AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 Jeg fant ut jeg var gravid igår, vært litt surr rundt når jeg trodde jeg skulle ha mensen. Ifølge forrige mens er jdg vel nå 6+6 tror jeg, så 7 uker imorgen. Tok mine tl siste 2 sigg igår. Jeg har jo røyka oppmot 5-10 i flere uker, så er litt bekymra for foster. Hvordan gikk det med deres baby? Når fant dere ut at dere var gravid og når slutta dere å røyke? Måtte du trappe ned, eller slutta du på dagen? Noen som vet om det stemmer at det er farligst etter morkaken tar over? Hva har lege/jordmor fortalt dere? Anonymkode: a36ce...698
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Skrevet 20. september 2023 Snuste og sluttet på dagen ved positiv test samme dag mensen egentlig skulle komme. 7+2 nå og det går veldig fint. Det er totalt uaktuelt å snuse mens jeg er gravid, uansett hvor lyst jeg måtte ha på det. At folk har samvittighet til å holde på å "trappe ned" skjønner jeg ikke, det er bare egoistisk. Anonymkode: cd947...fd5 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Skrevet 20. september 2023 Det som er gjort før du visste er ikke noe å tenke mer på, det er gjort. Ta deg evt en prat med jordmor i stedet for å gruble og bekymre deg ❤️ Men slutt på dagen når du vet ja, du vil aldri finne bedre motivasjon for å slutte enn nå 👍Gratulerer med baby på vei. Anonymkode: f17ed...23d 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Skrevet 20. september 2023 Sluttet å røyke og drikke pepsi max med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Turte rett og slett ikke noe annet. For meg var ikke det vanskelig (var verst med pepsi maxen), men jeg røykte heller ikke så mye. Anonymkode: fe88f...2b1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #5 Skrevet 20. september 2023 49 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fant ut jeg var gravid igår, vært litt surr rundt når jeg trodde jeg skulle ha mensen. Ifølge forrige mens er jdg vel nå 6+6 tror jeg, så 7 uker imorgen. Tok mine tl siste 2 sigg igår. Jeg har jo røyka oppmot 5-10 i flere uker, så er litt bekymra for foster. Hvordan gikk det med deres baby? Når fant dere ut at dere var gravid og når slutta dere å røyke? Måtte du trappe ned, eller slutta du på dagen? Noen som vet om det stemmer at det er farligst etter morkaken tar over? Hva har lege/jordmor fortalt dere? Anonymkode: a36ce...698 Jeg sluttet å snuse når jeg fant ut at jeg var gravid. Begynte på sånn tobakk og nikotinfri snus i noen uker, så sluttet jeg også med den. Anonymkode: 08659...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå