iss Skrevet 3. september 2006 #201 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har aldri prøvd med fuktig kost, og da kan det godt hende at de lyse blir penere da!!! Da er det nok lettere å legge en mer jevn farge slik at de synes. Så ta med ett par og prøv?? Hadde helt glemt tipset med fuktig kost. så det skal jeg prøve neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristessa Skrevet 19. september 2006 #202 Del Skrevet 19. september 2006 Dette har kanskje vært oppe før, men har noen erfaring med å betale med VISA fremfor PayPal på denne siden? Vil ikke bli helt loppa siden jeg aldri har bestilt der før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. september 2006 #203 Del Skrevet 19. september 2006 Da "datt jeg jammen utpå jeg også gitt" ← i dag kom pakken rett i postkassa Masse fine farger og nydelige prøver! Likte veldig godt det meste jeg! Men jammen kjekt å få prøve fargene på foundation på forhånd da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 20. september 2006 #204 Del Skrevet 20. september 2006 Tenkte å bestille noen prøver i dag jeg også, først å fremst foundation. Noen som har erfaring med de, og hvordan fargene er? Er litt usikker på om jeg er C/W/N, er så grønn på slikt. Jeg er blond og har lys/blek hud, litt rødlig. Kan det stemme at jeg er kald? Kanskje "babyface" kan passe? Hva anbefaller dere av creme og original? Noen som har prøvd corrector'ene? Hvorfan var de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #205 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg er veldig blek, og Creamy Natural passer perfekt til meg. Babyface var overraskende mye mørkere på huden min, og gav meg en rosa/lysebrun farge som var veldig neinei! Akkurat som deg er jeg litt rødlig her og der. Jeg prøvde den grønne correctoren, men i motsetning til mange andre her, likte jeg den ikke. Enten ble jeg for grønn, ellers var det ingen effekt, så jeg fant altså ikke den gyldne middelveien. På den positive siden synes jeg foundationen dekker kjempebra i seg selv, også når man bruker veldig lite av den. Perky Pink er fin rundt øynene. Den skjuler ingenting, men den lyser opp på en veldig diskrét måte. For øvrig foretrekker jeg egentlig Radiance til denne bruken, fordi den er så glødende, så den vekker øynene enda mer! Den gule correctoren så jeg ikke helt poenget med. Jeg er til tider litt blå under øynene, men dette synes jeg også dekkes best av foundation og kanskje litt rosa stuff. Hvis jeg i det hele tatt gidder å prøve å skjule det da. Når man er så lys i huden som jeg er, er det kanskje vanskeligere med alle disse correctorene. Fargene popper jo fram samme hvor forsiktig jeg føler at jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. september 2006 #206 Del Skrevet 20. september 2006 Tenkte å bestille noen prøver i dag jeg også, først å fremst foundation. Noen som har erfaring med de, og hvordan fargene er? Er litt usikker på om jeg er C/W/N, er så grønn på slikt. Jeg er blond og har lys/blek hud, litt rødlig. Kan det stemme at jeg er kald? Kanskje "babyface" kan passe? Hva anbefaller dere av creme og original? Noen som har prøvd corrector'ene? Hvorfan var de? ← Har kun prøvd foundation i fargen Creamy Natural. Den ble for lys for meg, og jeg har normal/lys hudfarge. Kvaliteten på foundationen virket bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #207 Del Skrevet 20. september 2006 Babyface passer godt på meg som er ganske mørk i håret, og ikke helt lys i huden. Så på deg vil jeg tro den blir feil. Den grønne correktoren fungerer bra på meg, så lenge jeg husker å ta den på når jeg vet jeg skal et eller annet som gjør at jeg sannsynligvis blir rød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #208 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg bruker babyface og jeg er blondt med ganske så lys hud som er litt mer rosatonet. Den passer perfekt til meg ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #209 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg er helt amøbe når det kommer til øyenskygger og farger. Er veldig fristet til å bestille noen prøver fra PL, på grunn av responsen her. Men aner virkelig ikke hva slags farger jeg burde teste ut. Kanskje noen her kan komme med et par forslag? Jeg har veldig blå øyne (kanskje noe a la hun på bildet til høyre), svært lys hud (med varm undertone), og mellomblond. (Av en eller annen grunn er jeg litt rødlig på huden rundt øynene, noe jeg virkelig ikke ønsker å forsterke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #210 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg bruker brun, fersken og gulltoner for å fremheve øynene mine, som er blå. Men elsker også fargen golden sands, den er mer grønaktig med litt gullpartikler i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 20. september 2006 #211 Del Skrevet 20. september 2006 Takk for svar, nå har jeg bestilt prøver på babyface og creamy natural. Også litt til :D hadet studielån Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #212 Del Skrevet 20. september 2006 Dette har kanskje vært oppe før, men har noen erfaring med å betale med VISA fremfor PayPal på denne siden? Vil ikke bli helt loppa siden jeg aldri har bestilt der før... ← Jeg bestilt og hadde tenkt å betale med mastercard. Paypal kom automatisk opp, og jeg var nødt til å registrere meg. Så det ser ut som om det er eneste alternativ. Jeg bestilte 7 prøver, og fikk bare 6. Betalte for 7. Har noen andre opplevd det samme, og har dere klagd? Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. september 2006 #213 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg bruker babyface og jeg er blondt med ganske så lys hud som er litt mer rosatonet. Den passer perfekt til meg ivertfall. ← Passet veldig bra til meg også-og jeg er blek i huden og ganske så lys i håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #214 Del Skrevet 21. september 2006 Har kun prøvd foundation i fargen Creamy Natural. Den ble for lys for meg, og jeg har normal/lys hudfarge. Kvaliteten på foundationen virket bra.. Forslag: Prøv å mixe med suntan som er i same "fargeskala"/shade, berre mørkare. Eg mixar desse to i ulike prosentar avhengig av om eg er brun, bleik, normal etc., året igjennom. Har brukt denne kombinasjonen fast sidan februar. Ein boks varar superlenge. Eg kjøpte stor av creamy natural og den minste (som ikkje er prøve) av suntan. Har att masse enda! Superfint med aprils mix over. Jamnar ut huda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. september 2006 #215 Del Skrevet 26. september 2006 Har kun prøvd foundation i fargen Creamy Natural. Den ble for lys for meg, og jeg har normal/lys hudfarge. Kvaliteten på foundationen virket bra.. Forslag: Prøv å mixe med suntan som er i same "fargeskala"/shade, berre mørkare. Eg mixar desse to i ulike prosentar avhengig av om eg er brun, bleik, normal etc., året igjennom. Har brukt denne kombinasjonen fast sidan februar. Ein boks varar superlenge. Eg kjøpte stor av creamy natural og den minste (som ikkje er prøve) av suntan. Har att masse enda! Superfint med aprils mix over. Jamnar ut huda ← Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå