Gå til innhold

Prolutex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen med erfaringer? Tidligere prøvd Cyclogest, men får prolutex nå. Er disse «bedre»?

Anonymkode: 1849b...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrakk helt klart prolutex, lettere å sette en sprøyte for dagen enn to piller daglig inkl litt liggetid etter å ha tatt de + griset fra cyclogesten😊 men om det er bedre rent medisinsk? Neppe, tilsvarende produkter i forskjellig form 😊

Anonymkode: b7e50...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg foretrakk helt klart prolutex, lettere å sette en sprøyte for dagen enn to piller daglig inkl litt liggetid etter å ha tatt de + griset fra cyclogesten😊 men om det er bedre rent medisinsk? Neppe, tilsvarende produkter i forskjellig form 😊

Takk for svar! Gleder meg til å prøve, er så lei cyclogest og alt styret rundt. Får også alltid sopp av de🙈 er den grei å sette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar! Gleder meg til å prøve, er så lei cyclogest og alt styret rundt. Får også alltid sopp av de🙈 er den grei å sette?

Ja var lett og grei å sette😊 må vel trekke opp væsken først fra hetteglass, om jeg ikke husker feil (brukte det tidligere i år, men jøss så fort en glemmer😅), men når man har gjort det en gang så er det kjapt og greit å trekke opp resten også😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...