skruf Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 Har i alle de år brukt Honey I Washed the children, i flytende form fra Lush, men plutselig uten forvarsel så ble alle Lush-butikker i Norge, inkludert nettbutikk, nedlagt (så jeg rakk ikke å hamstre inn, men hadde heldigvis akkurat kjøpt ny 500ml flaske), og nå er flaska tom Er ikke glad i Dove sine såper, eller Nivea. Og; jeg er sikkert en av de få som ikke har sansen for Rituals sine produkter Trenger ei såpe, eller dusjolje, som gir mye fukt og lukter godt😊 Nå så har jeg kjøpt ei såpe på apoteket som skulle være honninglukt i, men synes ikke den er god, stram lukt og litt seig. Noen som kan anbefale ei god såpe? Gjør ikke noe om den koster litt. Men må være flytende og ikke såpestykke mtp hygiene/bakterier Hvilken såpe liker du best?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Skrevet 20. september 2023 Jeg er nyforelsket i Klar sine produkter. Har foreløpig bare prøvd håndsåpen og shampoen. Synes de lukter himmelsk, og jeg bruker vanligvis bare parfymefrie produkter. Anonymkode: a321a...e79 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Skrevet 20. september 2023 https://byporten.no/butikker/lush/ https://www.lush.com/se/en Anonymkode: f8ef8...391 1
skruf Skrevet 20. september 2023 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): https://byporten.no/butikker/lush/ https://www.lush.com/se/en Anonymkode: f8ef8...391 Takk, men byporten blir mange timer unna, men kan sjekke ut hvor mye det blir i frakt fra Sverige 1
Rufs Skrevet 20. september 2023 #5 Skrevet 20. september 2023 Weleda har mange som lukter helt nydelig. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #7 Skrevet 20. september 2023 Denne er helt fantastisk god og lukter i tillegg kjempe godt. Anonymkode: b75e2...882 6 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #8 Skrevet 20. september 2023 Gå på helsekost eller en butikk med naturlige produkter -mange herlige såper, og de er mildere mot huden enn de fleste andre. Anonymkode: 3fcc9...d93
exictence Skrevet 20. september 2023 #9 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gå på helsekost eller en butikk med naturlige produkter -mange herlige såper, og de er mildere mot huden enn de fleste andre. Anonymkode: 3fcc9...d93 Enig, men Lana sin og Korres er iså gode og ikke uttørrende som mange andre såper er
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #10 Skrevet 20. september 2023 l`Occitane Almond shower oil, Klar sin dusjsåpe og Rituals Mehr (den gule) er mine favoritter. Ingen av de lukter honning men kanskje l`Occitane sin er den som kommer nærmest. Den er helt himmelsk. Anonymkode: 2a2ee...782 1
Mariehøna Skrevet 20. september 2023 #11 Skrevet 20. september 2023 skruf skrev (3 timer siden): Har i alle de år brukt Honey I Washed the children, i flytende form fra Lush, men plutselig uten forvarsel så ble alle Lush-butikker i Norge, inkludert nettbutikk, nedlagt (så jeg rakk ikke å hamstre inn, men hadde heldigvis akkurat kjøpt ny 500ml flaske), og nå er flaska tom Er ikke glad i Dove sine såper, eller Nivea. Og; jeg er sikkert en av de få som ikke har sansen for Rituals sine produkter Trenger ei såpe, eller dusjolje, som gir mye fukt og lukter godt😊 Nå så har jeg kjøpt ei såpe på apoteket som skulle være honninglukt i, men synes ikke den er god, stram lukt og litt seig. Noen som kan anbefale ei god såpe? Gjør ikke noe om den koster litt. Men må være flytende og ikke såpestykke mtp hygiene/bakterier Hvilken såpe liker du best? Har du sjekket ebay og amazon? Kanskje de selger den. Selv bruker jeg "Nivea Naturally Good Honeysuckle Oil Shower Gel" 😊 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #12 Skrevet 20. september 2023 Klar sin dusjsåpe eller Biotherm oil therapy showergel 🧡 Anonymkode: 29b17...40e 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #13 Skrevet 20. september 2023 Jeg bruker dusjolje fra apoteket, eucerin eller noe slikt. Lukter dessverre ikke så godt når den påføres, men den er luktfri etter dusjen og huden blir babymyk. Syns det er vanskelig å finne gode, rimelige produkter! Anonymkode: 4927c...dfd
Banjo Skrevet 20. september 2023 #14 Skrevet 20. september 2023 Jeg liker Klar dusjsåpe og håndsåpe. God lukt og konsistens og mild for huden. Og du får kjøpt den i mange matbutikker så det er enkelt å prøve og se om du liker eller ikke. 1
Perelandra Skrevet 20. september 2023 #15 Skrevet 20. september 2023 Body shop? De flytende dusjsåpene deres er min hverdagsluksus. 1 1
lin Skrevet 20. september 2023 #16 Skrevet 20. september 2023 Dette var en nyttig tråd, her skal jeg følge med 😊 Jeg er en av de som ikke liker Klar sine såper, synes de lukter for surt. Nå bruker jeg en fra Johaug, men ønsker meg en som gir litt mer luksusfølelsen.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #17 Skrevet 20. september 2023 https://www.thebodyshop.no/kropp-bad/produkt/shower-gel/b-s-gel-strawberry-250ml-8 🤩🥰🍓 Anonymkode: e7c19...751 1
jukkapalme Skrevet 20. september 2023 #18 Skrevet 20. september 2023 Elsker Ida warg sine dusjskum. Lukter mildt og godt og de finnes i mange ulike varianter. Liker de bedre enn Rituals sine.
Capazitet Skrevet 20. september 2023 #19 Skrevet 20. september 2023 Foreslår og Body Shop. Gode duftar og ikkje uttørkande på huden. Faktisk eit merke av få som eg tåler/kan bruka sjølv.
skruf Skrevet 21. september 2023 Forfatter #20 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): l`Occitane Almond shower oil, Klar sin dusjsåpe og Rituals Mehr (den gule) er mine favoritter. Ingen av de lukter honning men kanskje l`Occitane sin er den som kommer nærmest. Den er helt himmelsk. Anonymkode: 2a2ee...782 Den har jeg prøvd, fikk i gave såpe og bodybutter, men slet litt med lukten dessverre… synd, for den var veldig god mot huden, Har den med lavendel som håndsåpe da AnonymBruker skrev (13 timer siden): Klar sin dusjsåpe eller Biotherm oil therapy showergel 🧡 Anonymkode: 29b17...40e Biotherme oil hørtes spennende ut, må innom parfymeriet å sjekke ut AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg bruker dusjolje fra apoteket, eucerin eller noe slikt. Lukter dessverre ikke så godt når den påføres, men den er luktfri etter dusjen og huden blir babymyk. Syns det er vanskelig å finne gode, rimelige produkter! Anonymkode: 4927c...dfd Har prøvd pH5 eucerin, men konsistensen var veldig tykk syntes jeg. Men var definitivt god for huden, har dog lyst på ei såpe som lukter godt Perelandra skrev (8 timer siden): Body shop? De flytende dusjsåpene deres er min hverdagsluksus. Må stikke innom bodyshop en dag jeg er innom en by som har Body shop, har dessverre ikke den butikken her.. Men hadde adventskalender fra Body shop for noen år siden, og det var mye bra i den Capazitet skrev (6 timer siden): Foreslår og Body Shop. Gode duftar og ikkje uttørkande på huden. Faktisk eit merke av få som eg tåler/kan bruka sjølv. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå