Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på hva du som frisør tjener i timen. I dag tjener jeg 190 kr pr time som frisør med svennebrev. Har 100% stilling og jobber aldri helg. Fikk et tilbud fra en annen salong på 32.300 kr før skatt og 4000kr i startbonus.
Da må jeg jobbe en helg i mnd.

Trives veldig godt der jeg jobber nå med de jeg jobber med. Er det noen frisører her inne som kan fortelle om lønnen min som er nå er normal eller om den er alt for lav.

Anonymkode: bd667...3ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. Lurer på hva du som frisør tjener i timen. I dag tjener jeg 190 kr pr time som frisør med svennebrev. Har 100% stilling og jobber aldri helg. Fikk et tilbud fra en annen salong på 32.300 kr før skatt og 4000kr i startbonus.
Da må jeg jobbe en helg i mnd.

Trives veldig godt der jeg jobber nå med de jeg jobber med. Er det noen frisører her inne som kan fortelle om lønnen min som er nå er normal eller om den er alt for lav.

Anonymkode: bd667...3ce

Får du ikke provisjon?

Anonymkode: cb8d1...f2a

Skrevet

Du må nesten veie opp om det er verdt å tjene litt mer for å jobbe en lørdag i måneden. Jeg synes lønnen virker for lavt begge steder, men nå vet jeg ikke hvor lenge du har vært frisør. 

Skrevet

Litt på siden her, men kan jeg spørre deg ts, vil du anbefale en voksen dame å bli frisør? Jeg vurderer å omskolere meg. Hadde en annen tråd her, men fikk få svar. Lønn er ikke så viktig for meg, trivsel står høyere.

Anonymkode: 995b5...b9e

Skrevet

Jeg hadde aldri jobbet lørdag for marginalt mer penger. Og startbonus på 4000? Det høres mer ut som en spøk.

Finnes det salonger i nærheten hvor du kan jobbe provisjonsbasert?

Anonymkode: 11aa2...ea3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...