Gå til innhold

Menn- liker dere å bli vekket til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at du ligger og sover på natta, og blir vekket av en dame som helt klart vil ha sex med deg. Det er mørkt i rommet og du ser ikke hvem det er. Turn-on eller ubehagelig? 
Ville du blitt med på leken? 😉

Anonymkode: 81799...754

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten å vite hvem denne dama er? Nei, overhode ikke. 

Anonymkode: 1172b...243

• Liker 5
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 63ce3...56e

• Liker 1
Skrevet

Ikke helt ut av det blå nei. Å møte noen blindt, der ting er avtalt på forhånd, blir en annen sak. 

Anonymkode: 0e4ed...36d

• Liker 3
Skrevet

Ukjent person, overhode ikke.

Partner, ja. 

Anonymkode: e1d84...3c8

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg ikke vet hvem det er, nei, skal være temmelig spesiell om man knuller noen i mørket som man ikke vet hvem er 

Anonymkode: 5a8e5...eeb

• Liker 4
Skrevet

Hadde nok syntes det var noe veldig stalker-aktig og creepy over en random dame (ikke kjæreste) som gjorde dette. 

• Liker 1
Skrevet

Ville du selv likt å våkna av at en fremmed mann klådde på deg og ville ha sex med deg? Ikke det, nei? Sånn er det for oss menn om vi blir klådd på av fremmede damer også. (Vi er kanskje ikke like redde for å bli drept om vi protesterer, men det er en annen diskusjon.)

Når det har skjedd med kvinner jeg har vært sammen med har det utelukkende vært positivt for min del. Relasjonen har alt å si.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Overgrep i mørket av en fremmed? Hvorfor spørr du i det hele tatt, å hvem har du tenkt å overfalle?

Anonymkode: e5351...a4c

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke kunnet styre meg.

Anonymkode: f566a...1c9

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok helst sett at jeg visste hvem. Men vanskelig å vite, siden jeg aldri har havnet i den situasjonen.

Anonymkode: 0b108...664

Skrevet

Alltid klar, men det må være en partner, og ikke en random kvinne.

Anonymkode: f9c9c...7ab

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er ikke dette som voldtekt å anse?

Må jo for guds skyld avklare slikt i forkant, så om en får ja er det bare å finne en passende anledning 

Endret av PhilosopherSe7en
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenk at du ligger og sover på natta, og blir vekket av en dame som helt klart vil ha sex med deg. Det er mørkt i rommet og du ser ikke hvem det er. Turn-on eller ubehagelig? 
Ville du blitt med på leken? 😉

Ubehagelig. Nei jeg ville nok ikke blitt med.

I tillegg fikser jeg ikke sex på mårran. Det er skikkelig usexy.

Anonymkode: 60838...b62

Skrevet

Skal ha drømt rimelig heftig før jeg hadde blitt med på det helt uten like. 

Må jo vite hvem dama er og om vi har kjemi før vi har sex. Tenk hvis hun så ut som Moskva Marit når lyset ble slått på😅

Anonymkode: a2c59...4c9

Skrevet

Med ukjent? klart NEI

Med min samboer, klart JA😍

Hadde en samboer en gang som gjorde det både natt og morgener. Fantastisk deilig. Tenker mye tilbake på henne, det var en av de gode egenskapene. Våknet av at hun red meg, eller av at hun sugde meg. Hun kom lett. Jeg etterpå Etterpå sov vi videre, eller sto opp. Umulig å glemme henne. 

Dette var avklart også på forhånd (vi hadde samboer avtale, der sto det også ting som at ved utroskap kunne den andre kutte hull i alle dekkene på den andres bil, og at det skulle være sex X antall i uka, og det var brudd på samboeravtalen om man ikke leverte). Morsom samboer, lo mye og vi hadde sykt god og mye sex. 

Skrevet

Det er en fantasi jeg tenner enormt på.. desverre blir det med fantasien😪...😅

• Liker 1
Skrevet
PhilosopherSe7en skrev (2 timer siden):

Må jo for guds skyld avklare slikt i forkant, så om en får ja er det bare å finne en passende anledning 

Med en fremmed ville det ikke vært greit. Blant annet fordi jeg er i et forhold. Jeg ville sett på det som veldig dårlig folkeskikk. Usikker på om jeg hadde giddet å anmelde. Det kommer litt an på omstendighetene Jeg ville vært sint, men kanskje ikke sint nok til å sende et nek i fengsel i 4 år. Jeg ville nok nøyd meg med å si at der var voldtekt og at jeg kunne anmeldt.

Med kona vile det også teknisk sett vært voldtekt, men jeg ville bare satt pris på det. Om jeg var så trøtt at jeg ikke hadde lyst så kunne jeg kanskje blitt  irritert.

Jeg ville ikke følt det som en kriminalsak eller et overgrep, men jeg respekterer at noen gjør det. Derfor rører jeg aldri noen som sover.

(Bortsett fra å legge armen rundt. Det må da være lov.)

Anonymkode: b58a3...ffa

Skrevet
4 hours ago, PhilosopherSe7en said:

Kommer an på situasjonen. Om det er slik TS beskriver, så nei. Da har ingenting seksuelt skjedd enda. Det er ikke ulovlig å vekke noen og spørre om sex... selv ikke vilt fremmede. Voldtekt blir det først om du ikke respekterer svaret.

For å svare på spørsmålet; nei. Tenner ikke på at tilfeldige personer har lyst på sex med meg ... i mørket eller ikke. En dame som kom bort til meg i fullt dagslys ville fått det samme svaret.
Om partner derimot hadde gjort det ville det vært helt greit. Mer enn greit faktisk. Hun må gjerne vekke meg midt på natten og si hun har lyst på sex. Hun må kanskje bidra litt ekstra for å komme i gang, men sex skulle hun fått. Hadde antakelig blitt sjukt kåt og virkelig knulla henne.

Skrevet

Hvis noen vekker meg når jeg sover blir vi uvenner uansett grunn

Anonymkode: d9485...7ec

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...