Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir d vanskligere å bli gravid med PCO om man har gått på hormonell prevansjon? Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg om det var p-pillene som var årsaken hos oss, men med førstemanntok det 4 år før jeg ble gravid (og da skjedde det vha prøverør)

Jeg vet at det aldri kommer hormonell prevensjon i denne kroppen igjen i allefall

Skrevet

ja,jeg er overbevist på at det ikke er bra å ta p.piller når du har pco...jeg gjorde det og det ekke sjangs for meg...så det samme sier jeg,skal aldri ta noe mer av det...

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det går for meg å bli gravid, men vi prøver nå en stund til..

Men uansett, så kommer jeg ALDRI mer til å putte i meg hormonbasert prevansjon, føler meg bare sååå mye bedre nå etter at jeg har sluttet, kanskje rent bortsett fra at jeg har mer problemer med huden etter "diane"-slutt.

Hadde vært interressant å finne ut mer om dette ja!

Skrevet

Hadde en liten følelse av dette her ja..... sikkert best å satse på ikke-hormonell prevansjon då jeg har hørt flere si dette før.... :sjenert:

Er d noen som har følt at sin PCO er blitt bagatelisert av legen sin? Får høre av min lege sier at dette er "INGENTING Å BEKYMRE SEG OVER.... GÅR NOK HEEEELT FINT Å BLI GRAVID Å GREIER... ER SÅ BRA HJELP Å FÅ OG BRA MEDIKAMENTER NÅ FOR TIDA ATTE....." Å så sitter jeg der som en idiot da liksom.... :sur: Vet jo at d er flere som ikke sliter å sånn da MEN..... Kan ik la være å tenke på at d kan være et lite problem... da jeg husker hvor min egen mor med samme greia slet som bare d... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...