Gå til innhold

Underlivssmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt og føler meg ensom i situasjonen, når ingen jeg kjenner sliter med det samme så søker råd her på hva jeg bør gjøre. 🥲

Har hatt spiral i 5 og et halvt år (bytta nylig), er 22. Har slitt med smerter helt siden jeg starta på spiralen, under eggeløsning og mensen, som har blitt verre over tid. For to år siden var jeg hos gynekolog, og de sa det muligens var cyster pga væske men var vanskelig å se, så sendte de meg hjem. Sliter fortsatt med smertene, dro til lege og fikk skrevet ut p piller for å se om det hjalp. Gikk på det i to mnd og det hjalp ingenting... 

Har varierende smerter, noen ganger så ille at jeg bare må ligge, men aner ikke hva slags type smerter som skal komme. Så uvitenheten er skummel i seg selv.

Er det noen som sliter med det samme som kan fortelle om sin erfaring og hva som var årsaken til smerten? Venter på konsultasjon med fastlegen, men tenkte jeg skulle høre om noen hadde vært borti det samme, da søkeresultatene på nett bare er skremmende🥹

Anonymkode: 9fb08...340

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk smerter av selve spiralen, selv om legen sa at alt så okei ut mtp plassering.

Ellers har jeg hatt mange andre grunner til smerter; bekkeninfeksjon, cyster, væskeansamlinger utenfor livmor, forstoppelse (tarmene presset på livmor/eggstokker).

Samt generelt bare ekstreme smerter ved eggløsning og i forbindelse med mensen.

Anbefaler deg å ta kontakt med gynekolog eller andre spesialister innenfor kvinnehelse om du har råd!

Anonymkode: a310c...15a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...