Litle Lady Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Blir d vanskligere å bli gravid med PCO om man har gått på hormonell prevansjon? Noen som har erfaring?
Chiquita Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Ikke vet jeg om det var p-pillene som var årsaken hos oss, men med førstemanntok det 4 år før jeg ble gravid (og da skjedde det vha prøverør) Jeg vet at det aldri kommer hormonell prevensjon i denne kroppen igjen i allefall
Gjest thihi Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 ja,jeg er overbevist på at det ikke er bra å ta p.piller når du har pco...jeg gjorde det og det ekke sjangs for meg...så det samme sier jeg,skal aldri ta noe mer av det...
Missbumblebee Skrevet 23. januar 2006 #4 Skrevet 23. januar 2006 Jeg vet ikke hvordan det går for meg å bli gravid, men vi prøver nå en stund til.. Men uansett, så kommer jeg ALDRI mer til å putte i meg hormonbasert prevansjon, føler meg bare sååå mye bedre nå etter at jeg har sluttet, kanskje rent bortsett fra at jeg har mer problemer med huden etter "diane"-slutt. Hadde vært interressant å finne ut mer om dette ja!
Litle Lady Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2006 Hadde en liten følelse av dette her ja..... sikkert best å satse på ikke-hormonell prevansjon då jeg har hørt flere si dette før.... Er d noen som har følt at sin PCO er blitt bagatelisert av legen sin? Får høre av min lege sier at dette er "INGENTING Å BEKYMRE SEG OVER.... GÅR NOK HEEEELT FINT Å BLI GRAVID Å GREIER... ER SÅ BRA HJELP Å FÅ OG BRA MEDIKAMENTER NÅ FOR TIDA ATTE....." Å så sitter jeg der som en idiot da liksom.... Vet jo at d er flere som ikke sliter å sånn da MEN..... Kan ik la være å tenke på at d kan være et lite problem... da jeg husker hvor min egen mor med samme greia slet som bare d...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå