AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #21 Skrevet 20. september 2023 aldri hørt om, og jeg tenker at jeg lar det forbli slik. Har ikke tenkt å gi den plassen der flere klikk etter å ha lest kommentarene her Anonymkode: dfbf3...4a8 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #22 Skrevet 20. september 2023 Åhhhhhhhhhh.... Så lei meg jeg ble nå. 🙄🤪😂 Anonymkode: 44bd7...202 2
_popcorn_ Skrevet 20. september 2023 #23 Skrevet 20. september 2023 Ryddet for brukerangrep. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #24 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir mangel på penger til livsopphold også., Anonymkode: 0c1a7...c09 Blir det? Anonymkode: f2e24...a02
Gjest ufiltrert Skrevet 20. september 2023 #25 Skrevet 20. september 2023 Incels som lever på nav i kjellern til mamma å sutrer over at de ikke FÅR fitte. Søppel som er en byrde for samfunnet. Tapere som aldri har bidratt med noe som helst som ikke har vokst opp enda. Ættastup var en bra greie i vikingtida.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #26 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eller "No Pussy, No Work", som det er bedre kjent som. Virker som en ny "bevegelse" som har dukket opp det siste året eller så. Det oppfordrer i utgangspunktet sex/intimitet-berøvede menn (incels) til å "frafalle" samfunnet og bli "NEETS". I korte trekk, får de ikke fitte, så gidder de ikke å arbeide eller bidra til samfunnet. Så hva synes du om dette? Er det bare en gjeng med sutrete ineffektive tapere på internett? Eller har de et poeng? Anonymkode: 5b095...c3b Fornuftig, da gjør de seg enda mindre attraktive for en partner og det blir enda mindre sjanse for at genene og kulturen føres videre. De vil jo og uten penger og inntekt få dårligere helse, dårlig kosthold og dø tidligere. Evolusjon i praksis 😂 Anonymkode: 5d87b...a01 3 6
Gjest Lurven Skrevet 20. september 2023 #27 Skrevet 20. september 2023 De fleste må jo jobbe litt for å få seg noe
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #28 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Eller "No Pussy, No Work", som det er bedre kjent som. Virker som en ny "bevegelse" som har dukket opp det siste året eller så. Det oppfordrer i utgangspunktet sex/intimitet-berøvede menn (incels) til å "frafalle" samfunnet og bli "NEETS". I korte trekk, får de ikke fitte, så gidder de ikke å arbeide eller bidra til samfunnet. Så hva synes du om dette? Er det bare en gjeng med sutrete ineffektive tapere på internett? Eller har de et poeng? Anonymkode: 5b095...c3b De får komme å voldta meg da, som har brukt år og dag alene fordi jeg har blitt dårlig behandlet før. Jeg er på vei til å få et normalt forhold til menn og relasjoner igjen, så om de vil bruke og utnytte meg så må de forte seg! Anonymkode: 56709...85c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #29 Skrevet 20. september 2023 Eksempel : hjemmeværende selektiv lat mann som ikke bidrar omtrent i det hele tatt, får heller ikke noe. Altså hva faen tror dere?! Hun kommer hjem fra jobb, full dag, full uke, helt utslitt, ting og støv flyter. Hun må rydde og vaske selv etter jobb, gjerne lage middag også. Og etter det så forventer dere å få fitte? Noen ganger er mannfolk så dumme at det er helt latterlig. Anonymkode: 50764...e05 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #30 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Med en holdningen gjør incellene det enda vanskeligere for seg selv til å oppnå det de ønsker: Nemlig tilgang til sex. Det er ikke andre enn de selv som taper på det. Tror de virkelig at ved å ‘streike’, så sender samfunnet noen for å nappe løken dems? 🤣🤣 faens idioter! Enda godt de ikke får ført videre de genene. Samfunnet takker de nok heller for tro tjeneste når de skal seks fot under. Anonymkode: 15362...d02 Ja, det er ikke akkurat sånn at kvinner står i kø for å få dem tilbake i arbeid, de blir bare enda mer lite aktuelle som partner! 🤣 Må si jeg lurer på hvordan det går an å bli SÅ dum. Disse ekkokamrene på nett er så skremmende. De tror faktisk at de har «rett» på sex. Det er ikke sånn verden funker. Skremmende, dette kvinnehatet. For det er det det er. Anonymkode: 7e7f4...a48 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #31 Skrevet 20. september 2023 *enda mindre aktuelle som partner Anonymkode: 7e7f4...a48
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #32 Skrevet 20. september 2023 Alle menn burde få fitte på blå resept. Langtidsarbeidsløse kvinner kunne fått jobb på bordell. Vi må betale for andres unger og barnehage og SFO. Vi må tilogmed betale maten deres, men hva får vi? Ingenting! Anonymkode: b24f8...d7f
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #33 Skrevet 20. september 2023 Okei, så det ser ut som disse mener at at samfunnet vil kollapse hvis nok unge menn melder seg ut. Anonymkode: 5b095...c3b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #34 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hørest bra ut. Det er blitt mangel på fitte og er naturlig at noen da protesterer. Anonymkode: f2e24...a02 Og da hjelper å ikke jobbe.....være arbeidsledig øker markedsverdien tenker du...?🤣 Anonymkode: 95807...c9a 4
Fremmed fugl Skrevet 20. september 2023 #35 Skrevet 20. september 2023 Ok, lest litt på den siden. Overser litt generelt tull som man gjerne ser fra Qanon gjengen. Hypotesen deres er at hvis en minoritet av menn, et gjeng som har høy forekomst av ulike problemer, melder seg ut av samfunnet... Så vil dem skape enn revulosjon. En spennende ide, at en liten minoritet skal gjøre revolusjon ved å være passive. Revolusjonen vil bestå i at samfunnet skal transformeres til et samfunn der disse mennene får tildelt kvinner (fitter). Orket ikke lese så mye at jeg skjønte mekanismen bak dette, om dem tenker seg et kommunalt fitte fordelingskontor, eller kanskje noe på Finn? 4
Rosakatt Skrevet 20. september 2023 #36 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Okei, så det ser ut som disse mener at at samfunnet vil kollapse hvis nok unge menn melder seg ut. Anonymkode: 5b095...c3b Det valgte bilde sier jo god og snill kjernekar, som absolutt burde få kos 😃😃😃😃 Hvordan han er som person er det som er verdt å bli nervøs av, ikke om han jobber eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #37 Skrevet 20. september 2023 Da kommer vel femcelsene snart etter og begynner med "no kids,no work". Blir flere og flere påvirket av disse gruppene, så kollapser samfunnet. Anonymkode: f2922...658
Topsi Skrevet 20. september 2023 #39 Skrevet 20. september 2023 Og hvordan tenker de at denne "tilgangen til fitter", dvs andres kropper, skaml foregå? 3 1
Vinterjenta Skrevet 20. september 2023 #40 Skrevet 20. september 2023 Fremmed fugl skrev (1 time siden): Ok, lest litt på den siden. Overser litt generelt tull som man gjerne ser fra Qanon gjengen. Hypotesen deres er at hvis en minoritet av menn, et gjeng som har høy forekomst av ulike problemer, melder seg ut av samfunnet... Så vil dem skape enn revulosjon. En spennende ide, at en liten minoritet skal gjøre revolusjon ved å være passive. Revolusjonen vil bestå i at samfunnet skal transformeres til et samfunn der disse mennene får tildelt kvinner (fitter). Orket ikke lese så mye at jeg skjønte mekanismen bak dette, om dem tenker seg et kommunalt fitte fordelingskontor, eller kanskje noe på Finn? Altså? Offentlig støttet bordell? Nav for sex? Ikke at de mannfolka der ville hatt råd til det uansett, etter å protestert seg på årelangt gap i cvn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå