørre. Anonymkode: e59f5...2df
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Skrevet 20. september 2023 Hadde 514k på kundesenteret da jeg jobbet der. Sluttet i 2022. Anonymkode: 35fc7...70a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan være alt fra 400k -600k. Tror ikke masteren din er relevant for jobben og blir nok ikke lagt vekt på. Hvis du har tidligere erfaring innen det så stiller du nok sterkere. Det stilles ofte ingen krav til utdannelse til sånne typer jobber, de er ofte provisjonsbasert så veldig vanskelig å svare. Tror nok ikke det er så veldig positivt å spørre om lønn før du har søkt. Da måtte du ringt uten å presentere deg og spørre. Anonymkode: e59f5...2df Haha nei, det er ikke ofte provisjonsbasert. Forsikringsselgere for franchise jobber ofte provisjonsbasert. TS skriver saksbehandler. Jeg aner ikke hva det er, vi hadde ingenting som het det der hvor jeg jobbet. Vil anta hun egentlig mener rådgiver eller at det er snakk om skadebehandling. Anonymkode: 35fc7...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå