Ibenholt Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har hørt at det kan vere lurt å vaske kostene en gang i uken for å unngå oppsamling av bakterier som gir kviser. Jeg har da hørt så mye forskjellig om hvordan man skal vaske de at jeg har blitt helt forvirret. En dame fra kanebo sa jeg skulle vaske kosten med Zalo en gang i uken, og la den tørke i vinduet (ikke på badet!) på et stykke papir. Så var det en annen parfymeri-dame som sa at jeg IKKE skulle bruke noe såpe i det hele tatt, da dette mest sannsynlig ville etterlate seg såperester som ga samme effekt (kviser) som jeg vil unngå. Så da spør jeg dere bedrevitere: HVA skal jeg gjøre? Vaske kosten med bare vann, eller med zalo? Eller sjampo og balsam (som jeg også leste her inne). Hjelpe meg...Så vanskelig det skal være.
Junebug Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Jeg vasker kostene med vann og zalo fordi zalo er fettfjernende. Så lar jeg dem lufttørke. For å være helt ærlig er det ekstremt sjeldent jeg gjør dette - burde kanskje gjøre det litt oftere...
Ibenholt Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har som dere sikkert ser ved en feil lagt ut to av samme innlegg. Beklager :/
Lille smurf Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Et tips som jeg fikk av en hudpleier er å vaske kosten med det renseproduktet du bruker til huden:) Funker som bare det! Endret 22. januar 2006 av Lille smurf
Gjest Jalileh Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Vasker den cirka en gang i uka med ansiktsvask. zalo? Neh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå