AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 Eller "No Pussy, No Work", som det er bedre kjent som. Virker som en ny "bevegelse" som har dukket opp det siste året eller så. Det oppfordrer i utgangspunktet sex/intimitet-berøvede menn (incels) til å "frafalle" samfunnet og bli "NEETS". I korte trekk, får de ikke fitte, så gidder de ikke å arbeide eller bidra til samfunnet. Så hva synes du om dette? Er det bare en gjeng med sutrete ineffektive tapere på internett? Eller har de et poeng? Anonymkode: 5b095...c3b 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 Definitivt en gjeng sutrete ineffektive tapere på Internett! Om det bare er "fitte" de vil ha, som jo er det de sier, så er det ingenting som hindrer dem å kjøpe seg en fleshlight... Om de ønsker seg en kjærest og livspartner, da må de ha langt mer å fare med enn bare sin penis. De høres ut som en gjeng selvskadere, mest trolig psykisk syke, trolig mange som ligger i nedre del av normalskala av intelligens, og ellers store problemer med å passe inn sosialt og skape gode relasjoner til andre. Jeg antar at det gjemmer seg en del uoppdagede diagnoser blant dem, og sikkert også omsorgssvikt og traumer hos flere av dem. Det unnskylder likevel ikke at de tror de har rett til å kreve "en fitte" til egen forlystelse. Dette er menn som ikke ser på kvinner som personer, individ med følelser og intelligens. De ser tydeligvis på kvinner kun som et hull å tømme seg i. Og da kan de heller skaffe seg en fleshligth! Anonymkode: db221...181 27 13
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 De har definitivt misforstått, og dømmer seg selv til evig sølibat. For fakta er selvfølgelig at det er «No Work, No Pussy» som gjelder. I tillegg til at menn helst også bør være bittelitt attraktive på andre områder kan man ikke se bort fra at arbeidsledige tapere aldri blir valgt. Anonymkode: 7de8a...37c 12 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 Jo mer jeg leste på FAQ'en jo mer WTF tenkte jeg. Er dette tull? Anonymkode: 7b095...52d 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #5 Skrevet 19. september 2023 Hørest bra ut. Det er blitt mangel på fitte og er naturlig at noen da protesterer. Anonymkode: f2e24...a02 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #6 Skrevet 20. september 2023 Synes at de har misforstått noe om rekkefølgen. Anonymkode: b6cf4...31a 15 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #7 Skrevet 20. september 2023 Med en holdningen gjør incellene det enda vanskeligere for seg selv til å oppnå det de ønsker: Nemlig tilgang til sex. Det er ikke andre enn de selv som taper på det. Tror de virkelig at ved å ‘streike’, så sender samfunnet noen for å nappe løken dems? 🤣🤣 faens idioter! Enda godt de ikke får ført videre de genene. Samfunnet takker de nok heller for tro tjeneste når de skal seks fot under. Anonymkode: 15362...d02 12 5
Helene1982 Skrevet 20. september 2023 #8 Skrevet 20. september 2023 Det jeg først og fremst vil kritisere er navnet. Spesielt "intet arbeid" høres utdatert ut. Her er mine forslag: Gi meg din kropp, ellers sier jeg opp Gi meg tilgang med min stav, ellers drar jeg på NAV Ikke vær en vaginasnobb - Ellers drar jeg fra jobb Er det noen fagforening bak denne streiken? Og hvor mange i gruppen har jobb i dag, som de er villig til å slutte i? 16 7 7
Callisto83 Skrevet 20. september 2023 #10 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I korte trekk, får de ikke fitte, så gidder de ikke å arbeide eller bidra til samfunnet. Anonymkode: 5b095...c3b Dette høres jo ut som selve oppskriften på å gå rett i kjelleren.. Hvem er det egentlig de straffer med å kaste bort livet sitt på den måten? 15 3
Flintis Skrevet 20. september 2023 #11 Skrevet 20. september 2023 De tar opp aspektet ved psykisk slitasje som følge av et liv uten ungdomskjæresteri og senere tilgang på sex. Dette mener de kan føre til at menn ikke får seg jobber pga mindreverdighetsfølelse og da bør få en diagnose som vil føre til trygd og også tilgang på betalte seksuelle tjenester. For noen tror jeg nok dette kan lede til at menn kan få mindreverdighetsfølelse i den grad at en ikke får seg jobb. Imidlertid er ikke prostitusjon det en ønsker da en ønsker å være attraktiv nok for sex og kanskje kjæresteri. Manglende attraktivitet hos kvinner og dermed i arbeidsmarkedet bør kanskje kvalifisere til uførhet rett og slett fordi en er uønsket i arbeidsmarkedet. I dag er det vel sosialstønad kanskje gitt som lån som er det en kan få. Det bør kanskje være en grense for hvor lenge en skal bli herset med av nav og bli avvist av arbeidsgivere. Mulig det bør være 3 år som arbeidsøker.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #12 Skrevet 20. september 2023 Hva mener de praktisk sett er løsningen? Anonymkode: d8b03...44c 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #13 Skrevet 20. september 2023 Offermentalitet. De vil ikke gjøre noe for å forbedre situasjonen sin, for da er de ikke lenger et offer. Anonymkode: d64d5...35e 14 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #14 Skrevet 20. september 2023 Ikke... tapere som ihvertfall kun oppnår det motsatte av hva de ønsker. Anonymkode: 766fd...314
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #15 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva mener de praktisk sett er løsningen? Anonymkode: d8b03...44c En form for kommunisme, som jeg forstod. Et agency skal matche par slik at "alle skal få". Mens vi venter på at systemet er på plass så mener de at besøk på brothels er selvsagt. Og jo mer en jobber og jo mindre tattoveringer en mann har jo flere timer sex burde de få av staten. Anonymkode: 7b095...52d 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #16 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): En form for kommunisme, som jeg forstod. Et agency skal matche par slik at "alle skal få". Mens vi venter på at systemet er på plass så mener de at besøk på brothels er selvsagt. Og jo mer en jobber og jo mindre tattoveringer en mann har jo flere timer sex burde de få av staten. Anonymkode: 7b095...52d Ok. Tenker de at dette er et realistisk ønske? Etter at man er ufrivillig matchet, hvordan skal dette så håndheves? Har man lov å voldta partner dersom denne nekter sex? Hva er evt straffereaksjonen ( fra staten) mot partner som nekter? Anonymkode: d8b03...44c 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #17 Skrevet 20. september 2023 De har druknet såpass i offerrollen at de aldri kommer opp igjen. Mye lettere å skylde på hele verden enn på seg selv. Når de da står der uten arbeid, og dermed også uten penger og etterhvert også vanskeligere å få jobb med mindre erfaring, så er det nok samfunnet og kvinnenes feil, det også. For gud forby at man skal kunne ta noe som helst ansvar for egne valg. Anonymkode: ee694...2c9 11
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #18 Skrevet 20. september 2023 Forresten, nå har jeg lest på hjemmesiden og dette må jo bare være tull og trolleri. Det er ingen som tenker som dette. Spesielt åpenbart blir det når de snakker om "No Pussy No Work", for så å ha en "ledige stillinger"-seksjon på hjemmesiden hvor de søker etter en grafisk designer. Anonymkode: ee694...2c9 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #19 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hørest bra ut. Det er blitt mangel på fitte og er naturlig at noen da protesterer. Anonymkode: f2e24...a02 Det blir mangel på penger til livsopphold også., Anonymkode: 0c1a7...c09
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #20 Skrevet 20. september 2023 Å bidra i samfunnet er en forsikring om at velferdssystemet er der den dagen man har behov for det. På samme måte som f.eks. innboforsikring. Men man sitter da ikke i kjelleren og sutrer for at det brenner hos naboen og de tar ut mer på forsikringen enn det man selv kommer til å gjøre? Anonymkode: 9fb66...9dd 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå