Gå til innhold

Hvordan håndtere at man savner sex og intimitet som singel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Velkommen til mange menn sine liv! Finnes flere menn som går årevis eller store deler av livet uten nærhet og sex og hvis de "klager" her inne, så bli de trakassert osv osv og får beskjed at sex ikke er en menneskerett. Rart ikke du blir det TS, kanskje fordi du er kvinne, hmm!?

Er nok fordi det er mye dumme, bitre kvinnfolk her som har brent seg på playere og derfor "hater" menn

Anonymkode: b7731...1c7

Nei, hun får en annen reaksjon, fordi hun spør om hjelp til å håndtere situasjonen. Standard Incel innlegget handler om hvor synd det er på mannen og hvor jævlig kvinnfolk er som ikke skjønner at menn har krav på kroppen deres. STOR FORSKJELL.

Anonymkode: 8db6e...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Relativt unødvendig å informere om det.

Du er 40 år, du skal ikke opp i andre klasse 😂

Anonymkode: 3aaca...6b2

Fyller 39 år. Men OK det er vel det samme som 40 😅

Anonymkode: e5a4f...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fyller 39 år. Men OK det er vel det samme som 40 😅

Altså: Født i desember 1984 og vi er nå i 2023 for de som måtte ønske å hoderegne 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er veldig rar.

Men dette er ikke en problemstilling jeg kjenner meg igjen i.

Jeg føler ikke på savn etter sex når jeg er singel. For meg er sex noe jeg liker og vil ha når jeg er i et forhold. Uten om forhold ofrer jeg ikke sex en tanke.

Gikk i fra min eks-samboer for snart 5 år siden, og har ikke følt på noe savn etter sex.

Anonymkode: 79f9c...dce

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Velkommen til mange menn sine liv! Finnes flere menn som går årevis eller store deler av livet uten nærhet og sex og hvis de "klager" her inne, så bli de trakassert osv osv og får beskjed at sex ikke er en menneskerett. Rart ikke du blir det TS, kanskje fordi du er kvinne, hmm!?

Er nok fordi det er mye dumme, bitre kvinnfolk her som har brent seg på playere og derfor "hater" menn

Anonymkode: b7731...1c7

Amen.

Jeg må bare takle det. Ikke hatt sex på 10 år. Prøver å fylle livet og drikker litt for mye alkohol så folk tror man har alkohol problemer når man i realiteten har gitt opp. For min del er det egen usikkerhet om at man ikke er bra nok og ikke sjekker damer. Heller ikke har status så damer kontakter meg. 

Anonymkode: e5cb4...2b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Amen.

Jeg må bare takle det. Ikke hatt sex på 10 år. Prøver å fylle livet og drikker litt for mye alkohol så folk tror man har alkohol problemer når man i realiteten har gitt opp. For min del er det egen usikkerhet om at man ikke er bra nok og ikke sjekker damer. Heller ikke har status så damer kontakter meg. 

Anonymkode: e5cb4...2b5

Du har kanskje bare et liv, dropp alkoholen. Det vil aldri bli bedre om du fortsetter på dette viset. 

Alkoholen kan liksågodt være det som holder mentaliteten din nede, det er ikke bra for deg. Du må jobbe degselv opp.

Det er unntak såklart, men kvinner vil ofte bli sjekket opp. Jeg går ikke ut av min vei på å møte noen, vil helst at en mann skal vise interesse selv, vise at han kan ta initiativ og liker meg, få meg til å føle meg som en kvinne for en gang skyld noe som aldri har skjedd. Ikke så feministisk av meg, men sannheten. 

Jobb med degselv, søk kontakt med andre, prøv å finn ting og ha det bra med som ikke handler om dating eller bringer deg nede. Mal eller noe, bli flink, lær et nytt språk, noe som kan gi deg mestringsfølelse og gi deg en slags ro kanskje. 

Anonymkode: afc97...d3f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forstår jeg ikke. Sex er jo mye mer tilgjengelig og morro når man er singel. Du kan strengt tatt ha så mye sex du vil. Det er langt mer ensomt i et langvarig forhold. 

Problemet er kanskje at du ikke er ute av døra, eller ikke er sosialt aktiv. 

Anonymkode: adb44...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

84-modell sent på året?

Hva?

Anonymkode: 3aaca...6b2

*84-modell født sent på året. 

Var det veldig vanskelig å forstå?

Anonymkode: 99a81...221

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke prøvd ennå pga. jobbsituasjonen. Jeg skal prøve meg på Tinder. Får oppmerksomhet av menn når jeg er sosial og ute blant folk :hjerte:

ts

Det er så enkelt for deg

Anonymkode: d88f2...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette forstår jeg ikke. Sex er jo mye mer tilgjengelig og morro når man er singel. Du kan strengt tatt ha så mye sex du vil. Det er langt mer ensomt i et langvarig forhold. 

Problemet er kanskje at du ikke er ute av døra, eller ikke er sosialt aktiv. 

Anonymkode: adb44...ace

Ja, og jeg skal endre på dette. Har jo venninner. I følge venninnene mine kommer jeg til å finne kjæreste raskt når jeg blir oftere med på konserter/ evt. prøver match.com/ Tinder. Vi får se da 😅 Jeg er ikke desperat, men innimellom savner jeg alt det intime. Savner også bare det å få en kos på kinnet (men av en mann, jeg er 100% hetero 😅)

ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og grunnen til «isoleringen» er som sagt full jobb og master, det er en kort periode jeg studerer ved siden av full jobb. 

ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, og jeg skal endre på dette. Har jo venninner. I følge venninnene mine kommer jeg til å finne kjæreste raskt når jeg blir oftere med på konserter/ evt. prøver match.com/ Tinder. Vi får se da 😅 Jeg er ikke desperat, men innimellom savner jeg alt det intime. Savner også bare det å få en kos på kinnet (men av en mann, jeg er 100% hetero 😅)

ts 

Du kommer til å få intimitet uten problem, skjønner ikke poenget med å lage denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kommer til å få intimitet uten problem, skjønner ikke poenget med å lage denne tråden

Tror det jeg og. Så da får jeg bare beklage 🙈 Var nok liitt impulsiv. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tror det jeg og. Så da får jeg bare beklage 🙈 Var nok liitt impulsiv. 

🙄😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

🙄😑

Anonymkode: 

Var det så fælt at ts opprettet en impulsiv  tråd ? Herregud😂

Anonymkode: 99a81...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...