AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Del Skrevet 19. september 2023 Jeg har ofte avtaler med foreldrene mine om å spise ute osv. Men 90 prosent av gangene så avlyser de i siste liten. Eller så sier de vi skal møte en annen dag som aldri blir noe av. Er det vanlig at folk avlyser så mye? Jeg blir veldig lei meg siden de avlyser fordi de ikke vil møte meg. Anonymkode: 1df6c...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 19. september 2023 #2 Del Skrevet 19. september 2023 (endret) Jeg beklager, men nei - det er ikke vanlig. Regner med at det er en forhistorie her? Endret 19. september 2023 av Mezzosoprena 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Del Skrevet 19. september 2023 Ikke normalt nei, bare veldig trist. Anonymkode: f8af9...796 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Del Skrevet 20. september 2023 Dra på besøk hjem til dem i steden? Anonymkode: b198c...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 20. september 2023 #5 Del Skrevet 20. september 2023 Det var spesielt. Hadde det vært mine foreldre hadde jeg tatt det opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #6 Del Skrevet 20. september 2023 Nei, det tror jeg ikke er normalt, ikke på den måten du forteller om her. Selvsagt kan noe skje, slik at man må utsette en avtale, men det er jo et unntak. Skjer det flere ganger/ofte, så må det vel ligge noe annet bak? Dessverre. Anonymkode: fa532...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå