Vinterjenta Skrevet 20. september 2023 #41 Del Skrevet 20. september 2023 Topsi skrev (3 minutter siden): Og hvordan tenker de at denne "tilgangen til fitter", dvs andres kropper, skaml foregå? Ja godt spørsmål. Veldig godt spørsmål. Litt sånn The Handmaid’s Tale-vibber egentlig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 20. september 2023 #42 Del Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): En form for kommunisme, som jeg forstod. Et agency skal matche par slik at "alle skal få". Mens vi venter på at systemet er på plass så mener de at besøk på brothels er selvsagt. Og jo mer en jobber og jo mindre tattoveringer en mann har jo flere timer sex burde de få av staten. Anonymkode: 7b095...52d Å sånn! Tror det bryter litt med noe som kalles menneskerettigheter, men hva vet vel jeg 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #43 Del Skrevet 20. september 2023 Dreper jo motivasjonen til å bidra i samfunnet å komme hjem til tomt hus etter en lang dags arbeid, og det å være uønsket av folk eller det motsatte kjønn. Det er der gruppen kommer fra. Ikke fordi de føler seg påkrevd fitte, men fordi de føler seg uverdsett og på bunnen av rangstigen. Anonymkode: a60cc...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #44 Del Skrevet 20. september 2023 Okey, så i utgangspunktet fikk de seg ikke noe, og så blir de arbeidsledige i tillegg? Snakk om å gå fra taper til dobbelt-taper, for nå får de seg i hvert fall ikke noe! Kudos for å ha ruinert sjansene for prokreasjon totalt a, gutta 👏🏼 Men hey, da lager de i hvert fall ikke flere tapere Anonymkode: 60798...33e 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. september 2023 #45 Del Skrevet 21. september 2023 Dette kan fremstå som et eksempel på tullinger eller noen som skal lure tullinger på penger i samfunnets periferi. Men det sentrale budskapet er det ikke uvanlig å lese på KG. Sex er et grunnleggende menneskelig (mannlig) behov. Alle har krav på å få dekt grunnleggende menneskelige behov. "Noen" vil da ha plikt å ha sex med "noen". Som fjerner det som idag er enn rettighet. Retten å si nei til sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #46 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Alle menn burde få fitte på blå resept. Langtidsarbeidsløse kvinner kunne fått jobb på bordell. Vi må betale for andres unger og barnehage og SFO. Vi må tilogmed betale maten deres, men hva får vi? Ingenting! Anonymkode: b24f8...d7f Hva med kvinner som ikke får seg noe? Bør de få penis på resept, og langtidsarbeidsløse menn kan få jobb på bordell? Anonymkode: adc13...dbf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #47 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Okei, så det ser ut som disse mener at at samfunnet vil kollapse hvis nok unge menn melder seg ut. Anonymkode: 5b095...c3b Altså, INGEN nekter dem noen ting. Det er heller ikke en RETTIGHET å ha sex med en kvinne som ikke vil ha sex med deg. Jeg har sett et par slike menn - de har gjerne ikke jobb, ikke noe særlig pent utseende, men forventer unge, pene og gjerne jomfruelige kvinner for sex. De vil ikke ha vanlige eller mindre pene damer. Ergo vil "fordeling av fitte" ikke hjelpe dem - de vil jo ikke ha disse damene uansett, de er ikke bra nok. Anonymkode: adc13...dbf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #48 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dreper jo motivasjonen til å bidra i samfunnet å komme hjem til tomt hus etter en lang dags arbeid, og det å være uønsket av folk eller det motsatte kjønn. Det er der gruppen kommer fra. Ikke fordi de føler seg påkrevd fitte, men fordi de føler seg uverdsett og på bunnen av rangstigen. Anonymkode: a60cc...173 Men de vil jo ikke ha mindre pene damer å komme hjem til. De vil heller ikke gjøre noe for å bli bedre selv. De mener at de har krav på de peneste, de yngste og de reneste. Anonymkode: adc13...dbf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 21. september 2023 #49 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 1.45): Hørest bra ut. Det er blitt mangel på fitte og er naturlig at noen da protesterer. Anonymkode: f2e24...a02 🤮 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #50 Del Skrevet 21. september 2023 Fremmed fugl skrev (3 timer siden): Dette kan fremstå som et eksempel på tullinger eller noen som skal lure tullinger på penger i samfunnets periferi. Men det sentrale budskapet er det ikke uvanlig å lese på KG. Sex er et grunnleggende menneskelig (mannlig) behov. Alle har krav på å få dekt grunnleggende menneskelige behov. "Noen" vil da ha plikt å ha sex med "noen". Som fjerner det som idag er enn rettighet. Retten å si nei til sex. Til alle tider har dette problemet blitt løst av prostitusjon hvor uattraktive menn har fått seg noe, og kvinner har fått langt bedre betalt enn de ville i andre jobber. Men sexkjøp har «vi» kriminalisert i Norge Anonymkode: e5761...