AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 Hvis han eller hun f. eks. har et plagg du ikke syns han/hun kler, har sminket seg på en måte du ikke syns er fin el. lign? Anonymkode: 08814...61c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Skrevet 20. september 2023 Ja men jeg sier det på en pen måte. Anonymkode: 4042e...e6b
mereo Skrevet 20. september 2023 #3 Skrevet 20. september 2023 Ja, men det går an å levere det på en måte at det faktisk er konstruktivt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Skrevet 20. september 2023 Jeg kan si ifra hvis det er noe jeg synes er heeelt grusomt, eller som jeg tenker at andre kan kommentere på bak ryggen hans. Det har bare skjedd en gang, da han meget fornøyd tok på seg en dress fra 80tallet som "plutselig passet". Den var altfor stor og forferdelig stygg. Men sånn ellers er det viktigere for meg at han går i klær han er komfortabel med enn at han skal være eye candy for meg (dessuten er han kjekk uansett klær). Anonymkode: b61ff...3e9 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #5 Skrevet 20. september 2023 Nei. Det har jeg ikke noe med. Om han spør etter min mening, så sier jeg det, som at "jeg synes ikke den fargen er den beste på deg", ikke som "du er skikkelig støgg i den genseren"... Så passer jeg heller på å gi komplimenter når han har noen plagg som er fine. Det er jo revnende likegyldig hva JEG synes om hva han går i. Det er han som skal føle seg vel i det han går i, ikke jeg. Anonymkode: bdd34...23f 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #6 Skrevet 20. september 2023 Jeg sier ingenting, men det blir liggende på bunnen av skittentøyet. Ettersom klesvask er mitt ansvar blir det liggende fint der, før det har gått et halvt år, han har glemt det og det går i bosset! Dersom det er viktig for ham, har han etterlyst det. Anonymkode: 5e918...3c8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #7 Skrevet 20. september 2023 På hodet ut om dette begynner. Har sagt fra om det også. Anonymkode: ce515...3b9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #8 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sier ingenting, men det blir liggende på bunnen av skittentøyet. Ettersom klesvask er mitt ansvar blir det liggende fint der, før det har gått et halvt år, han har glemt det og det går i bosset! Dersom det er viktig for ham, har han etterlyst det. Anonymkode: 5e918...3c8 Helt sinnsykt å kaste andres ting. Anonymkode: ff519...5f3 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #9 Skrevet 20. september 2023 Bare dersom hun endrer stil underveis i forholdet, men det har jeg aldri opplevd. Er oppmerksom i datingfasen og vet godt hva jeg liker og ikke liker, og har dialog med daten før vi trer inn i forhold. Anonymkode: 1d27a...a87 1
Artmo3 Skrevet 20. september 2023 #10 Skrevet 20. september 2023 Ja, og forventer hun gjør det samme, hadde blitt veldig skuffet om jeg hadde gått rundt med en genser hun synes var stygg, og hun ikke turte si ifra 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #11 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sier ingenting, men det blir liggende på bunnen av skittentøyet. Ettersom klesvask er mitt ansvar blir det liggende fint der, før det har gått et halvt år, han har glemt det og det går i bosset! Dersom det er viktig for ham, har han etterlyst det. Anonymkode: 5e918...3c8 Respekterer du virkelig mannen din så lite at du kaster hans eiendeler uten å si ifra? Anonymkode: fc81b...fe9 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #12 Skrevet 20. september 2023 Stort sett ikke. Min mann setter lav pris, varme og komfort i høysetet når han skal kle seg, det kan føre til noen litt underlige kombinasjoner. Til vanlig bryr jeg meg ikke nok om det til å kommunisere det (han blir lei seg uansett) - det er det ikke verdt. Gjennom våre over 25 år sammen har jeg to unntak: Det var mannen som sterkest ville gifte seg. I det eneste bryllupet vi hadde deltatt i, hadde han benyttet sin fars beigebrune gabardindress fra 60-tallet. Svigerfar er 170, veier 55 kilo og er mager, mannen 178, 68 kilo og muskuløs - det så veldig rart ut. Så jeg krevde at han måtte skaffe seg dress - som passet - dersom det skulle bli bryllup. Den andre gangen skulle vi i en "konservativ" begravelse. Vi var ikke blant de naermeste pårørende, og det var årets kaldeste dag. Mannens aller varmeste jakke og lue var i selvlysende farger - jeg måtte legge ned veto mot akkurat dette. Han hadde vel 3-4 lag med ull under dressen, frøs likevel, men så ut slik man "bør". Ellers bryr jeg meg ikke. Anonymkode: c35f1...2de 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #13 Skrevet 20. september 2023 Rett ut! Haha Anonymkode: 3478d...b42
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #14 Skrevet 20. september 2023 Nå er jeg singel, men hadde null problem med å si det til exen. Han hadde en veldig enkel stil i utgangspunktet, og det liker jeg. Plutselig kommer han med noen fæle skinnsko av noen slag, som passer om man har litt finere stil. På han så det helt jævlig ut 😂 Anonymkode: a0bed...dd4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #15 Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bare dersom hun endrer stil underveis i forholdet, men det har jeg aldri opplevd. Er oppmerksom i datingfasen og vet godt hva jeg liker og ikke liker, og har dialog med daten før vi trer inn i forhold. Anonymkode: 1d27a...a87 Du har ikke så veldig lange forhold bak deg regner jeg med? 😅 Anonymkode: 47dd1...27f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #16 Skrevet 21. september 2023 Nei, han får kle seg som han selv vil. Anonymkode: 0d8f9...b22
helt_vanlig_mann Skrevet 21. september 2023 #17 Skrevet 21. september 2023 hvis det er helt skivebom så vil jeg nok sagt i fra på en pen måte
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #18 Skrevet 21. september 2023 Sier ikke at noe er stygt med mindre han spør om min mening og jeg ikke liker det han ønsker en mening om. Poengterer heller det jeg synes er fint. Dog, jeg sier i fra om når han har hullete klær og sko som han bruker på jobb. Anonymkode: 5a23e...94a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #19 Skrevet 22. september 2023 Jepp, men vi er veldig trygge i oss selv og har god takhøyde på hva vi kan si til hverandre. Jeg kan for eksempel ta på meg en kjole og han kan smelle ut «er det bestemor som skal på vift?» så ler vi begge to, men om jeg liker kjolen går jeg med den likevel. Jeg vet jo at han syns jeg er vakker uansett, men at jeg har klær han syns jeg ser bedre ut i. Tror dog verken han eller jeg noen gang har tenkt at den andre ser stygg ut, er heller enkelte plagg som kan være litt såder. Anonymkode: 40687...c62
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #20 Skrevet 22. september 2023 Det kan ikke falle meg inn å si noe kritisk om andres klær. Det gjelder uansett hvem det er. Med en partner kan en jo være med å påvirke litt med å si fra hva en liker, være med å kjøpe osv, men de som sier «det du har på seg nå liker jeg ikke» kan ta seg en bolle. Anonymkode: 1d824...c1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå