AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #21 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I motsetning til damer som vil kun ha sex med en ordentlig fyr i ti år, for så å ville gifte seg med en fuckboy? Selvfølgelig vil vi ikke gifte oss med damer som legger ut runkebilder til alle gutta. Hva er merkelig med det? Anonymkode: dcf1d...f00 Det merkelige er at dere gjerne bruker disse damene, men vil gifte dere med ei jomfru. Forstår dere ikke at dere ved å pule rundt, reduserer antall tilgjengelige jomfruer betraktelig, både for dere selv og deres likesinnede? Anonymkode: 746ba...60f 2
Bombasi Skrevet 20. september 2023 #22 Skrevet 20. september 2023 (endret) Anonym1618 skrev (7 timer siden): Hva synes dere menn egentlig om det? Damer som legger ut bikini bilder osv på Instagram, masse følgere ect turn on eller turn off ? Turn off. For all del, jeg elsker flotte kvinnekropper, men skjønner bare ikke at denne sexifiseringstrenden av seg selv på Instragram ikke har dødd ut enda. Er egentlig lei hele opplegget. Ironien ligger i at de samme gjerne er feminister som er lei av å bli behandlet som et sexobjekt av menn, men så snart de slår på Instagrammen sin så oser det lettkleddhet og sex av bildene. De spiller på det for å få oppmerksomheten, og når de får det så er det menn det er feil med. Endret 20. september 2023 av Bombasi 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #23 Skrevet 20. september 2023 Irriterende. Ikke noe jeg bruker tida på. Anonymkode: 8d5cb...48e 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #24 Skrevet 20. september 2023 Får avsmak av alle de damene på SoMe. Anonymkode: da766...df2 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #25 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det merkelige er at dere gjerne bruker disse damene, men vil gifte dere med ei jomfru. Forstår dere ikke at dere ved å pule rundt, reduserer antall tilgjengelige jomfruer betraktelig, både for dere selv og deres likesinnede? Anonymkode: 746ba...60f Du svarte ikke på spørsmålet. Skulle dette være i motsetning til noe? Mener du at damer som er single eller i korte forhold har sex med ordentlige gutter, men når de skal gifte seg og stifte familie finner en fuckboy? Anonymkode: dcf1d...f00 2
1000x Skrevet 20. september 2023 #26 Skrevet 20. september 2023 Instadamer er et tragisk fenomen, og ekstremt turnoff. De fleste ler av dem, men utrolig nok er det unge kvinner som blir ødelagt av interessen. Jeg fatter ikke at noen interesserer seg for slikt klovneri med store glinsende flabber til lepper, speilblanke ansikt med maling osv. Alt vi menn ønsker er vanlige, naturlige sunne friske kvinner med ei våt fitte. 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #27 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du svarte ikke på spørsmålet. Skulle dette være i motsetning til noe? Mener du at damer som er single eller i korte forhold har sex med ordentlige gutter, men når de skal gifte seg og stifte familie finner en fuckboy? Anonymkode: dcf1d...f00 Jeg tror ikke damer flest er så opptatt av mannlig jomfruelighet. Anonymkode: 746ba...60f 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #28 Skrevet 20. september 2023 1000x skrev (8 minutter siden): Instadamer er et tragisk fenomen, og ekstremt turnoff. De fleste ler av dem, men utrolig nok er det unge kvinner som blir ødelagt av interessen. Jeg fatter ikke at noen interesserer seg for slikt klovneri med store glinsende flabber til lepper, speilblanke ansikt med maling osv. Alt vi menn ønsker er vanlige, naturlige sunne friske kvinner med ei våt fitte. Nope, dere ønsker ikke det "naturlige" som da er kroppshår, tidlig forekomst av grått hår på hodet, rynker, smale lepper, strekkmerker osv. Anonymkode: 746ba...60f 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #29 Skrevet 20. september 2023 Skulle like å se en poll på dette. Jeg tenker kanskje den yngre generasjonen som nesten har voks opp med dette, ikke synes det er særlig interessant eller spennende lenger, mens menn litt opp i åra fortsatt synes dette er flott og pirrende, fordi tilgjengeligheten var ikke like påtrengende før. Og det hadde jo vært hyggelig og sunt for den oppvoksende generasjon om de fant spenning og tenning i "grå mus" som ikke viste alt, men som fremstår som ekte og naturlig. Anonymkode: d2930...afc 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #30 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke damer flest er så opptatt av mannlig jomfruelighet. Anonymkode: 746ba...60f Det finnes jo noe mellom jomfru og fuckboy/tøs. At en mann ikke vil gifte seg med ei som legger ut runkemateriale til alle gutta flere ganger i uken er jo ikke rart i det hele tatt. Du konstruerer en problemstilling som ikke er reell. Anonymkode: dcf1d...f00 1 1
1000x Skrevet 20. september 2023 #31 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nope, dere ønsker ikke det "naturlige" som da er kroppshår, tidlig forekomst av grått hår på hodet, rynker, smale lepper, strekkmerker osv. Anonymkode: 746ba...60f Det er naturlig å stelle seg og ta vare på seg selv. Det du beskriver kan godt være prinsessen av Wales.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #32 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det finnes jo noe mellom jomfru og fuckboy/tøs. At en mann ikke vil gifte seg med ei som legger ut runkemateriale til alle gutta flere ganger i uken er jo ikke rart i det hele tatt. Du konstruerer en problemstilling som ikke er reell. Anonymkode: dcf1d...f00 Altså, ei jente kan legge ut bilder og samtidig være jomfru. Da er hun ikke tøs. Anonymkode: 746ba...60f
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #33 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, ei jente kan legge ut bilder og samtidig være jomfru. Da er hun ikke tøs. Anonymkode: 746ba...60f Foretrekker heller en tøs som aldri legger ut bilder. Anonymkode: c0849...3bf 2
umAxa Skrevet 20. september 2023 #34 Skrevet 20. september 2023 (endret) 9 hours ago, Anonym1618 said: Hva synes dere menn egentlig om det? Damer som legger ut bikini bilder osv på Instagram, masse følgere ect turn on eller turn off ? Et fint bilde synes jeg er flott, på lik linje med kunst og et fint portrett maleri. Men konseptet med å legge seg ut på den måten er en stor turn off og personlig slutter jeg å følge kvinner det sekundet det er opplagt de gjør det for å trekke oppmerksomheten. For en mann å gi vekk sin tid og energi til en kvinne som som svømmer i oppmerksomhet fra andre menn er dårlig bruk av sin fokus. Gå å tren og se på din faktiske partner i stedet. For en kvinne å ende opp med masse følgere kan gjøre en avhengig av dette for å bekrefte sin selvverdi, og jeg ønsker å ikke å bidra til en slik selvdestruktiv mentalitet. Er man dypt nok fanget i dette universet, så opplever man kynisk oppførsel fra det motsatte kjønn som farger synet på hverandre. Endret 20. september 2023 av umAxa 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #35 Skrevet 20. september 2023 Her var det sørgelig mye boomers og sinte gamle kjærringer gitt 😅 Deilige jenter i starten av tjueårene med veltrent kropp, spretten ræv og faste pupper er helt topp. Det kan ikke bli noe bedre. Alt annet er bare en nedtur. Som å spise first price nudler etter du har spist en nydelig lammestek. Anonymkode: 397d7...156
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #36 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her var det sørgelig mye boomers og sinte gamle kjærringer gitt 😅 Deilige jenter i starten av tjueårene med veltrent kropp, spretten ræv og faste pupper er helt topp. Det kan ikke bli noe bedre. Alt annet er bare en nedtur. Som å spise first price nudler etter du har spist en nydelig lammestek. Anonymkode: 397d7...156 Så hvorfor blir dere sammen med FP nudler, da? Anonymkode: 746ba...60f 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #37 Skrevet 20. september 2023 13 hours ago, K.B. said: For å ikke nevne tverking, hvem inni huleste finner det sexy?? Anonymkode: 25053...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #38 Skrevet 20. september 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Så hvorfor blir dere sammen med FP nudler, da? Anonymkode: 746ba...60f Jeg personlig gjør ikke det, men det er jo mange som ikke har råd til annet enn nudler. Anonymkode: 397d7...156
ClausSaus Skrevet 20. september 2023 #39 Skrevet 20. september 2023 Anonym1618 skrev (20 timer siden): Hva synes dere menn egentlig om det? Damer som legger ut bikini bilder osv på Instagram, masse følgere ect turn on eller turn off ? Totalt uinteressante på absolutt alle måter. Kle av deg skikkelig hvis du skal kle av deg. Og ikke legg det ut i offentlighet som om du var fellesgods. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #40 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Her var det sørgelig mye boomers og sinte gamle kjærringer gitt 😅 Deilige jenter i starten av tjueårene med veltrent kropp, spretten ræv og faste pupper er helt topp. Det kan ikke bli noe bedre. Alt annet er bare en nedtur. Som å spise first price nudler etter du har spist en nydelig lammestek. Anonymkode: 397d7...156 Lam smaker fært. De er også for søte til å spises. Men liker ikke nudler heller, så vi er litt enig. Liker utrente kvinner, mykhet er tiltrekkende, får meg til å lure på om jeg er lesbisk. Spreke kvinner er også fint. Anonymkode: e4cef...21a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå