AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #1 Skrevet 20. september 2023 Hvis man har sex nokså tidlig i datingen, f.eks. på første eller andre date, er det negativt å få orgasmer da? Er det liksom sånn at man bør være litt forsiktig, litt "behersket", så tidlig? Dette var en diskusjon på et jente-nach. Noen sa at de var konsentrerte på å ikke reagere for mye, hvis de hadde sex på første eller andre date. De prøvde å ikke komme, og hvis de kom, forsøkte de å ikke gjøre for mye ut av det. Er ikke det litt - rart? Å tenke sånn, eller? Anonymkode: 43f4b...4e5 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #2 Skrevet 20. september 2023 Jeg tenker sex har man fordi man har lyst og det bør man vise. Det er jo det som gjør sex skikkelig gøy! Anonymkode: fc7b8...421 11 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Skrevet 20. september 2023 Aldri feil med orgasme 😉 Anonymkode: 63552...838 7 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Skrevet 20. september 2023 Det er dumt. Da legger man jo lista lavt for fremtidig sexlivet. Og for mennene er det nedtur å ikke få partneren til orgasme, en bra elsker ønsker jo at begge er fornøyd. Som godt voksen dame kan jeg bare riste hodet av unge kvinners idiotiske tankegang. Anonymkode: ce39d...e3b 11 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #5 Skrevet 20. september 2023 Herregud! Noe av det dummeste jeg har lest på en lang stund. Hva skal man liksom oppnå med å late som man ikke får orgasme? - at gutten drar derfra og tenker "Dette ble kleint. Tror jeg prøver en annen."? Anonymkode: 4ef39...318 20 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #6 Skrevet 20. september 2023 Eh... Menn vil jo ha ei dame som får orgasme! Dette er jo idioti, de risikerer å bli dumpa for noe slik Anonymkode: 56a1e...4e1 3 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #7 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke det litt - rart? Å tenke sånn, eller? Anonymkode: 43f4b...4e5 Ikke bare «litt rart». Det er noe av det latterligste jeg har hørt. Hadde jeg hatt sex med en som spillte skuespill og faket ting i senga, så hadde jeg ikke giddet mer. Anonymkode: 6db02...d4f 4
Blåttvann Skrevet 20. september 2023 #8 Skrevet 20. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man har sex nokså tidlig i datingen, f.eks. på første eller andre date, er det negativt å få orgasmer da? Er det liksom sånn at man bør være litt forsiktig, litt "behersket", så tidlig? Dette var en diskusjon på et jente-nach. Noen sa at de var konsentrerte på å ikke reagere for mye, hvis de hadde sex på første eller andre date. De prøvde å ikke komme, og hvis de kom, forsøkte de å ikke gjøre for mye ut av det. Er ikke det litt - rart? Å tenke sånn, eller? Anonymkode: 43f4b...4e5 Hæ? Da har jeg gjort alt galt. 🤣 Men det virker som at det å komme lett har vært positivt for de jeg har ligget med heldigvis. Hva tenkte de var negativt med å vise nytelse, glede og entusiasme? Edit; har aldri ligget med noen så tidlig som første eller andre date, kanskje det er noe jeg ikke har fått med meg som gjør det annerledes. Endret 20. september 2023 av Blåttvann 2 1
Blåttvann Skrevet 20. september 2023 #9 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke bare «litt rart». Det er noe av det latterligste jeg har hørt. Hadde jeg hatt sex med en som spillte skuespill og faket ting i senga, så hadde jeg ikke giddet mer. Anonymkode: 6db02...d4f You'd be surprised. 😅 4 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #10 Skrevet 20. september 2023 Jeg har også hørt om dette og «tanken bak» skal visstnok være at menn skal prøve enda hardere og fokusere enda mer på dama neste gang… Anonymkode: dfecf...5b0
Lille39 Skrevet 20. september 2023 #11 Skrevet 20. september 2023 Selvsagt ikke. Sex skal nytes, du skal da ikke «kvele» gleden. ?? 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #12 Skrevet 20. september 2023 Tenker du skal høre på dine venninner. Det er viktig at du har fokus på mannens orgasme, og det er veldig slitsomt som mann å skulle bry seg eller høre høye lyder fra dama. Hvis du synes det er godt når du har sex, så bit tennene sammen og ikke lag lyd! Anonymkode: d1de4...941 2
Thanos Skrevet 20. september 2023 #13 Skrevet 20. september 2023 Av alle "spill" som blir oppfunnet om dagen, må dette være det dummeste! 1 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #14 Skrevet 20. september 2023 Dødsrart. Håper ikke de samme venninne syter over at de blir dumpa etter sex, og menn er bare ute etter en ting. Klart man kan bli dumpa etter sex når den oppfattes som dårlig, så her graver de sin egen grav. Jeg er litt sjenert av natur, så jeg prøver heller å slippe meg mer løs og slappe av når jeg har sex med en ny partner, og de aller fleste jeg ligger med har gått for forhold, så føler jo ikke at jeg gjør noe galt i det. Men jeg er godt voksen da. Anonymkode: 782de...eb4 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #15 Skrevet 20. september 2023 Hva er vitsen med sex om man ikke skal nyte sexen? Og tro meg, menn liker at kvinnen får orgasme, det er jo den beste tilbakemeldingen de kan få! Jeg ville tenkt at dere kan være en dårlig match om ikke begge fikk orgasme. Men det høres ut som dere kanskje er veldig unge, og da er det selvfølgelig litt annerledes. Det er ikke like lett å vite hva som skal til for å få orgasme når man er ung og uerfaren. Så da bør man gi hverandre litt mer slakk selvfølgelig. Jeg ville heller droppet å ha sex så tidlig, og ventet til dere er trygge nok på hverandre til å slippe dere løs. Dårlig sex er fort kroken på døra for et forhold. Anonymkode: 0d0ba...fa0 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #16 Skrevet 20. september 2023 Blåttvann skrev (21 minutter siden): You'd be surprised. 😅 😂 joda. Tar den. Anonymkode: 6db02...d4f
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #17 Skrevet 20. september 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har også hørt om dette og «tanken bak» skal visstnok være at menn skal prøve enda hardere og fokusere enda mer på dama neste gang… Anonymkode: dfecf...5b0 Omg så sinnsykt egoistisk... Hvorfor skulle menn gidde noe sånn, ønsker de ikke at mennene skal nyte sexen da eller? Anonymkode: 56a1e...4e1
Blåttvann Skrevet 20. september 2023 #18 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også hørt om dette og «tanken bak» skal visstnok være at menn skal prøve enda hardere og fokusere enda mer på dama neste gang… Anonymkode: dfecf...5b0 Men det gir ikke mening? Mannen kan like så godt miste selvtillit eller lysten til å ha artig og gøy sex. Hadde jeg møtt en blaut fisk i senga så hadde det ikke vært da jeg hadde måkt på med triks og innlevelse akkurat. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #19 Skrevet 20. september 2023 Hvor gamle jenter/kvinner er dette? Umiddelbart så tenkte jeg at dette må være unge og usikre kvinner. Aldri hørt om noe sånt, og synes det høres veldig hemmende/ødeleggende ut, og ser absolutt ikke poenget. Snakk om å ødelegge for seg selv. kvinne 40+ Anonymkode: 75caa...d4d 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #20 Skrevet 20. september 2023 Hvorfor? Menn liker jo ikke tungpulte damer... Anonymkode: ca550...c31 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå