Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å hive meg på og begynne å bruke mineralsminke. Jeg får nemlig sorte prikker i kinnene av vanlig rouge og bronzere (noe jeg ikke hadde før) og lurer på om mineralsminke kan hjelpe meg å unngå dette? Da tenker jeg å bestille sminke fra merkene "Pure Luxe" og "Bare Escentuals BareMinerals".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn som jeg har forstått det, så er det nettopp det som er så fint med mineral make-up. De fremkaller ikke kviser og hudormer fordi de ikke tilstopper porene.

Jeg har selv begynt å bruke BE, og har ikke sett noen nye kviser eller hudormer etter jeg begynte med det. :)

Skrevet

Tusen takk for svar Saeria :)

Gjest SexyCat
Skrevet

jeg har fet hud og bruker B.E når jeg har kviser. da forsvinner dem fortere. :)

Skrevet

Hvor får man kjøpt B.E-produkter?

• 2 uker senere...
Gjest Miriam Isabell
Skrevet

Jeg har prøvd en mineralsminke som heter Susan Posnick, med helt fantastiske resultater :ler: . Man merker ikke at man har pudder eller fondation på seg, bare smelter inn liksom. Jeg brukte ID tidligere men Posnick er enda bedre. Jeg bruker den som heter colorflo, litt dyr men... Har ikke hatt en kvise siden jeg begynte med mineralsminke. er så deilig! ;)

Nå var det også omtale av den i ShapeUp... jessica simpson, gwyneth paltrow og nicloe kidman har den som favorittsminke. Bestilte den på nett, på beautyline. Fikk den nesten med en gang i posten...

Miriam Isabell

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg har prøvd en mineralsminke som heter Susan Posnick, med helt fantastiske resultater :ler: . Man merker ikke at man har pudder eller fondation på seg, bare smelter inn liksom. Jeg brukte ID tidligere men Posnick er enda bedre. Jeg bruker den som heter colorflo, litt dyr men... Har ikke hatt en kvise siden jeg begynte med mineralsminke. er så deilig!  ;)

Nå var det også omtale av den i ShapeUp... jessica simpson, gwyneth paltrow og nicloe kidman har den som favorittsminke. Bestilte den på nett, på beautyline. Fikk den nesten med en gang i posten...

Miriam Isabell

*notere*

Skrevet

Jeg har ikke merka at jeg får mer problemer med huden etter at jeg begynte med mineralmakeup.

Gjest Jalileh
Skrevet
beautyline var jo sex chatt ....

Ja, det fant jeg også ut, gitt... :ler:

Skrevet
Jeg har prøvd en mineralsminke som heter Susan Posnick, med helt fantastiske resultater :ler: . Man merker ikke at man har pudder eller fondation på seg, bare smelter inn liksom. Jeg brukte ID tidligere men Posnick er enda bedre. Jeg bruker den som heter colorflo, litt dyr men... Har ikke hatt en kvise siden jeg begynte med mineralsminke. er så deilig!  ;)

Miriam Isabell

Jeg syntes denne virker veldig interresant ut, men det er jo umulig å vite hvilken farge som passer meg..

Er det noen som kan hjelpe meg med å gå inn på www.beautline.no og gå inn på produktsiden der hvor farge kartet er?

Jeg er lys, men blir lett rød og bruker bare minerals "pudderet" i farge 2! Har noen litt peil på disse fargene ville jeg blitt veldig glad, for jeg har kjempelyst til å bestille!!

Skrevet

Jeg blei kjempe nysgjerrig på dette. Tror jeg skal bestille meg colorflo.. Den var dyr, men den virket også drøy.

MEn vanskelig dette med fargene..

Er veldig usikker på om jeg skal velge golden beige eller medium beige..

Er ikke veldig bleik, ikke veldig brun, har litt rødlig hud, da jeg sliter litt med kviser :(

Har en foundation fra før som er golden beige.. Spørs om det er den rette..

Vanskelig å se på en nettside..

www.beautyline.no

Skrevet
Jeg blei kjempe nysgjerrig på dette. Tror jeg skal bestille meg colorflo.. Den var dyr, men den virket også drøy.

MEn vanskelig dette med fargene..

Er veldig usikker på om jeg skal velge golden beige eller medium beige..

Er ikke veldig bleik, ikke veldig brun, har litt rødlig hud, da jeg sliter litt med kviser :(

Har en foundation fra før som er golden beige.. Spørs om det er den rette..

Vanskelig å se på en nettside..

www.beautyline.no

Meg igjen , den foundation jeg har som er golden beige, er egentlig litt for mørk til meg, men så har jeg en som bare heter golden, og den er egentlig litt for lys..

Hva tror dere golden eller medium.

Er det ikke sånn at man skal styre unna rosa toner dersom man har litt uren hud, heller holde seg til gule toner??

Skrevet
Jeg syntes denne virker veldig interresant ut, men det er jo umulig å vite hvilken farge som passer meg..

Er det noen som kan hjelpe meg med å gå inn på www.beautline.no og gå inn på produktsiden der hvor farge kartet er?

Jeg er lys, men blir lett rød og bruker bare minerals "pudderet" i farge 2! Har noen litt peil på disse fargene ville jeg blitt veldig glad, for jeg har kjempelyst til å bestille!!

Nå har jeg som skrev dette bestilt og da med fargen M3.. Jeg ringte kundeservice og forklarte hudtonen min og ble anbefat M3 ell M4. Jeg gikk da for den lyseste.

Jeg tror jeg har ganske lik hudfarge som du som skriver over og medium beige tror jeg blir altfor mørk for deg! Fargen skal jo helst være litt lysere enn din egen hudfarge.

Når det gjelder bare minerals, så bruker jeg jo nr to og det er den tredje lyseste fargen, så jeg krysser fingrene for at dette blir riktig!!

Det blir spennende!

Skrevet
Nå har jeg som skrev dette bestilt og da med fargen M3.. Jeg ringte kundeservice og forklarte hudtonen min og ble anbefat M3 ell M4. Jeg gikk da for den lyseste.

Jeg tror jeg har ganske lik hudfarge som du som skriver over og medium beige tror jeg blir altfor mørk for deg! Fargen skal jo helst være litt lysere enn din egen hudfarge.

Når det gjelder bare minerals, så bruker jeg jo nr to og det er den tredje lyseste fargen, så jeg krysser fingrene for at dette blir riktig!!

Det blir spennende!

Meg som trodde jeg måtte ha golden eller medium beige.

Blir ikke det veldig lystmed M3/M4??

Jeg er redd for å se for bleik ut også..

Jeg har nok en typisk nordisk hudfarge, ikke veldig bleik, men ikke veldig brun, blir imidlertid lett brun i påskefjellet etc. SLiter jo da med noe uren hud, og huden min blir lett rødblusset..

Tror du jeg også bør velge det du ble anbefalt??

skal den være så lys altså.. :overrasket:

Skrevet

Gå for den lyseste, og jevn heller ut hudfargen med solpudder og/eller rouge. For mørk foundation ser aldri bra ut, og som oftest blir fargen bittelitt mørkere enn det du ser.

Skrevet
Gå for den lyseste, og jevn heller ut hudfargen med solpudder og/eller rouge. For mørk foundation ser aldri bra ut, og som oftest blir fargen bittelitt mørkere enn det du ser.

Hmm.. ok..

Nå har jeg bestillt M3..

Håper virkelig ikke den blir for lys, for den var dyr!!... :sjenert:

Krysser fingra..

Skrevet

Hvor mye gr er det oppi den susan posnick foundatioen?

Skrevet

Miriam Isabell

I går bestilte jeg Colorflo fra susan posnic og i dag lå den jammen i postkassen! Det gikk fort! Jeg prøvde den med en gang og den virker vedig bra!! Det viktigste for meg er solfaktoren og den er så mye som 26!! Og den ser utrolig naturlig ut!! Anbefales!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...