AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 Altså at det kun er da det kommer blod og ganske mye? Anonymkode: 7939f...bb5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Skrevet 20. september 2023 Skulle stå blø i overskriften. Anonymkode: 7939f...bb5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Skrevet 20. september 2023 Noen blør jo såpass mye under menstruasjon at skåla blir rød når man går på do. Tviler på at det er selve urinen din som er rød, i så fall bør du dra til lege da det kan tyde på kraftig uvi feks. Anonymkode: 167cb...a31 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Skrevet 20. september 2023 Ja, vanlig for min del første dagene. Ikke sånn konstant men innimellom Anonymkode: 5bb2b...58a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #5 Skrevet 20. september 2023 Helt normalt at vannet i do og doskålen blir røde når man har mensen. Ser verre ut enn det er da blod farger vannet. Anonymkode: f0e03...beb 1
Daisy-love Skrevet 20. september 2023 #6 Skrevet 20. september 2023 (endret) Jeg tolker det som om at du ikke får blod på bind eller lignende, men det blør når du sitter på do. Jeg har hatt det sånn flere ganger. Jeg har hatt perioder med mye blødning og da kommer det i bindet også, og perioder der det nesten ikke kommer noe i bindet, eller ikke i det hele tatt, men det kommer når jeg sitter på do (og da også noen ganger MYE). Om jeg har tolket spørsmålet korrekt, så er du ihvertfall ikke alene om det. Endret 20. september 2023 av Daisy-love 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #7 Skrevet 20. september 2023 Det trenger ikke være mye blod bare fordi skåla blir rød når man tisser. Det ser mye verre ut enn det er fordi blod som er utvannet fortsatt er veldig rødt på farge. Jeg har hatt det sånn hele mitt menstruerende liv. Det pleier å komme ut mye av både friskt blod og koagler når jeg sitter på do fordi det da kommer litt ekstra trykk på livmoren. Jeg har i tillegg bakovervendt livmor, så når jeg må på nr 2 så kommer det ihvertfall mye blod siden tarmen da presser på livmor. Anonymkode: 18c8d...c8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå