kitekatt Skrevet 14. april 2006 #181 Del Skrevet 14. april 2006 Øyenskyggene var fine, men holdt ikke halve dagen Har forsvunnet nå på halve øyelokket Syns pudderet var ok, men litt vanskelig å få jevnt utover, endte mer i "dynger" i ansiktet... så ikke helt fornøyd. og veldig lite pudder i boksen.. ← Prøv å bruke Elisabeth Ardens Eye Fix på øynene før du sminker deg. Da sitter ihvertfall all annen øyesminke som støpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. april 2006 #182 Del Skrevet 16. april 2006 At jeg skulle ramle innom denne tråden da!! Har noen prøvd eraseren?? Erfaringer?? Har bestillt for kr 197,3 kr Nærmere 200 kommer man nesten ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #183 Del Skrevet 17. april 2006 det tøt ut 2 kviser da jeg begynte å bruke ersseren.. Vet ikke jeg,har aldri kviser ,men det er jo silikon å det tetter jo porene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 17. april 2006 #184 Del Skrevet 17. april 2006 Hva er en sifter? Står nevnt flere steder på siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 17. april 2006 #185 Del Skrevet 17. april 2006 etter alt dette jeg har lest, mååå jeg bare prøve oxo:-) er mineralsminken dyr der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 17. april 2006 #186 Del Skrevet 17. april 2006 Da har jeg bestilt følgende: Color corrector sample: Banana split Eraser (5g) Shimmie sample: Miss Thang Powder foundation sample: Buff Bronzer sample: Sunkissed Blush sample: Blushing Bride Setting powder sample: You Glow Girl! Setting powder sample: Translucent Matte Det kom på $20, inkl. porto. Gleder meg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 17. april 2006 #187 Del Skrevet 17. april 2006 hvis jeg passer fargen fairly light hos id, hvilken farge på foundation burde jeg velge her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millis Skrevet 17. april 2006 #188 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har også bestilt nå! Gleder meg, men får det vel ikke før om minimun en mnd tid....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #189 Del Skrevet 17. april 2006 Hva er en sifter? Står nevnt flere steder på siden... ← Det er et innerlokk med hull på. Veldig vanlig på løspudder-krukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #190 Del Skrevet 17. april 2006 kommer om en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thalassa Skrevet 21. april 2006 #191 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) takk for tipset tidligere om å ta mindre pudder på kosten, ble riktig bra. Ville bare si at jeg bestilte for over 200, og hun skrev ned verdien ( er det det det heter?) Og jeg betalte ikke toll, og det uten å spørre henne om det Jeg er iallefall kjempefornøyd nå som jeg har lært å bruke sminken riktig,naturlig og fint resultat. Siden jeg har mørke ringer under øynene pleier jeg å bruke color corretor: Lavender først, og så litt banana split etterpå for å jevne ut fargen. Endret 21. april 2006 av Thalassa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 #192 Del Skrevet 21. april 2006 Gleder meg til jeg får mitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. september 2006 #193 Del Skrevet 3. september 2006 Da "datt jeg jammen utpå jeg også gitt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #194 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg og! Bestilte en masse prøver igår. En ting jeg lurer på - tar det lang tid å legge mineral foundation? Bruker foundation daglig, men har alltid dårlig tid om morgenen... og blir det mye søl??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 3. september 2006 #195 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg tenkte å bestille meg noen øyenskygger... Dere som har bestilt, hvilke farger er fine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. september 2006 #196 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg synes de lyse ikke synes så godt, så ville valgt de mørkeste selv om de ser litt mørke ut på nettsiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 3. september 2006 #197 Del Skrevet 3. september 2006 ok... Hvilke i bruntoner er fine da? det må være litt farge på de, ikke helt lyse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. september 2006 #198 Del Skrevet 3. september 2006 Taxi: -chocolate -poor little rich girl -scandalous -wiced ways -splendor -luxe Se på de så skjønner du hva jeg mener. De i fersken og slike nyanser synes jeg ikke synes så godt. Av andre farger er det viktig at de er sterke, for min del. - jaded -kisses in the dark Har kjøpt endel prøver, morsomt å ha masse ulike farger som matcher resten av antrekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #199 Del Skrevet 3. september 2006 En ting jeg lurer på - tar det lang tid å legge mineral foundation? Bruker foundation daglig, men har alltid dårlig tid om morgenen... og blir det mye søl??? ← Det er innmari fort gjort når man blir vant til det! Svosj, svosj og så har du lagt på foundation uten å trenge å bekymre deg om skiller og sånn. Også er det så innmari enkelt å tilpasse enten lett dagsminke eller partysminke, alt ettersom hvor mange lag man legger på. Og et lag er fort gjort altså! Ikke blir de mye søl heller. Øyeskyggene blander jeg på kosten i lokkene, og foundation og andre saker som skal på ansiktet mikser jeg til i en rund skål. Jeg synes de lyse ikke synes så godt, så ville valgt de mørkeste selv om de ser litt mørke ut på nettsiden.. ← Øyeskyggene er ikke akkurat pigmenterte når man bruker tørr kost nei, da bruker jeg dem stort sett til helt diskret sminke eller smokey øyne. Men med fuktet kost derimot, tror jeg de fleste fargene kommer godt fram. Jeg har brukt noen av dem som eyelinere, det funker helt perfekt. Fargene ser kraftige og glødende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 3. september 2006 #200 Del Skrevet 3. september 2006 ok, tusen takk iss! Mange av dem hadde jeg lagt i handlekurven allerede, men jeg la til de du foreslo. Tigers eye, glitz, asp og disse ser veldig fine ut, men disse er vel blant de som blir for lyse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå