Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at det kan vere lurt å vaske kostene en gang i uken for å unngå oppsamling av bakterier som gir kviser. Jeg har da hørt så mye forskjellig om hvordan man skal vaske de at jeg har blitt helt forvirret.

En dame fra kanebo sa jeg skulle vaske kosten med Zalo en gang i uken, og la den tørke i vinduet (ikke på badet!) på et stykke papir. Så var det en annen parfymeri-dame som sa at jeg IKKE skulle bruke noe såpe i det hele tatt, da dette mest sannsynlig ville etterlate seg såperester som ga samme effekt (kviser) som jeg vil unngå.

Så da spør jeg dere bedrevitere: HVA skal jeg gjøre? Vaske kosten med bare vann, eller med zalo? Eller sjampo og balsam (som jeg også leste her inne). Hjelpe meg...Så vanskelig det skal være.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker kostene med vann og zalo fordi zalo er fettfjernende. Så lar jeg dem lufttørke. For å være helt ærlig er det ekstremt sjeldent jeg gjør dette - burde kanskje gjøre det litt oftere...

Skrevet

Jeg har som dere sikkert ser ved en feil lagt ut to av samme innlegg. Beklager :/

Skrevet (endret)

Et tips som jeg fikk av en hudpleier er å vaske kosten med det renseproduktet du bruker til huden:) Funker som bare det!

Endret av Lille smurf
Gjest Jalileh
Skrevet

Vasker den cirka en gang i uka med ansiktsvask. :)

zalo? Neh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...