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiren Skrevet 21. september 2023 #51 Del Skrevet 21. september 2023 Snart er vel dette problemet borte. AI- sexdukkene kommer vel etterhvert og holder disse folkene tilfreds, uten reproduksjonsfare og uten å plage oss kvinner som ikke er interessert 😅 Vi må bare alle være litt tålmodige 🤭 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #52 Del Skrevet 21. september 2023 Spiren skrev (6 minutter siden): Snart er vel dette problemet borte. AI- sexdukkene kommer vel etterhvert og holder disse folkene tilfreds, uten reproduksjonsfare og uten å plage oss kvinner som ikke er interessert 😅 Vi må bare alle være litt tålmodige 🤭 Jeg spår at moralistene vil forby. Noe med at sexdukker «lærer opp» menn til mulig anti-feministiske ståsteder? Anonymkode: e5761...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #53 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Til alle tider har dette problemet blitt løst av prostitusjon hvor uattraktive menn har fått seg noe, og kvinner har fått langt bedre betalt enn de ville i andre jobber. Men sexkjøp har «vi» kriminalisert i Norge Anonymkode: e5761...bf7 Ja, for da prostitusjon var lov og "aksepter", var prostituerte virkelig akseptert av samfunnet, ansett som koneemner og ikke risikert å bli utsatt for vold, kjønnssykdommer og voldtekter? Hvilken fantasiverden lever du i? Anonymkode: adc13...dbf 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #54 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg spår at moralistene vil forby. Noe med at sexdukker «lærer opp» menn til mulig anti-feministiske ståsteder? Anonymkode: e5761...bf7 Jeg er feminist, og jeg ønsker sexdukkene velkomne. Disse dukkene kan bidra til å redusere antall voldtekter og seksuelle overgrep. Anonymkode: adc13...dbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #55 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med kvinner som ikke får seg noe? Bør de få penis på resept, og langtidsarbeidsløse menn kan få jobb på bordell? Anonymkode: adc13...dbf Jeg tenker at en naturlig arbeidsplass for en mann som er villig til å streike for f*tte, er i bordellet? Det må da være en mer konstruktiv løsning enn å si opp jobben, og kreve at samfunnet tvangsfordeler kvinner. Anonymkode: 0b66e...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #56 Del Skrevet 21. september 2023 Fremmed fugl skrev (12 timer siden): Ok, lest litt på den siden. Overser litt generelt tull som man gjerne ser fra Qanon gjengen. Hypotesen deres er at hvis en minoritet av menn, et gjeng som har høy forekomst av ulike problemer, melder seg ut av samfunnet... Så vil dem skape enn revulosjon. En spennende ide, at en liten minoritet skal gjøre revolusjon ved å være passive. Revolusjonen vil bestå i at samfunnet skal transformeres til et samfunn der disse mennene får tildelt kvinner (fitter). Orket ikke lese så mye at jeg skjønte mekanismen bak dette, om dem tenker seg et kommunalt fitte fordelingskontor, eller kanskje noe på Finn? Under meg veldig på hva det er de tror de ‘bring to the table’ som er så verdifullt at de tror samfunnet vil sende kvinner til de for dem å voldta 🤔🤔🤔 Anonymkode: 15362...d02 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. september 2023 #57 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Til alle tider har dette problemet blitt løst av prostitusjon hvor uattraktive menn har fått seg noe, og kvinner har fått langt bedre betalt enn de ville i andre jobber. Men sexkjøp har «vi» kriminalisert i Norge Anonymkode: e5761...bf7 Nei, prostitusjon løser ikke dette problemet. Hvis vi tenker på prostitusjon som en frivillig avtale mellom to likeverdige parter. Disse folkene vil at dem skal ha tilgang til kvinner som har en plikt å stille opp på sex. Vet ikke helt hvordan du har fått ideen om at prostitusjon har handlet om uattraktive menn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiren Skrevet 21. september 2023 #58 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg spår at moralistene vil forby. Noe med at sexdukker «lærer opp» menn til mulig anti-feministiske ståsteder? Anonymkode: e5761...bf7 Det blir som å si at dildoen min hjernevasker meg til å ikke like menn 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #59 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg spår at moralistene vil forby. Noe med at sexdukker «lærer opp» menn til mulig anti-feministiske ståsteder? Anonymkode: e5761...bf7 Jeg anser meg selv som feminist ( slik begrepet klassisk sett er definert, ikke slik mange her inne bruker det.) Jeg har ingen problem med sexdukker, kan ikke se hva det skal ha med noenting å gjøre? Ang prostitusjon er jeg i mot trafficking, vold og utnyttelse av fattige / mennesker i sårbare livssituasjoner. Dersom en voksen oppegående kvinne frivillig ønsker dette, har kontroll over situasjonen selv og ikke blir utnyttet av bakmenn, ikke sprer kjønnssykdommer og betaler skatt av dette - ja, så synes jeg i teorien det er opp til henne. Anonymkode: d8b03...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå