AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 Jeg vetikke hva jeg skal gjøre mere. Vi har en dysfunksjonell familie som jeg har kuttet kontakt med, alle i familien sliter psykisk og er lite oppegående. Desverre bor vi ganske nære hverandre i tillegg til at dem ikke klarer og meg være i fred og plager meg. Nå har dama til broren min begynt og jobbe på butikken ved siden av oss kunn for og plage meg, hun er helt syk i huet og burde absolutt ikke jobbe rundt andre folk. Burde jeg si i fra til butikken eller? Anonymkode: 9b85e...282
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Skrevet 20. september 2023 Hva skal butikken gjøre???????? Det er ingenting som tilsier at butikken kan eller skal gjøre noe som helst her. Det er DITT problem dessverre. Anonymkode: a78eb...32f 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Skrevet 20. september 2023 Nei, det kan jeg ikke se for meg at det kommer noe godt ut av.. De kan uansett ikke sparke henne utifra noe noen andre sier. Dersom hun får nyss om at du har sagt noe, vil dette bare være bensin på bålet… Hold din stri ren, og bare unngå henne. Dersom hun er så lite oppegående som du sier, vil jo butikken oppdage dette av seg selv etterhvert. Anonymkode: 774f8...c97 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Skrevet 20. september 2023 Sitat Nå har dama til broren min begynt og jobbe på butikken ved siden av oss kunn for ogplage meg, Hvordan kan du være så sikker på at det er det som er motivasjonen hennes? Anonymkode: 06b57...7c0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå