AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 Kan jeg ta kontakt nå og spør om date? Møtte han i vinter, men sto midt i masse private greier som gjorde at jeg ikke hadde fokus på dating. Men han er en bra type, og skulle gjerne blitt kjent med han. I det minste forklart hvorfor jeg fadet ut i vinter (klarte ikke si noe om hva som var problemet da, så opplevdes nok som å fade ut...) For alt jeg vet kan han være i forhold- men da vil han jo svare det, noe som er helt ok (Han fortjener det :)) Anonymkode: 4f418...6c9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 Ta kontakt 😉 Anonymkode: 48590...21a 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 Og hva råder vi kvinner til som plutselig blir kontaktet av menn som fadet ut tidligere??? Er det ok andre veien?? Anonymkode: 8cdd9...455 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Og hva råder vi kvinner til som plutselig blir kontaktet av menn som fadet ut tidligere??? Er det ok andre veien?? Anonymkode: 8cdd9...455 Godt poeng, da er det: han fant sikkert noen andre, så funka ikke det, nå er han tilbake på deg, evt. ustabil osv osv. Anonymkode: 56727...974 1
Blåjojo Skrevet 19. september 2023 #5 Skrevet 19. september 2023 Ta kontakt! Er bare en måte å finne ut av om han fremdeles er interessert.
BobTheNoob Skrevet 20. september 2023 #6 Skrevet 20. september 2023 Jeg synes du skal ta kontakt. Egen erfaring :Jeg traff en ålreit dame for en tid tilbake. De par første møtene var kjempehyggelig. Men så endret det karakter. Fraværende. Lukket. Flaky og på tredje møtet var hun helt anderledes. Greit nok. Kanskje hun viste mer ekte hvem hun er, og sånn sett greit at det bla avsluttet. Men jeg fikk veldig på følelsen av at hun slet med noe som hun ikke var klar for å snakke om. Hun hadde fra før snakket litt om bekymringer hun hadde osv så jeg tror det var en tung tid. Om hun skulle vise seg å ha kommet seg igjen og tok kontakt, så hadde jeg vært litt spent eller skeptisk, men også litt glad. Hadde nok gitt det en ny sjanse. Vil også poengtere det som flere har nevnt allerede om at dere på KG alltid stempler negativt menn som kommer tilbake og mener de er bedragere. Dere får hilse, når dere møter dere selv i døra. PS: jeg er sikker på at du ikke er hun jeg snakker om. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #7 Skrevet 20. september 2023 Dersom fadet ut betyr fadet ut, er det lov å ta kontakt og forklare situasjonen - så velger han selv om det er aktuelt eller ikke. Dersom fadet ut betyr ghosted, da har du brent den broen etter mitt syn, og bør gå videre. Anonymkode: 40737...bff
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #8 Skrevet 20. september 2023 Takk for svar Jeg vet jo med 100% sikkerhet at det ikke var fordi jeg hadde møtt andre som jeg ville sjekke ut. Men kommentaren med hva som hadde vært sagt om det var motsatt er jo interessant da.... Men jeg tok kontakt, og vi skal møtes i helgen! Så får jeg bare forklare og se det an Anonymkode: 4f418...6c9
exictence Skrevet 20. september 2023 #9 Skrevet 20. september 2023 Så bra du tok kontakt. Jeg har vel egentlig alltid tatt kontakt med de jeg liker.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #10 Skrevet 20. september 2023 Personlig har jeg aldri gitt menn en sjanse nr to når de har plutselig ville ta opp kontakten igjen, fordi jeg ikke er interessert i noen som ikke greier å være ærlig. Det hadde da vært noe annet hvis de hadde sagt at de ikke ville date noen nå pga private ting som skjer som gjør det umulig og så ville tatt opp kontakten igjen senere. Men sånn her ghosting har jeg virkelig ingenting til overs for. BobTheNoob skrev (9 timer siden): Jeg synes du skal ta kontakt. Egen erfaring :Jeg traff en ålreit dame for en tid tilbake. De par første møtene var kjempehyggelig. Men så endret det karakter. Fraværende. Lukket. Flaky og på tredje møtet var hun helt anderledes. Greit nok. Kanskje hun viste mer ekte hvem hun er, og sånn sett greit at det bla avsluttet. Men jeg fikk veldig på følelsen av at hun slet med noe som hun ikke var klar for å snakke om. Hun hadde fra før snakket litt om bekymringer hun hadde osv så jeg tror det var en tung tid. Om hun skulle vise seg å ha kommet seg igjen og tok kontakt, så hadde jeg vært litt spent eller skeptisk, men også litt glad. Hadde nok gitt det en ny sjanse. Vil også poengtere det som flere har nevnt allerede om at dere på KG alltid stempler negativt menn som kommer tilbake og mener de er bedragere. Dere får hilse, når dere møter dere selv i døra. PS: jeg er sikker på at du ikke er hun jeg snakker om. Det er forskjell på å komme tilbake etter man har ghostet vs avsluttet dating på skikkelig vis fordi man ikke har mulighet til å date noen der og da. Ikke møter jeg meg selv i døra heller på å være nådeløs med slike menn. Det er jeg som er idioten om jeg lar meg bli såret flere gang av samme mann, og det ER unektelig et dårlig personlighetstrekk å ghoste folk. Anonymkode: 5dac3...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå