M35+ Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 Vi tenker på å pusse opp badet. Vi har i dag et ganske lite badekar med dusj. Så vidt plass til én oppi. Vi tenker å kanskje kjøpe et større badekar med plass til oss begge. Noen som har erfaring med badekar med plass til begge? Hvor stor er det for å bli stort nok? Og er det fint eller har vi for store forventninger?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 Vi har et boblebad med plass til oss begge. Type for hjørne. Har verken merke eller størrelse, men sjekk litt rundt. Vet det også finnes boblebad som ser ut som et litt stort, vanlig badekar og de rommer også to. Vi bruker badekaret en gang i ny og ne. Vurderer jacuzzi ute i stedet. Anonymkode: c37c5...48e 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #3 Skrevet 20. september 2023 Siden du legger dette under Seksualitet, så regner jeg med at du har forventninger om at dette skal brukes til sex. Puling. Jeg ville heller ha gått for sauna inne, og en jacuzzi ute. Vi har det, og begge er en fin arena for sex, men spesielt saunaen. Et lite kar inne blir bare styr. Anonymkode: 65edf...38c 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #4 Skrevet 20. september 2023 M35+ skrev (9 timer siden): Noen som har erfaring med badekar med plass til begge? Hvor stor er det for å bli stort nok? Og er det fint eller har vi for store forventninger? Vi har boblebad med god plass til 2. brukt det sammen 1 gang på 9 år😂. Skal sies at det var i huset da vi flyttet hit. Ingen av oss er spesielt glad i å bade. Det har derimot vært veldig praktisk og fint for ungene😊 Anonymkode: 1521d...1f8 1
M35+ Skrevet 20. september 2023 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Siden du legger dette under Seksualitet, så regner jeg med at du har forventninger om at dette skal brukes til sex. Puling. Jeg ville heller ha gått for sauna inne, og en jacuzzi ute. Vi har det, og begge er en fin arena for sex, men spesielt saunaen. Et lite kar inne blir bare styr. Anonymkode: 65edf...38c Var litt usikker på hvor jeg skulle legge denne. Helt klart relatert til kos og intimlivet vårt, men jeg tenkte vel kanskje heller som del av oppvarmingen/stemning heller enn at akten skjer oppi der. Sier ikke nei takk til det heller, men det blir vel fort mye skvulp og vått baderom Kona liker ikke sauna, og jeg er ikke så stor fan heller. Men det viktigste er at det har vi ikke plass til heller. Har forsåvidt plass til yacuzzi i hagen, men tenker at naboene i rekkehisborettslaget vårt muligens vil reagere litt på at vi holder på der der 😛
Numii Skrevet 20. september 2023 #6 Skrevet 20. september 2023 Her er erfaringen at dersom begge to er glad i å bade, og i kos og nærhet så blir det brukt. Ikke alltid som en del av akten, men også for å være nær den andre. Bør være litt dybde og bredde på det, men heller ikke for stort. Har en eks som jeg badet mye med, og en jeg aldri badet med. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #7 Skrevet 20. september 2023 Vi har et boblebad med plass til 2. Hyggelig nok det og vi puler der av og til. Men det høres bedre ut med boblebadsex enn det faktisk er i virkeligheten 😅 Anonymkode: 20570...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #8 Skrevet 20. september 2023 Hvis du vurderer utendørs så vit at lyd forsterkes i vann, alt som sies høres laaangt avsted. Anonymkode: c07c9...ace
M35+ Skrevet 20. september 2023 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis du vurderer utendørs så vit at lyd forsterkes i vann, alt som sies høres laaangt avsted. Anonymkode: c07c9...ace Nei tanken var badekar i baderommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå