Gå til innhold

Føler ikke noe under sex med ny kjæreste, hva er grunnen til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har sex med min nye kjæreste kjenner jeg ikke så mye. Det er ikke like god følelse som jeg er vant til med andre, det er nesten så jeg ikke føler noe når vi holder på. Kommer aldri av penetrering, men det bruker å være skikkelig godt fordi. 

Vet ikke helt hva som er annerledes med han, men mulig penis er litt kortere enn jeg er vant til, men er vel ikke lengden som har så mye å si?

Hva kan være andre grunner? Kan det være at han ikke blir like hard som de jeg er vant til?

Anonymkode: 26281...c83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du nok kåt og våt? Utfører han noe forspill? 

Anonymkode: 083e7...b66

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Når jeg har sex med min nye kjæreste kjenner jeg ikke så mye. Det er ikke like god følelse som jeg er vant til med andre, det er nesten så jeg ikke føler noe når vi holder på. Kommer aldri av penetrering, men det bruker å være skikkelig godt fordi. 

Vet ikke helt hva som er annerledes med han, men mulig penis er litt kortere enn jeg er vant til, men er vel ikke lengden som har så mye å si?

Hva kan være andre grunner? Kan det være at han ikke blir like hard som de jeg er vant til?

Vil tro at han kanskje har tynnere penis en det du er vant til. Småe peniser som både er korte og tynne kjenner man ikke like godt som de som er større, det sier vel seg egentlig litt selv. (Å nei jeg snakker ikke om svære peniser her men normal str her og de med peniser under normal str)

Anonymkode: 311f3...04e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Den er kanskje litt tynn ja. Er det noe jeg kan gjøre for å kjenne mer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trene bekkenbunnen og bruke den aktivt under sex, sørge for godt forspill og at han tar det veldig med ro i starten av penetreringen. 

Anonymkode: 64633...d40

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du må trene knipeøvelser. En bonus er at mange kommer ved penetrering når de kniper mye. Det er lettere å komme med en middels/litt tynn penis enn en tykk. :) 

Anonymkode: 3ebf4...25c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere burde bruke penis sleeve/hylse. Kjøp en som forlenger med 5 cm og gir tykkelse på 15-18 cm i omkrets, så får du bedre stimuli😊

Anonymkode: e0a6b...772

Skrevet

Er det alltid mannen som har liten penis, eller kan det like gjerne være dama som er litt vid? Bare lurer. Har inntrykk av at det stort sett blir fremstilt her på KG at det er mannen det er noe feil ved. Det blir bla. Nevnt penishylse. Ikke prøvd det, men kan tenke meg at det blir litt kjipt for mannen. Sikkert bedre for menn om dama satte inn en trangere fôring. Må jo bli litt skjevfordeling hvis han alltid skal tre på en hylse utenpå for at hun skal kjenne mer. En hylse som følger hans bevegelse, og ikke vil gi han særlig nytelse.

Anonymkode: 0c951...e53

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det alltid mannen som har liten penis, eller kan det like gjerne være dama som er litt vid? Bare lurer. Har inntrykk av at det stort sett blir fremstilt her på KG at det er mannen det er noe feil ved. Det blir bla. Nevnt penishylse. Ikke prøvd det, men kan tenke meg at det blir litt kjipt for mannen. Sikkert bedre for menn om dama satte inn en trangere fôring. Må jo bli litt skjevfordeling hvis han alltid skal tre på en hylse utenpå for at hun skal kjenne mer. En hylse som følger hans bevegelse, og ikke vil gi han særlig nytelse.

Anonymkode: 0c951...e53

De mennene som jeg har kjent lite eller ingenting med har alle hatt tynn penis. De kan ikke noe for det, men sånn er det bare. Tar bare mer tid å tilpasse seg hvis partneren før det hadde tykkere. Jeg har siste 7 år hatt noen ff og ett par forhold. Hvor de hadde tykk penis. Når jeg nå traff en med tynn, så kjenner jeg lite. Fordi jeg er vant til stor siste 7 år. Siden det kun var ff jeg så etter valgte jeg å avslutte. Hadde det vært kjærlighet hadde jeg ikke avsluttet 

Anonymkode: 58051...b6c

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjenner mindre hvis jeg ikke tenner like mye på mannen. Tenner du mye på ham, Ts?

Anonymkode: 555a5...16b

Skrevet

Han er vel liten der nede da. Lengden er bare halve utregningen. Du må ta med tykkelsen også. Og er du skikkelig avansert så regner du inn vekt også.

Hilsen 21/17

Anonymkode: 593f8...700

Skrevet
On 9/20/2023 at 12:16 AM, AnonymBruker said:

Bytt til analsex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...